Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 3

  • 58 240
  • 800
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 1 678
По скоро намерих много удобен офис до нас но в сайта им не се ориентирам как да я пренасоча ...в друг офис на bow now
Аз им писах и ми пренасочиха пратката.

# 511
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 27 756
Аз нямам бутон за корекция там, където вече съм ползвала за заплащане на поръчка. Периодът от 30 дни все още не е минал.

# 512
  • Мнения: 75 472
Аз нямам бутон за корекция там, където вече съм ползвала за заплащане на поръчка. Периодът от 30 дни все още не е минал.

Имаш, но е зад трите точки в началото  скрит...

# 513
  • София
  • Мнения: 818
При нова поръчка бутона го има, но рядко има намаление на цената. При по-старите поръчки бутонът се появява, когато има намаление на цената на някой артикул. Една шпатула я бях купила за 5,67 и вече струва 2,08 лв., като няколко пъти са ми правили намаление за нея.

# 514
  • Мнения: 75 472


Има си го бутона, оградила съм точките, зад които е скрит. Натискат се и излиза надписа корекция на цена.

# 515
  • Мнения: 2 678
Имам поръчка от 10 април, на която изчезна бутона още преди края на април. Преди това си го откривах в трите точки. На други поръчки също ми се случва. Явно не е 30 дни периода.

# 516
  • Мнения: 75 472
Никога не ми е изчезвал. Влизам почти всеки ден и все си е там.

Изчезна на първата ми поръчка, но минаха 30 дни там.

# 517
  • Асеновград
  • Мнения: 4 060
Имам поръчка от 10 април, на която изчезна бутона още преди края на април. Преди това си го откривах в трите точки. На други поръчки също ми се случва. Явно не е 30 дни периода.
Първо влизате в подробности за поръчката, после на трите точки и се отварят скритите бутони. До 30 дни си ги има.
И през браузер е така пак първо на подробности за поръчката.

# 518
  • Мнения: 75 472
Явно бъркат за кои точки говорим...

Току що поръчах мини чадърче за 3.50..излезе ми нотификация уж за нов потребител, а аз не съм нов и не ми е първа поръчка. Пробвах втора бройка да сложа, но ми я таксува на 11 лв защото като нов потр.вече ми била приложена отстъпката към първото чадърче...
Нищо, не им хванах логиката или бъг беше, но поръчах чадърчето Simple Smile

# 519
  • Мнения: 2 678
Да, влизам в поръчката, знам за кои точки става дума, редовно проверявам, но имам такива поръчки, за които изчезна преди да са минали 30 дни. Може нещо друго да има като фактор, но много добре знам кой е бутона, както и кога го няма.

# 520
  • Мнения: 75 472
Всъщност не изчезва бутона, а самите три точки изчезват...след 30те дена...

# 521
  • Мнения: 2 678
Така би трябвало да е, да. Не намирам за необходимо да предоставям доказателства.

# 522
  • Асеновград
  • Мнения: 4 060
На първата снимка не съм в подробности на поръчката

На втората съм вътре в поръчката с пълни опции и повече бутони.

Това на лаптопа, при приложението е същото, но с две стъпки.
1 Подробности
2. Трите точки.

# 523
  • Мнения: 2 678
Да, имам доста възстановявания, затова казвам, че знам как и къде става.

# 524
  • Мнения: 75 472
Някой да е поръчвал от тези почистващи кърпички? Пишат че ухаят приятно, състав не намирам..чудя се вършат ли работа?


Така би трябвало да е, да. Не намирам за необходимо да предоставям доказателства.

Никой не ти е искал доказателства...

Общи условия

Активация на акаунт