Време е за ИКЕА - тема 42

  • 43 207
  • 759
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 600
Здравейте, ресторанта в Икеа дали работи вече?
Последно не работеше преди 2 дни. За Варна става въпрос.

# 601
  • Варна
  • Мнения: 2 806
Здравейте, ресторанта в Икеа дали работи вече?
Във Варненската ИКЕА съм почти убедена, че работеше в неделя.

# 602
  • София
  • Мнения: 9 053
Desem,
Явно е сложно.
То хора в космоса закъсаха, при толкова системи за презастраховане. Добре, че беше моя любимец,  да качи галактическите стопаджии, иначе още щяха да дремят в орбита.
Все пак, сигурно опира и до възможност да наемеш добри специалисти.
Интересно съобщение на гръцката ИКЕА.
Преди беше като нашето.
Бцц;ж;ни!! Уж. И !!:''хь
Отново, не е до добри специалисти след това. Не любимецът, а и магьосник няма да успее.
Бързият вариант е само чрез "създателят". Преди това помага "хигиена" (пак не е сигурно) и бекъпи, но не е бързо.

# 603
  • Варна
  • Мнения: 3 308
Малко ъпдейт от мен. Днес ходих във Варненската Икея и успях да си поръчам вратичките за холната секция Besta и комбинация PAX с безплатна доставка до адрес. Оказа се, че все пак получавали някакви доставки, но от международни складове, не от централния. Доставките обаче били някакви регулярни на често продавани артикули, а не на всички.
В магазина има няколко компютъра (в сектори дивани, кухни и гардероби), където може да проверят дали въпросният продукт е в склада. Информацията обаче не е актуална, затова за по-сигурно звънят в склада. Една от рамките например излизаше с наличност 0, но като се обадиха в склада се оказа, че има една бройка. От други пък би трябвало да има по 1, а се оказаха повече.  Ако и от склада потвърдят, че продуктът е наличен, то изписват поръчка. На касата трябва пак да въведат продукт по продукт, не може да се сканира бар-кодът на поръчката. Фемили не работи още. Събрах почти всички мебели, от най-важните ми липсва само едно легло, поръчано онлайн, точно преди срива.
Казаха, че в Гърция само онлайн магазинът не работел, но вътрешната им система вече функционирала.

# 604
  • Мнения: 7 727
Ами хайде дано и при нас се оправи най-сетне. Нещата, които поръчахме от София в петък, пристигнаха вчера, доста бързи.

# 605
  • Мнения: 7 727
Току що получих смс от икеа, че последната мо поръчка е готова за получаване в център за поръчки(получена е отдавна), но поне е знак за някакво раздвижване.

# 606
  • Мнения: 5 363
Добре де, почнаха ли вече да работят нормално?

# 607
  • Мнения: 76 088
Не. Онлайн поръчките не са възстановени.

# 608
  • Мнения: 22 115
Не работят нормално, но поне докато нямат много работа доставките са бързи - в 12,30 дотиках каквото беше за доставка и ми предложиха транспорт за същия следобед.
За Икеа фемили - на "обслужване на клиенти" въвеждат ръчно тел. номера и касови бележки, не е задължително да са от същия ден. Гледат дали датата е след срива и ги вписват в един тефтер.

# 609
  • Мнения: 12 390
Спешен въпрос! За една студентка във Франция, която днес ще ходи в Икеа, за да си купи възглавници и олекотена завивка. Бихте ли препоръчали конкретни хубави такива, че аз в момента нямам възможност да ровя. Помня, че имаха двойни завивики с копчета, всесезонни..
Разчитам на преценката ви. Няма ограничение в бюджета, но да кажем, че едната възглавница може да е по-обикновена.
Благодаря!

# 610
  • Мнения: 600
Добре де, почнаха ли вече да работят нормално?
Днес в Пловдив не работиха нормално. Само плащане в брой, не може да се плаща с карта, не се правят поръчки, единствено нещата, които са там(пет неща на кръст), като на касата един тиган и касерола не успяха да ги маркират и не излизаха изобщо в системата им и не ми ги продадоха. Отидох да попитам за поръчна, която имам за получаване. Греда, след повредата, защото не можели да издават поръчки, заради проблема. Само тези, които “светвали” и им разрешавали “отгоре”. Общо взето положението е доста зле. Имаме да довършваме някои неща от апартамент и си мислих преди НГ да е готов, но Икеа имаха други планове..

