Въпроси за TBI Bank - 2

  • 37 820
  • 736
  •   2
Отговори
# 690
  • Мнения: 880
Ако отворя нов депозит през приложението, пращат ли някакви документи на хартия, договор, нещо.. Simple Smile
На  еmail.
Но мисля че може ндя отидеш до офис и на хартия също да ги имаш

# 691
  • Мнения: 269
Ако има човек принтер вкъщи, може и да си ги изпринти получените по мейла и да се занимава да ходи. Аз така направих

Ако отворя нов депозит през приложението, пращат ли някакви документи на хартия, договор, нещо.. Simple Smile
На  еmail.
Но мисля че може ндя отидеш до офис и на хартия също да ги имаш

# 692
  • Мнения: 2 474
Здравейте Simple Smile Някой знае ли дали ако 6 месеца няма движение по сметката ще бъде закрита автоматично?

# 693
  • Мнения: 2 030
Здравейте Simple Smile Някой знае ли дали ако 6 месеца няма движение по сметката ще бъде закрита автоматично?

От общите им условия:
"Ако по някоя от откритите платежни сметки салдото е било 0.00 в продължение на 180 календарни дни без прекъсване и по същата е нямало движения, Банката има право да закрие съответната сметка без предизвестие и без да е длъжна да изпраща на Клиента каквито и да било покани, уведомления, съобщения или други"

Дали го правят реално е друг въпрос. Аз лично ако не смятам да ползвам повече банкова сметка или някой дигитален портфейл, винаги пращам искане за закриване на сметката/акаунта.

# 694
  • София
  • Мнения: 8 686
Моята автоматично открита сметка в евро заедно с левовата е била винаги с нулево салдо и не е закрита.
Попитах защо я откриват и отговориха, че предвид предстоящото приемане на еврото, което според мен не е вярно. Тя е с различен IBAN и единственото логично е да продължим да използваме стандартните си, активни банкови сметки които да бъдат автоматично превалутирани в полунощ в деня на приемането на еврото.

# 695
  • Мнения: 62 579
Моята първоначална сметка в евро беше закрита и когато ми се наложи да си открия нов депозит през приложението, трябваше да си открия нова.

# 696
  • Мнения: 2 474
Аз не искам да имам нищо общо с тази "банка" след сагата по закриване на сметката на починалия ми баща, затова попитах. И аз прочетох общите условия, да се надяваме да се спазват. Въобще не искам повече да стъпвам в техен офис, но ако не я закрият ще се наложи..

# 697
  • Мнения: 62 579
Не бих разчитала да я закрият служебно. За всяка банка се отнася. Лично искам да видя, че е закрита.
Вашият случай не го помня в детайли, но и от ваша страна имаше някакво недоглеждане, по спомен.

# 698
  • Мнения: 2 474
От наша страна нямаше недоглеждане. Служителят, който трябваше да я закрие не си беше свършил работата докрай. Съответно трябваше да се мине цели два пъти през процедурата по закриване, пак заради следващите некомпетентни служители. Чакахме повече от 6м, поради което изтекоха част от документите и трябваше да ги вадим наново.

# 699
  • Мнения: 62 579
Да, чакането от ваша страна беше излишно. Можеше да стане много бързо, ако бяхте писали, питали по-често и на други места. То е ясно, че не сте знаели, но трябва побутване.

# 700
  • Мнения: 2 474
Да, предполагам че ходенето до офиса им 200 пъти не е било достатъчно..
Няма значение. Въпросът ми беше друг, намерих отговор. Благодаря Simple Smile

# 701
  • Мнения: 62
Един въпрос към запознатите.
Преди няколко дни в офис на ТБИ направихме регистрация за Неон картата им. Автоматично откриха 2 разплащателни сметки - в лева и евро.
Неон картата обаче е свързана единствено към левовата сметка.
И тук ми е въпроса как да топ-ъпна револют директно от евровата сметка?
До момента топ-ъпа го правя с карта и средствата се отразяват веднага. Ако го правя с платежно нареждане има ли такси и колко време отнема?

# 702
  • Мнения: 269
Прехвърляте от левовата в евровата и после от евровата превеждате към Револут. Няма такси

Един въпрос към запознатите.
Преди няколко дни в офис на ТБИ направихме регистрация за Неон картата им. Автоматично откриха 2 разплащателни сметки - в лева и евро.
Неон картата обаче е свързана единствено към левовата сметка.
И тук ми е въпроса как да топ-ъпна револют директно от евровата сметка?
До момента топ-ъпа го правя с карта и средствата се отразяват веднага. Ако го правя с платежно нареждане има ли такси и колко време отнема?

# 703
  • Мнения: 2 030
Няма нужда да се прехвърлят в евровата, може да се нареди валутен превод и от левовата сметка. Парите пристигат веднага в Револют.

# 704
  • Мнения: 269
Ама така няма ли Револут да си ги превалутира по техен си курс?

Няма нужда да се прехвърлят в евровата, може да се нареди валутен превод и от левовата сметка. Парите пристигат веднага в Револют.

Общи условия

Активация на акаунт