Въпроси за TBI Bank - 2

  • 37 873
  • 736
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 24 868
Или някой отчита дейност просто и това да им е последната новост... Grinning

# 406
  • Мнения: 6 547
Казвам, че искам да закрия депозит, открит в офис и да ми прехвърли тя средствата в новия, открит през приложението. Почнаха се едни въпроси, къде работя, какво работя, с какво се занимава компанията, каква ми е заплатата... Питам я с каква цел е това, профил ми правела. Казвам ѝ, че аз профил си имам, нали ползвам приложението. Не, то всяка година трябвало.
Интересно с каква цел правят тоя профил - от гледна точка на кредитоспособност? За самата банка ли е информацията или заради някаква информация, която се подава в БНБ например? Имам депозити и в други банки, няма такова разпитване. Какво ще те разпитват и теб - реално доколкото знам ти имаш преводи официални по банков път. Не си внасяла кеш предполагам. Аз бих отказал такива разпитвания.
Ти отказваш, а банката ти закрива сметкИте. Уж ползвате банки от години, а не сте запознати. Чудя се понякога как е възможно...
https://bnb.bg/bnbweb/groups/public/documents/bnb_download/bs_am … archive_a1_bg.pdf

# 407
  • София
  • Мнения: 4 691
Вероятно става въпрос за стандартната процедура KYC (Know Your Customer). При отказ от предоставяне на информация е твърде вероятно да преустановят взаимооношенията си с вас.

# 408
  • Мнения: 62 580
По принцип това се прави във всички банки. Скоро закривах един депозит без лихва в Инвестбанк. Там пък , ако знаете какъв ферман попълвах, над 10 страници. За свързани лица, политически личности, същите въпроси за работа и работна заплата. ТБИ са много кратки даже.
Но тук съм ходила преди 6 месеца, затова ми стана интересно. Тогава не ми актуализира профила служителката, обаче тази не пропусна. А всъщност такива данни съм попълвала на хартия, когато подавах заявка за ДК, в края на 22 г.

# 409
  • София
  • Мнения: 4 691
Вероятно преди 6 месеца профилът не е подлежал на актуализация и затова не е извършена. Това е заложено в софтуера и не е когато му "скимне" на служителя. Той не може да продължи работа, ако не попълни исканата информация.
По принцип пиша, не знам как стоят нещата точно в TBI.

# 410
  • Мнения: 62 580
Вероятно. А може би не всички следят, ако самата система не го изисква. Защото в Инвестбанк служителката не ми даде въпросника като ми закри депозита, бях си тръгнала и ми звънна по телефона.  Та се наложи специално за това да ходя пак.

# 411
  • Мнения: 9 728
Нормално ли е да ми бавят превода на паричен кредит. Подписах договора преди обяд, а пари йок. Друг път го подписвам и парите идват на момента. Сега ми пишат, че ще дойдат чак в понеделник.
Имам ли повод за притеснение.

# 412
  • Мнения: 6 547
Нормално ли е да ми бавят превода на паричен кредит. Подписах договора преди обяд, а пари йок. Друг път го подписвам и парите идват на момента. Сега ми пишат, че ще дойдат чак в понеделник.
Имам ли повод за притеснение.
Събота и неделя се водят неработни дни за банките, дори клоновете да работят.

# 413
  • Мнения: 9 728
Нормално ли е да ми бавят превода на паричен кредит. Подписах договора преди обяд, а пари йок. Друг път го подписвам и парите идват на момента. Сега ми пишат, че ще дойдат чак в понеделник.
Имам ли повод за притеснение.
Събота и неделя се водят неработни дни за банките, дори клоновете да работят.

Не съм сигурна, че е така. Теглила съм потребителски кредит в неделя и парите дойдоха буквално за секунди.

# 414
  • Мнения: 1 813

Ти отказваш, а банката ти закрива сметкИте. Уж ползвате банки от години, а не сте запознати. Чудя се понякога как е възможно...
https://bnb.bg/bnbweb/groups/public/documents/bnb_download/bs_am … archive_a1_bg.pdf

Е това съм попълвал по другите банки, дали съм държ. служител, заемащ високи постове и т.н. Ама чак заплата и къде работя не си спомням да съм писал. Дори наскоро искаха от ePay да попълвам един въпросник с подобни неща. Аз затова питах дали е това всеизвестно проучване на БНБ. То проформа малко.

Последна редакция: сб, 20 юли 2024, 17:25 от Seiko7075

# 415
  • Мнения: 62 580
То за ТБИ е смешно да питат за заплата, защото моята минава през тяхната банка. Но това са стандартни въпроси, за всички.

# 416
  • Мнения: 24 868
Зависи преводът от къде е и какъв е. И на мен ми се е случвало да ми прати приятел накаква сума от Револют че му купувах нещо, пак така в петък. Ами не стана на момента, при мен се появи след почивните дни.

# 417
  • Мнения: 236
Да дам ъпдейт за това, че не може да се пращат пари към Interactive Brokers:

Миналата седмица щяха да ми звънят от ТБИ до 2-3 работни дни. Така и не се случи. Туко що звъннах и жената не можела да намери кореспонденцията на колежката... та пак ще пита хората, които работят по приложението. Уж ще ми звънне до края на деня.

Ако и сега проблемът не се разреши определено се местя от ТБИ. Това да не ти позволяват да изпращаш пари на някого, просто за да те накарат да използваш техните инвестиционни продукти е смешно и нелегално.

# 418
  • Мнения: 2 030
ТБИ не предлагат инвестиционни продукти, едва ли е поради тази причина.
Явно имат някакви притеснения към Interactive Brokers и затова не разрешават. Тук има писано по темата - https://redtapepayments.blogspot.com/2021/10/tbi-bank-interactive-brokers.html

# 419
  • Мнения: 236
ТБИ не предлагат инвестиционни продукти, едва ли е поради тази причина.
Явно имат някакви притеснения към Interactive Brokers и затова не разрешават. Тук има писано по темата - https://redtapepayments.blogspot.com/2021/10/tbi-bank-interactive-brokers.html

Интересно - значи на място в банката става, но не през приложението. И както при мен - отговор от ТБИ се чака с дни и седмици.. И може да се праща към други платформи, но не и IKBR, които са едни от най-големите в света. За съжаление това не ми вдъхва доверие за в бъдеще като се има в предвид, че ще се теглят пари към същата сметка, от която са депозирани. Ами ако и в бъдеще решат, че нещо не ги устройва? Явно ще си плащам малко повече такси на уникредит, но поне да ми е спокойно.

Общи условия

Активация на акаунт