# 611
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 7 356
Спешен въпрос! За една студентка във Франция, която днес ще ходи в Икеа, за да си купи възглавници и олекотена завивка. Бихте ли препоръчали конкретни хубави такива, че аз в момента нямам възможност да ровя. Помня, че имаха двойни завивики с копчета, всесезонни..
Разчитам на преценката ви. Няма ограничение в бюджета, но да кажем, че едната възглавница може да е по-обикновена.
Благодаря!

Ако е в общежитие, може да не и трябва много топла завивка. Дъщеря ми е в общежитие (в Германия) и е по тениска и къси панталонки, спи с много тънка завивка... парното и е на 1, проветрява редовно и пак е много топло.
Възглавниците в Германия и България са много различни, не мога да кажа във Франция какви са.

Ние сме доволни от тази завивка RÅDHUSVIN, това вкъщи, дъщеря ми ползва една още по-тънка. Възглавниците ни ги няма в сайта, но ето подобни: https://www.ikea.com/de/de/p/klubbsporre-kissen-erg-seiten-rueck … hlaefer-60446102/, https://www.ikea.com/de/de/p/isranunkel-kissen-erg-alle-schlafpo … itionen-00576733/, https://www.ikea.com/de/de/p/isranunkel-kissen-erg-alle-schlafpo … itionen-00576733/

# 612
  • София
  • Мнения: 9 053
Не само не работят, а се и карат с клиентите.
"Аз сега, за да ви го проверя дали е налично трябва да отида до склада пеша ...." Явно след като му издирих номера на артикула, защото тойне можел по име...системата има срив..., "в Интернет, на сайта можете",  телефонът му бил 2%, но аз мога - от сайта на ИКЕА, да взема и в склада да си го издиря (не по стелажите а в зоната недостъпна за клиенти), че и крещи.
Артикулът не е изложен няма как да снимам номера в изложбената зала.
Отказа да ми каже име, за да се оплача, колегата му също. Е, оплаках се устно, ще го направя и писмено. Не може да ми се оправдава управителя, че са изнервени 1 час след като са почнали работа, "имали таблети, но не всички", аз ли да им ги осигуря?! Директно му казах , че всички са наясно, че не е "срив", че въпреки това клиентит разбират проблема им и не съм им виновни и да търпят крясъци или лошо отношение.
За гардероба, за който имаме списък от залата, ми провериха други служители, имало ги, отбелязаха кое е в склада, кое да си вземем от стилажите. "Платете на касата и после в дясно ще ви изнесат това което е от склада". Събираш каквото можеш и на касата, след като си се редил на опашка, се оказва, че трябва да врътнеш  отново най-отзад като първо отидеш да ти изнесат нещата от склада и пак чакаш да ти дойде ред, за да платиш.

Никой бъкел не обели за това че точките се начисляват тефтерно.

# 613
  • Мнения: 600
В София или Варна се развива това? Имайте предвид, че съм работила за Икеа (Пловдив и Варна) и оплакванията ни отиват в коша. Буквално се получават, съобщават се на управителя и повечето пъти само се споменават и се приспиват на “истеричните” клиенти и да какво са мрънкали този път. Бяхме задължени да си носим баджовете обърнати, за да не се оплакват от нас по имена и просто да е някой служител, който беше пред напускане и се махаше по-лесно. Мога да кажа още неща, но ще стане грозно. Та фенка съм на Икеа и втори апартамент си обзавеждаме почти изцяло, просто стила на дома ни пасва на “традиционните” серии от там.
Проблема ще се оправи след НГ по думи на близка от Варна.

# 614
  • Мнения: 541
Директно му казах , че всички са наясно, че не е "срив"

Никой бъкел не обели за това че точките се начисляват тефтерно.

Наистина никой на каса не ти казва, че трябва да идеш на гише информация, да ти запишат точките в тетрадката.. аз научих за това от темата тук..

Какво имате предвид, че не е "срив"..?

Общи условия

Активация на акаунт