Booking.com – 8

  • 35 464
  • 736
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 1 825
Това ми е доста съмнително. Досега как са се уговаряли с украинката за ключа?
Иначе най-често имат ВиК проблеми собствениците.
А пък преди няколко години бях наела един апартамент в Созопол, само че през Airbnb, пак беше украинец. И имаше доста неуредици, некоректни бяха супер много. Аз си написах отзив в платформата, а онази гадина също написа за мен ужасно негативен отзив. И се отказах от тях, щото нали собствениците гледат и рейтинга на наемащите.

# 706
  • гр. София
  • Мнения: 4 981
На нас ни анулираха напълно платена резервация в Гърция, защото апартамента няма да е наличен, поради проблем с климатиците. А резервацията ни е за след три седмици. Как отсега знаят, че ще имат проблем с климатика - не знам?! Или да го оправят до тогава. Първо ни писаха да я канселираме ние и понеже не го направихме след няколко дни получихме съобщение от Агода - Поздравления! Успешно анулирахте резервацията си без такси/последствия за вас! 😵 А ние бяхме платили с невъзвръщаема стойност. Все пак писах на сайта, че не ние сме я анулирали,  а вероятно собственика и си поисках парите обратно. 
Става май масова практика в Гърция. Чувам и за Италия и Испания вече оплаквания....

# 707
  • София
  • Мнения: 4 271
Leila, съжалявам за случилото се. Това, което можете да направите е да оставите отзив в гугъл за това настаняване, защото трябва да се знае. Много хора търсят инфо и така могат да попаднат на вашето място и да са подготвени. Имахме подобно преживяване с кола под наем за началото на август на остров Крит. Запазихме я само по имейл, както беше написано на сайта и получихме някакъв отговор, че имаме резервация. Два дни преди да кацнем в Ираклион получавам имейл, че видиш ли нямам резервация за кола, защото не съм отговорила на техен имейл само с “потвърждавам”. Аз такъв имейл не съм получавала въобще. Предполагам, че пишат някакъв имейл и остава като чернова неизпратена, защото ги помолих да ми препратят имейла с дата и час, както и имейл адрес, за да го видя, а те ми пращат скрийншот. Погледнах ревюта в гугъл и се оказа, че не съм единствената изгоряла по този начин в последния момент. Жалки византийски номерца, горките са ден година храни и пробират възможно най-дълга резервация (нашата беше за 10 дни и явно им е малко) или пък предпочитат при голямо търсене да продадат на висока цена в последната минута. Защото логически и търговски погледнато коя фирма ще получи имейл със запитване за кола, ще изпрати имейл с искане за потвърждение само с една дума и като минат 2-3-5 дни няма да изпрати напомняне, обаче ще чака 2 месеца и точно два дни преди датата на кацане ще изпрати имейл да ви уведоми, че нямате резервация за кола!? Добре, че в предходни лета сме наемали кола от друга компания и хората веднага ни предложиха кола, платихме с 90 евро повече, но пък се возихме на чисто нова кола на 25 км.Няма такива дребни души като южните съседи, но пък яко са се омазали с тези туристи и по нищо не се различават от нашите търгаши по морето.За сведение имам близо 18 години опит с летуване в Гърция и западането им е видимо след Ковида, направо е очевадно.

# 708
  • Мнения: 9 851
Румънците са същата история, пресен опит

# 709
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 308
Ние два пъти сме имали проблеми и двата пъти в България. Втория път ми е пресен случай преди няколко дни. Резервираме къща за гости в Родопите за не малка сума. Половината от картата другата половина с парите, които имахме кешбек. След някоко часа звъни собственика да каже , че станало дублиране и да анулираме резервацията, което отказахме разбира се и му казахме той да анулира. След това звъняхме на Букинг и малко след това собственика писа, че бил анулирал  резервацията. Сега чакаме да върнат парите и се чудя кеш бека в такива случаи връщат ли го в профила беше към 300-400 лв? Има ли някой опит?

# 710
  • София
  • Мнения: 4 271
niditop3, когато съм анулирала резервация с кеш бек - парите се връщат обратно в профила автоматично, но не съм имала вашия казус. Според мен, трябва да е същото.

# 711
  • Мнения: 1 742
Търся свободен код. Ще съм много благодарна, ако някой има излишен и го сподели...

# 712
  • Мнения: 13 259
Привет! Имам въпрос, по-скоро за свое спокойствие се нуждая от потвърждение от по-опитните. Имам резервация чрез букинг за апартамент в Бари. Банката ми сменят картите/ пластиките и тази , която съм посочила в резервацията ще е невалидна. Има поле Актуализация на карта ,  в него ли трябва да въведа данните от новата пластика? И предполагам, не е нужно точно сега, а до датата , в която ще ми дръпнат парите.

# 713
  • Мнения: 1 825
Марулета, ти даже да не я актуализираш сега, като не могат да си дръпнат парите, ще ти пратят имейл да те уведомят. Ще имаш мисля 24ч да платиш. Но за свое спокойствие може сега да го направиш.

# 714
  • Мнения: 60
Привет, група! Спешно търся код за booking. Ще съм изключително благодарна, ако някой се отзове, може и на лично 🤗

# 715
  • Мнения: 216
Здравейте! Ще съм благодарна, ако някой има свободен код да ми го изпрати на лично съобщение.
Благодаря предварително Heart

# 716
  • Мнения: 13 259
Марулета, ти даже да не я актуализираш сега, като не могат да си дръпнат парите, ще ти пратят имейл да те уведомят. Ще имаш мисля 24ч да платиш. Но за свое спокойствие може сега да го направиш.
   Благодаря!

# 717
  • Мнения: 60
Привет, група! Спешно търся код за booking. Ще съм изключително благодарна, ако някой се отзове, може и на лично 🤗

# 718
  • Варна
  • Мнения: 573
Здравейте, търся спешно код . Ще съм много благодарна.

# 719
  • Мнения: 3 821
.

Последна редакция: чт, 15 авг 2024, 16:52 от Doro

Общи условия

Активация на акаунт