Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 3

  • 60 632
  • 800
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 1 398
Тъкмо напълних количката и гледам, че ми върнали лимита за безплатната доставка...Явно на всички са го върнали... Някой писал ли им да пита "що тъй" Simple Smile

# 721
  • Мнения: 34
И при мен са върнали лимит от 20 лв. този следобяд, сутринта поръчах без лимит. Аз по принцип досега нямам поръчка под 20 лв., но си беше добра възможност като идея Simple Smile.

# 722
  • Асеновград
  • Мнения: 582
Един косъм от кучето не може да изсмуче.
Еми изчакайте да падне първо де . IllSimple SmileWink

И при мен са махнали лимита . Очакваме нови изненади. Честито.

# 723
  • Мнения: 2 761
На мен още не са махнали лимита, но очаквам... Ама то нямам много поръчки под 20лв Grinning

# 724
  • София
  • Мнения: 1 877
Нещо да не би да не сте я сглобили правилно? Прахосмукачката е супер мощна за размерите си, според мен.

# 725
  • Мнения: 75 562
Аз имам няколко поръчки под 20 лв...
Даже една за 0 лв...нали ми върнаха 9 лв заради смачкана табела....

# 726
  • Мнения: 2 761
Снощи са ми върнали и на мен минималната сума за поръчка иии новата поръчка ( шезлонг за плажа) отново е с кутиите Sad Просто нямам думи Cry
Днес ще дойде една поръчка след 8 дни на митница, чудно

# 727
  • Асеновград
  • Мнения: 4 069
Две в кутиите се раздвижиха, за два дена са минали 100км. и сега чакам да минат още 10 до кутията.  А тази която тръгна от София със Спиди , заседна в областния град и втори ден не мърда, писах на Спиди. Явно ще ме откажат да правя поръчки , с тези неуредици. Ще се минава към Шейн.

# 728
  • Мнения: 6 585
Абсолютно нормално ми се вижда за условията, които предлагат - безплатна доставка и връщане, да имат и изискване за минимална сума. Според вас нормално ли е да се поръчват неща от другия край на света /образно казано/ за 2-3-5лв, че и с безплатна доставка? А после евентуално и да им се върнат?
Какво са 20 лв в днешно време,  все пак и поръчките не са задължителни, на който не му харесва - не поръчва.
Според мен в обозримо бъдеще може и да вдигнат минималната сума за поръчка, предвид забавянето в нашите куриери, както и некоректно отношение от страна на потребителите. Да, донякъде самите Тему са си "виновни", че предлагат компенсация за забавяне, както и че не винаги желаят връщане на продукт за връщане на парите, но има много хора, които злоупотребяват с това.

# 729
  • Асеновград
  • Мнения: 4 069
Абсолютно нормално ми се вижда за условията, които предлагат - безплатна доставка и връщане, да имат и изискване за минимална сума. Според вас нормално ли е да се поръчват неща от другия край на света /образно казано/ за 2-3-5лв, че и с безплатна доставка? А после евентуално и да им се върнат?
Какво са 20 лв в днешно време,  все пак и поръчките не са задължителни, на който не му харесва - не поръчва.
Според мен в обозримо бъдеще може и да вдигнат минималната сума за поръчка, предвид забавянето в нашите куриери, както и некоректно отношение от страна на потребителите. Да, донякъде самите Тему са си "виновни", че предлагат компенсация за забавяне, както и че не винаги желаят връщане на продукт за връщане на парите, но има много хора, които злоупотребяват с това.
Нямам против, да имат условия, но да се спазват. Като има клиенти които злоупотребяват да си ги санкционират.  Не всички да сме под един знаменател. Досега не съм връщала нищо, дори и да е с лошо качество, само пиша реален отзив. Но да, търся си компенсация когато нещо не е наред, в правото съм си. Когато ми изпратиха 2 вместо 4 броя от артикул си поисках връщане на сумата за двата, не смятам че съм длъжна да им оставя платената сума. Компенсацията от забавяне си я взимат от куриерските фирми,  да си спазват сроковете, имат договори, с Тему все пак.  Ние като клиенти плащаме предварително всичко, и да очакваме да получим това което сме платили и в срок.
Това  с кутиите също е некоректно, сами са посочили адрес за доставка, клиента го дава. И в един момент се оказва, че видиш ли куриера е фирма с кутии, която не доставя до адрес и забиват пратката където решат с оправдание на липса на свободни боксове, че и с кратък срок за получаване. Ами не е дообмислено. Да сложат условие доставка до кутия, и да се знае, клиента си решава, а не да играем на тото, днес със Спиди утре с не знам кой.

# 730
  • На брега на реката
  • Мнения: 8 604
И на мен ми бяха махнали минимума, но са го върнали. Преди беше 30 лв., а сега е 20 , та съм доволна. Не ми се е случвало, да имам поръчка под 20 лв.

# 731
  • Мнения: 6 585
За кутиите съм съгласна, че е некоректно - може би просто до адрес да вдигнат още малко минималния праг и да се знае предварително, още преди човек да поръча. Мен не ме бърка и от кутии да си ги вземам, всичко, което малко или много спестява някакъв километър транспорт, го приветствам.
Но това, което беше написала в предния си пост:
Явно ще ме откажат да правя поръчки , с тези неуредици. Ще се минава към Шейн.

ми прозвуча като точно минималния праг да ти е прелял чашата.

# 732
  • Швейцария
  • Мнения: 2 654
На мен са ми сложили пак минимума и на швейцарския и на българския акаунт, та това явно е навсякъде, не само в България.

# 733
  • Асеновград
  • Мнения: 4 069
За кутиите съм съгласна, че е некоректно - може би просто до адрес да вдигнат още малко минималния праг и да се знае предварително, още преди човек да поръча. Мен не ме бърка и от кутии да си ги вземам, всичко, което малко или много спестява някакъв километър транспорт, го приветствам.
Но това, което беше написала в предния си пост:
Явно ще ме откажат да правя поръчки , с тези неуредици. Ще се минава към Шейн.

ми прозвуча като точно минималния праг да ти е прелял чашата.
Е явно не следите темата...............

# 734
  • Мнения: 75 562
Абе всички не ни бърка от кутии да ги вземаме, стига да са кутиите до адреса ни. Всички сме доволни, докато не ни я пратят на 4 км от адреса...мда.

Общи условия

Активация на акаунт