Време е за ИКЕА - тема 42

  • 43 181
  • 759
  •   1
Отговори
# 690
  • София
  • Мнения: 47 081
Ами значи сигурно само у нас е заминал и бекъпа

# 691
  • Мнения: 183
Трябваше да напишат че магазина няма да работи неизвестен период от време те заблуждаваха клиентите че всеки момент ще го пуснат да работи. За мен временно е ден два три максимум.


Цитат
Поръчки в онлайн магазина временно няма да бъдат възможни.

# 692
  • София
  • Мнения: 47 081
Временно си е временно, може седмица, месец, година да е, все е временно... Поне се надявам при все проблеми да зареждат стока. Иначе лично на мен не ми пречи безкрайно.

# 693
  • Мнения: 76 009
Дразни отричането на проблема...ейнджъл дъст.
Опита на всяка цена да отричаш и оправдаваш!

На мен също не ми е спешно.
Но е хубаво фактите да се назовават...а не да опитваш да изкараш че ни се привиждат.

# 694
  • София
  • Мнения: 47 081
Аз не съм чула някой да отрича проблема, напротив всички твърдят, че проблема им е доста сериозен.
Временно, значи не завинаги, ама си е доста неопределено.
Всъщност само тук наблюдавам очакването как ще се оправят като с магипеска пръчица за няколко дни, в магазина не виждам подобни настроения. Аз само им съчувсвам. Лично не ме бърка много защото пазарувам само от магази, вярно, не мога да се възползвам от връщане, замяна и фемили, но наистина към момента не ми е безкрайна болка, стига да им вървят зарежданията.

Последна редакция: сб, 21 дек 2024, 16:46 от Angel_Dust

# 695
  • Мнения: 76 009
Имах предвид теб лично...тук в темата все омаловажаваш казаното от всички .
Един вид..кво толкова..само преувеличавате. Дразни.

# 696
  • Мнения: 5 350
Не, то не е до дразнене, а до познаване на някои основополагащи модели в поведението на корпорациите.

Независимо къде е, за колко време или поради каква причина, мениджмънта в такива случаи трябва да си замине. Всички знаем обяснението защо ръководните позиции имат по-високо възнаграждение. Защото носят отговорност. Аха, еми ето това си е типичен случай за понасяне на отговорност.
Освен ако разбира се сривът не е нарочен. Wink

Не всичко дето хвърчи се яде. Мисленето на индивид и корпорация нямат абсолютно нищо общо. Корпорацииите са в състояние да преглътнат с лекота загуби в умопомрачителни за обикновения човек размери, гонейки своя много далечна във времето цел. Колкото е по-голяма една корпорация, толкова по-големи загуби може да преглътне и даже няма да се позакашля.

# 697
  • Мнения: 183
На мен ми е спешно но няма какво да се направи .И проблема е основно до некадърност и липса на пари.

# 698
  • Мнения: 5 350
Нежеланието за даване на пари не е липса.

# 699
  • София
  • Мнения: 47 081
Имах предвид теб лично...тук в темата все омаловажаваш казаното от всички .
Един вид..кво толкова..само преувеличавате. Дразни.
Ами ок, мен пък ме дразни умаловажаването на проблема и липсата на разбиране. В крайна сметка е просто един магазин, наистина какво пък толкова... И да, не разбирам цялото мрънкане защото ТЕ, не ние имат сериозен проблем. На тях съчувствам, мебели бол, не е като да няма хляб и вода.
И да, сигурна съм че проблема е породен и така дълбок от неправилно свършена работа, обаче съзнавам какво коства в последствие управянето му... 🤷‍♀️ Та проявявам и разбира се... Кой трябва и не трябва да бъде уволнен, също не е моя грижа.
Приятни празници.

Последна редакция: сб, 21 дек 2024, 18:08 от Angel_Dust

# 700
  • Мнения: 5 350
То е ясно, че магазини бол. Но наистина ли вярваш, че има нужда да им съчувстваме? То не е живо същество, бре,  машинка за пари е. Може евентуално да съчувстваме на самите служители, които са на предна линия. Но инак...

Магазини бол разбира се, но в момента те затрудняват своите клиенти. Може да си започнал нещо с техни модули и да ти е нужно да си го довършиш. Примерно. Това е неуважение към клиентите.

Почти никога истинските причини не се казват. Обикновено се пускат димни завеси като за пред клиентите. И за пред ниско разположения в йерархията персонал също. Който работи или е работил някога в голяма корпорация би трябвало да разбира.

# 701
  • Мнения: 8 021
Касиерките пред мен се правеха, че от вчера е проблемът и че нищо не знаят.

За мен е проблем, че не работи магазинът като хората. Имах 120 лв точки, които исках да ползвам и още толкова в гифт карта. Имам 3 комплекта дефектни пердета за връщане и трябваше да платя други, за да си свърша работата. Към днешна дата едни към 600 лв са ми минус в портмонето...
Не мога и едни шкафове да довърша, защото не ми стигнаха корнизите  на кухнята и сега ме дразни. Не исках да се занимавам с тях и след Нова година, че имам наемател вече в имота, т.е. трябва да го притеснявам и да му чистя после! Пробвах да ги поръчам от Румъния с Еконт, само че онези така ги мързи, че 4 дни не могат да отидат в Букурещ до магазина и да ги купят и доставят. Навъртях си за капак сметка за телефон с глупавия 0700 номер да им звъня всеки ден.... Та за мен си е дискомфорт от всякъде.

# 702
  • Мнения: 541
Инфо от днес - икеа фемили работи в магазина, сканират картата и всичко е наред с плащанията и с точките! Има светлина в тунела!

# 703
  • Мнения: 7 725
На 06.12 в магазина в София твърдяха, че очакват от "понеделник" всичко да им е наред. Е, минаха няколко. Служителите в магазина се държаха грубо и надменно, сякаш съм на опашка за безплатни банани, така че никакво съчувствие от мен за тях.
Мен също ме спират за много неща, реално искам да направя и нови покупки, но съм затворила не малко пари в продукти, които искам да върна, а вече почти месец не мога.

# 704
  • Мнения: 600
Изключително много ме дразни Икеа, в частност Пловдив в момента. Изключително са нагли и когато ги попиташ стават арогантни. При направата на коментар, че вече е смешно, една руса къдрава сбръчкана женичка, ми каза, че щом искаме ЕВТИНО, ще чакаме.
Какво да съжалявам световна марка, която прибира милиарди? Мен Икеа съжалява ли ме, че ако нямам парички, си ги искат за закупените неща? Че имам затворени 10К близо и наемателите ми се отказаха? С нещо ще бъдем ли компенсирани клиентите? Имаше веднъж безплатна доставка и ми се обадиха, че промоция е изтекла и ще трябва да си я плащам. Едни чувства на съжаление ме обземат, направо ще дам пари безвъзмездно, че страдат, милите те..

Общи условия

Активация на акаунт