Booking.com – 9

  • 34 157
  • 734
  •   1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 16 375
"Booking.com" е една от най-големите онлайн платформи за краткосрочни наеми (short-term rentals).

Предлаганите услуги включват:

  • Отдаване и наемане на имоти от различен тип – хотелски стаи, частни квартири, къщи, вили, бунгала и др.;
  • Закупуване на билети за атракции и забележителности във всяка туристическа точка по света;
  • Поръчка на такси или Rent-a-Car услуги.

Компанията е основана през 1996 г., като централата ѝ се помещава в столицата на Нидерландия – Амстердам.

Телефонни номера за връзка: 008001194467 или 008001194468, като в работни дни може да се свържете директно с българската линия: 02/9060903.

При завършването на всяка една ваша резервация (обикновено резервацията трябва да е на стойност над 50 или 100 евро), може да приложите промоционален код – на последната страница, непосредствено преди да завършите заявката си, ви излиза специално поле за въвеждането му. Кодовете биват периодично пращани от Booking на определени потребители (не е ясно точно на какъв принцип), но е възможно да се сдобиете с код, и като помолите за такъв тук, в темата, или в някои алтернативни канали, от рода на Facebook страници за размяна на кодове. Моля, обърнете внимание, че промоционалните кодове НЕ намаляват от цената на настоящата ви резервация, а се натрупват във виртуалния ви портфейл, под формата на кредити, които можете да използвате за бъдеща ваша резервация. Може да проверите баланса си по всяко време в секция Rewards & Wallet. Имайте предвид, че натрупаната в портфейла ви сума не е с безсрочна давност, т.е. ще изтече, ако не бъде използвана в определения срок.

Линкове към предишните теми: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.




Последна редакция: сб, 17 авг 2024, 14:13 от Blаck Cat

# 1
  • София
  • Мнения: 4 270
Благодаря за новата и добре оформена тема!
Много полезни дискусии и естествено кодове намирам тук.
Трябва да оставя две ревюта за последните две настанявания на Крит и ако за едното нямам избор друг освен 10, то за другото се колебая - нямам забележки, обаче бабата и дядото не говореха английски и беше малко трудна комуникацията. Иначе беше чисто и басейн имаше, който беше изключително чист, обаче на един баир с частичен черен път, което не е описано и това е малко неприятна изненада.

# 2
  • София
  • Мнения: 3 751
Цитат
Искам да питам нещо  - към 20 ти този месец предстой да се търси една сума за една резервация която направих, обаче няма да имам тази наличност взимам заплата в края на месеца - писах на хотела,  нямам отговор. какво се прави в този случай?
Въпрос от миналата тема.
Ако действително поискат да си изтеглят парите, ще опитат и като няма пари, ще получите съобщение да смените картата. Няколко съобщение ще получите, преди да анулират резервацията.
Хубаво ще е да осигурите парите, ако искате да задържите резервацията.

# 3
  • Мнения: 6 199
Принципно за такива случаи се използва кредитна карта - нямате парите, но плащате. После като дойде заплатата погасявате без лихва.
Иначе каквото стане - или те ще се навият на отсрочка, или няма да се навият и тогава следва отказ... Или пък все пак намирате пари отнякъде.

# 4
  • София
  • Мнения: 15 950
Разчиствам си телефона и видях, че съм запазила  скрийншот на съобщението, което са ми изпратили от booking за новата екологична такса в Гърция.
Стана въпрос за това в предишната тема. Това е по-точна информация:

# 5
  • Мнения: 1
Момичета,търся си код за Booking. Ако някой има и няма да го ползва,моля да ми го изпрати. Благодаря 🙏

# 6
  • Мнения: 147
Здравейте и аз търся код спешно ако някой има моля да пише благодаря ви ♥️

# 7
  • Мнения: 2 082
Търся код за готова резервация. Ако може на лични.

# 8
  • Мнения: 951
Благодаря ви, че пишете и споделяте опит, много ми е полезно това, което чета тук. Heart
Понеже миналата седмица нямах време да разкажа, а само споменах, че и ние попаднахме на некоректно отношение от страна на настаняването, да споделя и аз, за да може евентуално и моят опит да бъде полезен някому. Simple Smile
Скрит текст:
За Гърция беше резервацията, цената не беше ниска на фона на сходните места за настаняване, но просто локацията ми хареса и резервирах посред нощ.
На другия ден още в 8:00 сутринта получавам смс от собственика с молба да му се обадя по телефона. Излизах за работа и нямаше кога, съответно като стигнах му писах през платформата на booking.com (както смятам за редно) дали има някакъв проблем с резервацията.

В отговор получавам нов смс с молба да се свържа с него по viber. Само дето viber на този номер нямам. Тръгвам да му пиша, но съобщения вече не могат да се пращат, явно едностранно може да блокира тази опция в сайта.

След час нов смс с въпрос можел ли да ми се обади, на който не отговорих и за пореден път ясно покзах, че не желая да се свързва с мен директно.
Към обяд той обаче звъни. Вдигам и почва да ми обяснява как уж booking.com били направили грешка и той цял сезон бил плащал вместо клиентите туристическите и еко таксите и да анулирам и да сме направели резервацията директно, като ми предлага някаква супер минимална отстъпка без по никакъв начин да ми гарантира, че ще пази стаята за нас.
Питам защо просто не изясни проблема с букинг, (понеже иначе всички следващи резервации пак ще са му "грешни"), получавам някакви смешни обяснения, не можело, уж му били отказали и т.н. Да съм анулирала, всичко било окей, той ми имал телефона, с нетърпение чакал да отидем. Става въпрос за резервация за след повече от четири седмици...

Ясно беше, че ако не стане на неговата, просто няма да сме добре дошли, ако изобщо ни пази стая... Затова предпочетох просто да анулирам и резервирах на друго място. (резервацията беше с безплатна анулация)

По-интересното беше, че при анулирането в сайта на booking от падащото меню като причина за анулация имаше опция "Хотелът поиска от мен да анулирам."
Ами избрах я тази опция, все пак това си е причината. И хоп, появиха се още 3 подварианта:
 - "поради дублирана резервация"
- "поради технически проблеми" или нещо от сорта, не го запомних и третото беше
- "поискаха да направя директна резервация към тях"
.[/b]

Много ме учудиха, че го имат като вариант. Това за мен означава, че тези случаи явно вече изобщо не са рядкост. Знам, че booking яко ги дерат, но и те имат полза като реклама и т.н. Пък и сори, ама не смятам, че е редно да притискат така клиентите и то без нищо насреща. Никаква гаранция нито за цена, нито за условия, нито че изобщо някакво помещение ще бъде резервирано. Изобщо нищо поне в писмен вид.

# 9
  • Мнения: 7 144
Здравейте, имам код, давам на първия писал на ЛС

Даден

Последна редакция: нд, 18 авг 2024, 12:44 от 3ори

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 17
Търся код за букинг. Ще се радвам ако някой го сподели на лично. За лятна почивка.
Благодаря предварително!

# 11
  • Казанлък
  • Мнения: 953
Здравейте!
Моля, ако някой има свободен код, да ми сподели на лични. Благодаря предварително !

# 12
  • Мнения: 621
Здравейте!
Моля, ако някой има свободен код, да ми сподели на лични. Благодаря предварително !

имате ЛС със код

# 13
  • Мнения: 70
Моля за код за booking 🩷🙏✈

# 14
  • Мнения: 12
Здравейте! Имам нужда от код за Букинг 😊😊

Общи условия

Активация на акаунт