Въпроси за TBI Bank - 2

  • 37 895
  • 736
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: 2 030
В приложението може да се смени - данни за карта и банкова сметка, промени статична парола.

# 346
  • Мнения: 2 562
В приложението може да се смени - данни за карта и банкова сметка, промени статична парола.
Благодаря много! Не знам как съм изпуснала тази опция, но работи вместо да се занимавам с чата.

# 347
  • Мнения: 24 870
Тя по някое време се появи, отначало я нямаше, ако правилно си спомням.

# 348
  • Мнения: 1 813
Да напиша нещо за "моя проблем", той е на всички явно де, но аз повдигнах тук въпроса, с липсата на депозитно извлечение и договор по депозит, който се изпраща на пощата. Писах на чата (не бях писал там от година). По мое мнение всъщност има подобрение. Преди пишех нещо, то ми дава че има още 30 маймуни на клона и тогава съм аз. И чакам и обновявам, да не си изпусна редът. Като ми дойдеше редът почвах да пиша отначало, не помнеше какво е писано. Сега е друго, поисках свързване със сътрудник, мислех че пак ще е същата процедура, но на инат им написах един ферман, приложих и скрин шотове, нямаше "опашка" от чакащи или поне нищо не ми написа. Бях и забравил че съм писал, гледам тая сутрин от TBI съобщение на телефона да оценявам чата, тъкмо се нервирам каква оценка за никакъв отговор, те отговорили хората, е вярно след 4-5 часа, но пак е нещо и си помни чата и какво сме писали, може да се продължи предполагам да се пише по същата тема. За мен е подобрение.

# 349
  • Мнения: 62 585
Браво, подобряват се!
А ти като го имаш на имейл, защо държиш да го сваляш от телефона, Сейко?

# 350
  • Мнения: 1 813
Браво, подобряват се!
А ти като го имаш на имейл, защо държиш да го сваляш от телефона, Сейко?

Не, нещо не сме се разбрали. Нямам го нито на пощата нито на телефона. Оттам, където сега ми дава грешка, като цъкна ми го изпраща на пощата и аз от пощата си ги свалям договорите на домашния компютър. В случая на последния ми депозит, не мога да сваля договор и депозитно извлечение.

# 351
  • Мнения: 62 585
А, разбрах. Извинявай!
Защото аз си погледнах пощата, имам го и се зачудих защо ти е от телефона.

# 352
  • Мнения: 1 813
А, разбрах. Извинявай!
Защото аз си погледнах пощата, имам го и се зачудих защо ти е от телефона.
Е сигурно си си ги сваляла преди, като работеше. И аз имам отпреди договорите и в пощата.  Дано го оправят скоро!

# 353
  • Мнения: 62 585
Имам само един нов договор. И още един предстои другата седмица. Общо два депозита имам, двугодишни. Те са ми от 8 години, подновявам ги.

# 354
  • Мнения: 1 813
Имам само един нов договор. И още един предстои другата седмица. Общо два депозита имам, двугодишни. Те са ми от 8 години, подновявам ги.

Аз си правя дребни всеки месец по малко, след 3 години ще им се радвам на лихвите всеки месец Simple Smile. Не че ще се храня само от това де, дребничко е но е повече доходността от 1% в Касичка. Дано не им затормозя главите в офиса, като отида да си закривам един правен в офис, че правя така от миналата година когато излезе тая опция с онлайн депозитите... догодина започват падежите им.

# 355
  • Мнения: 62 585
Аз наедро действам. Сега от касичката ще трансферирам в нов депозит.

# 356
  • Мнения: 1 813
Е кой колкото може. Аз залагам на разпръснатите във времето дребни депозити, защото не се знае дали няма още малко да вдигнат лихвите във времето. Поне това очаквам, но ЕЦБ започна да сваля лихвите та ще видим.

Поне правя нещо с парите си че последните години само ги гледах и нищо не правех, а ще ми трябват. А бях свикнал да си стоят все на някаква доходност преди години.

# 357
  • Мнения: 1 346
Открих си нов депозит през приложението. И на мен не ми изпраща договор автоматично. Не ми позволява и да изпратя от настройките.

# 358
  • Мнения: 1 813
Открих си нов депозит през приложението. И на мен не ми изпраща договор автоматично. Не ми позволява и да изпратя от настройките.

"Колегите ни работят с приоритет по отстраняване на проблема" Simple Smile.

# 359
  • Мнения: 134
Как се процедира с нов телефон? Инсталирах приложението, но има опция само да се регистрирам на ново.

Общи условия

Активация на акаунт