Манго- тема 20

  • 41 818
  • 350
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 1 182
За първи път ми се случва да върна 2 артикула към основния сайт и да ми възстановят сума само за единия. Писах в контактната форма, но нямам отговор.  Има ли други начини за контакт с тях?

# 316
  • Мнения: 1 502
Здравейте!
Вчера дъщеря ми си е купила пола тип ,,прегърни ме" от Манго в Парадайс и днес сутринта излезе  с нея. На обяд като се прибра цялата пола беше като рязана с бръснарско ножче по сантиметър, два. Полата е свободна, лятна, шарена, не е тясна, но платът се е нацепил. Не пази етикет,  но пази касовата бележка. Има ли право на рекламация?

# 317
  • София
  • Мнения: 1 857
На мен ми се случи същото с панталон! Купих го отдавна, но като дойде време да го нося платът на единия крачол беше точно както описвате. Но беше изтекъл срокът за връщане и нямаше какво да направя. Панталонът е от вискоза. Съветвам ви да си направите рекламация!

# 318
  • Мнения: 749
Здравейте. Имам 2 чифта мъжки дънки размер 28/32 на Манго за размян. На сина ми са му малки. Ако някой се интесува, моля да ми пише на лични.

# 319
  • Мнения: 186
Пристигна ми поръчката от Mangooutlet,за съжаление всичко ми е голямо,освен обувките - те са ми малки.😁

# 320
  • sofia
  • Мнения: 2 435
rusevavv, имам интерес към черната дънкова пола. Може ли талия, ханш и дължина на ЛС?

# 321
  • Мнения: 47
Здравейте. Наскоро направих първата си поръчка от сайта на Манго, дойде в срок, интересното беше, че в сайта им никъде не пише с каква куриерска фирма работят, но беше без значение, че е Еконт. Не знам защо и в магазините като съм мерила и сега като поръчах, нещата може би им са една идея по-уголемени от реалния ми размер и сега трябва да върна пратката. Учудващо за мен, вътре липсваше етикет за връщане, за удобство на повечето клиенти, например както Зара изпращат или НМ директно готов или Резървд с ваучер за връщане, но видях, че в сайта трябва да заявя връщането и избрах опцията на адрес. Вече 3-4 дни чакам куриер, не знам дали ще е Еконт пак, няколко пъти питах техни куриери, нямат все още заявка при тях, дори и в офис не мога да оставя пакета. Свързах се няколко пъти с тях по имейл, но няма отговор. Малко съм разочарована от обслужването им и въпреки, че харесвам част от колекциите им, май няма да повторя пазаруването в сайта. Неокриваеми са.

# 322
  • Sofia
  • Мнения: 10 859
Заредете се с търпение. Аз чаках повече от месец. Напомняйте им периодично.

# 323
  • Мнения: 301
Да, и аз чаках доста, общо около 2 месеца почти докато ми върнат парите. Беше по Коледа. Повече не съм поръчвала Joy

# 324
  • Мнения: 47
По какъв още начин мога да се свържа с тях, нито на имейл отговарят, нито на чатбот, да не говорим за испанския им номер? Да очаквам ли въобще куриер на адрес след подадената заявка?

# 325
  • София
  • Мнения: 400
По какъв още начин мога да се свържа с тях, нито на имейл отговарят, нито на чатбот, да не говорим за испанския им номер? Да очаквам ли въобще куриер на адрес след подадената заявка?
GALVAL, пробвай тук https://www.facebook.com/mango.com на  messenger, винаги са ми отговаряли бързо.

# 326
  • Мнения: 47
Благодаря, ще пиша и там, междувременно след пореден имейл решиха нещо да ми върнат :

We regret to inform you that the transport company has been unable to collect your parcel.
Therefore, we would be much obliged if you could confirm to the transport company your contact telephone number and full delivery address in order for them to collect the goods as soon as possible. 
We would advise you to contact them directly to arrange the collection time at your best convenience. 
Please find below their customer services number
Customer Service: 0.7001.7300

Като аз предварително им обясних, че всеки ден разговарям със служители на еконт, които ми казват, че заявка не е постъпила при тях и без заявката за връщане подадена от сайта, няма как да дойдат да вземат пакета, нито да оставя в офис. Просто са скандални първа поръчка, а то голям панаир. Ужасна политика и обслужване, няма да повторя отново.

# 327
  • София
  • Мнения: 1 635
GALVAL, миналата година имах едно връщане и куриер дойде да вземе след 2 месеца. От тогава не съм поръчвала нищо.

# 328
  • Мнения: 47
Много ви благодаря. Ще имам на ум и това ми е първата и последната поръчка. Изцяло си е вината в тяхното забавяне, самите Еконт няма какво да направят без заявка. Остана само да се надявам и всекидневни имейли да пратят заявка до тях в 30 дневния срок.

# 329
  • Мнения: 4 357
Добре,де,не може ли просто да се занесе пратката в еконт?

Общи условия

Активация на акаунт