Време е за ИКЕА - тема 42

  • 43 167
  • 759
  •   1
Отговори
# 750
  • Мнения: 7 724
Ние върнахме някои неща в Пловдив днес, върнаха ни кеш. Нещо полезно, което не знаех-липсва ми касова бележка за една поръчка, част от която искам да върна продукт-ако системата работи, може и без бележка или пък да пиша на съпорта да ми изпратят копие.

# 751
  • Мнения: 75 999
Не ми се вярва това - без касова да можеш да върнеш.
Пиши дали се е реализирало..че имам сериозни съмнения.

# 752
  • София
  • Мнения: 47 080
Ммм ако направя съпоставка с лидл плюс, където казват, че нямаш нужда от касова бележка, защото гаранцията ти се пази в приложението, възможно е икеа фемили да действа така също, след като с икеа фемили и замяна и връщане бяха с по-дълъг период, може би инфо за покупката се пази там, ако работи системата

# 753
  • Мнения: 8 019
Преди години още ми изкараха дубликат на бележка точно по Икеа фемили. После обаче, други потребитали са писала в темата, че им казвали, че не могат като съм им писала за моя случай. Явно сега пак работи или просто някои не знаят как да го правят.

Например, вчера ми обединиха няколко връщания от различни касови бонове в 1 гифт карта, а друг път са ми отказвали. Служителката ми обясни, че просто нейни колеги не знаят всички функции на системата им, а и постоянно я усъвършенствали и добавяли нови неща.

# 754
  • Мнения: 75 999
Аз като се замисля, си мислех за рекламация ...не за връщането.
Та за рекламация се иска касов бон.
За връщането не.
Когато правих рекламация на един офис стол, бях забутала бележката..та питах писмено и категорично ми отказаха. После я намерих в службата-залепена на кашона стоеше и ме чакаше, кашона бях запазила.
Та затова съм скептична...но за рекламацията. Тук се коригирам сама.

# 755
  • Мнения: 8 019
На мен точно за това ми трябваше на времето. Беше съдомиялна машина с проблем. Изкараха ми те бележка-дубликат, а после се оказа, че моята бележка някога е останала при служителите, които изкарат стоките от големи склад след касите в София, че ми я и върнаха (пазели ги за заблудени клиенти като мен). Извадила съм късмет явно. Сега не знам как е и дано не ми се налага да разбирам...

# 756
  • Мнения: 75 999
Не. Отказаха ми. Мога и писмото да покажа. Аз не настоявах после.. защото по закон рекламация се прави с касов бон.

# 757
  • Майнатаун
  • Мнения: 447
И аз съм с поръчка от 20.11, нямам нито мейл, нито нищо за доставка, няколко пъти им звънявах, нямало какво да направят, не можели да я пренасочат до адрес, не мога да я откажа, общо взето нищо.Казаха ми няколко пъти че до окончателното разрешаване на проблема едва ли ще си получа поръчката.Честно казано в началото им симпатизирах, проявявах разбиране, но вече повече от месец стотици левове са ми блокирани в поръчката, която не е известно колко време още ще чакам и вече доста се изнервих.
Тези които вече си получиха поръчките имате ли някакво обезщетение за забава?

# 758
  • Мнения: 75 999
Защо да не можеш да я анулираш?
Нали пишат че можело да връщат...системата работела в София.

Аз ако имах толкова пари блокирани..да съм пуснала жалба до КЗП още преди седмица-две когато стана ясно че скоро няма да си оправят бъкиите.

# 759
  • In transit
  • Мнения: 14 298
Заповядайте в НОВАТА ТЕМА

Общи условия

Активация на акаунт