Пазаруване от Amazon - тема № 106

  • 73 072
  • 745
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 4 326
Аз бих си търсила правата, щом има проблем мрънкам и още как. Снимай и пращай снимки.

# 106
  • Сф
  • Мнения: 5 569
Не, няма да им пиша. Обувката е само пробвана, за моето дете са, така че няма проблем, че е нарушена опаковката. И без това не знам кога ще се усетят, че съм направила втори профил, вземат и него да блокират. Първа поръчка е от него.

# 107
  • Бургас
  • Мнения: 881
В италианския амазон има ли безплатна доставка до БГ. Искам да направя поръчка и ми иска 50 евро за доставка. За 70 евро са ми стоките

# 108
  • Сф
  • Мнения: 5 569
https://www.amazon.it/gp/help/customer/display.html?nodeId=GA6MMBQJBJ5QYUDW

Shipping options   Cost for books, DVDs, Blu-rays, music, software and video games (consoles not included)   Cost for all other items
Standard

Delivery within 5-9 working days

€7.99 for shipping + €2.99 per kg   €9.99 for shipping + €2.99 per kg
Express

Delivery within 2-4 working days

€16.49 for shipping + €3.99 per kg   €17.99 for shipping + €3.99 per kg

# 109
  • Бургас
  • Мнения: 881
https://www.amazon.it/gp/help/customer/display.html?nodeId=GA6MMBQJBJ5QYUDW

Shipping options   Cost for books, DVDs, Blu-rays, music, software and video games (consoles not included)   Cost for all other items
Standard

Delivery within 5-9 working days

€7.99 for shipping + €2.99 per kg   €9.99 for shipping + €2.99 per kg
Express

Delivery within 2-4 working days

€16.49 for shipping + €3.99 per kg   €17.99 for shipping + €3.99 per kg

Безплатна е само от немския ли?

# 110
  • Мнения: 237
Пазарувам отдавна в Амазон, за пръв път ми се случва да ми изпратят грешен артикул. Ясно е че мога да пусна рефънд, но имам ли някакъв шанс да си получа артикула който съм поръчала? Не искам само да ми върнат парите.
И друго, как връщате към Английския Амазон след брекзите?

# 111
  • Сф
  • Мнения: 5 569
Да, от немския е само безплатна.

Каси, пиши им, ще те накарат да върнеш продукта и да го поръчаш наново. Ако му се е вдигнала цената, кофти.

# 112
  • Sofia
  • Мнения: 4 912
Връщане с GGBG, но трябва да се провери кога тръгва курса им, за да не изпуснеш срока.

# 113
  • StZ
  • Мнения: 309
IVAM15 работи за поръчки над 100лв. Simple Smile

# 114
  • Мнения: 7 728
Само за aboutyou сигурно.
Ако работеше и за амазон, ехеее... по-добре не 😂

Последна редакция: пт, 05 юли 2024, 12:25 от Г-жа Шантал

# 115
  • Мнения: 6 466
Само за aboutyou сигурно.
Ако работеше и я амазон, ехеее... по-добре не 😂
От време на време Amazon пускат подобни, но скоро(може би над година) не съм виждам. По едно време през 2-3 месеца имаше код за 5 евро и важеше мисля за поръчка над 25 евро.

# 116
  • Мнения: 44
Пазарувам отдавна в Амазон, за пръв път ми се случва да ми изпратят грешен артикул. Ясно е че мога да пусна рефънд, но имам ли някакъв шанс да си получа артикула който съм поръчала? Не искам само да ми върнат парите.
И друго, как връщате към Английския Амазон след брекзите?

Преди два дни получих част от пратка, направена към немския Амазон. Оказа се, че са ми изпратили грешен артикул. Направих снимки на отворения кашон, още в офиса на куриера, с идеята, че вероятно ще са ми нужни като доказателствен материал. Свързах се с центъра за обслужване на клиенти като избрах опцията за чат. След като ботът ме прехвърли на сътрудник, обясних какъв е проблемът и ми предложиха две възможности - да ми върнат парите или да ми пратят поръчаното. Избрах да ми изпратят поръчаният артикул. Консултантът веднага създаде новата поръчка и подчерта, че няма нужда да връщам сгрешения артикул. Не ми поиска никакво доказателство за получения грешен артикул.
Надявам се да съм била от полза Simple Smile

# 117
  • Мнения: 237
Пазарувам отдавна в Амазон, за пръв път ми се случва да ми изпратят грешен артикул. Ясно е че мога да пусна рефънд, но имам ли някакъв шанс да си получа артикула който съм поръчала? Не искам само да ми върнат парите.
И друго, как връщате към Английския Амазон след брекзите?

Преди два дни получих част от пратка, направена към немския Амазон. Оказа се, че са ми изпратили грешен артикул. Направих снимки на отворения кашон, още в офиса на куриера, с идеята, че вероятно ще са ми нужни като доказателствен материал. Свързах се с центъра за обслужване на клиенти като избрах опцията за чат. След като ботът ме прехвърли на сътрудник, обясних какъв е проблемът и ми предложиха две възможности - да ми върнат парите или да ми пратят поръчаното. Избрах да ми изпратят поръчаният артикул. Консултантът веднага създаде новата поръчка и подчерта, че няма нужда да връщам сгрешения артикул. Не ми поиска никакво доказателство за получения грешен артикул.
Надявам се да съм била от полза Simple Smile
И аз се свързах с тях, но не ми предложиха да ми изпратят сгрешения артикул Sob. Директно ме попитаха как да ме рефънднат и също ми казаха, че няма нужда да връщам артикула.
Благодаря на всички за включванията.

# 118
  • Мнения: 245
Относно "сгрешените" артикули, трябва да се има предвид, че почти е невъзможно да се изпрати грешен продукт ако продавача е бил директно амазон. По-вероятно е да е бил объркан самият листинг на ниво описание, снимка или и двете, т.е. има голям шанс да бъде изпратен отново същия "грешен" артикул. Обикновено може да се разбере само след проверка на EAN. Има огромен брой такива листинги и те не биват коригирани с месеци, дори след като натрупат голям брой връщания, негативни коментари и са били информирани за проблемите. Не разчитайте, че някой в чата ще вникне в проблема или ще гледа какво искате и какво сте получили.
Пиша го за да няма изненадани ако получите пак същото.

А аз днес си получих пратката, стойка за монитор и детски маратонки. Купих ги уж нови, а дойдоха със скъсан етикет и едната пробвана. Даже не й бяха напъхали хартията вътре. Тъпо ми стана малко, ама не смея да напиша коментар в сайта, че пак ще ми блокират акаунта.


Това е масово, особено когато пуснат някой артикул по пързалката на силно намалена цена.
Митове са, че като клиент върне продукт, той отива в склада. Обувките и дрехите в повечето случаи отново се листват за продажба като нови. Имам десетки такива случаи всяка година,  като дрехи без етикети или със скъсани етикети в джоба или дрехата на топка в оригиналната мръсна торба, а торбата вързана на възел, без опаковка, направо пуснати в торбата или кашона на амазон. Същото е с обувките, но при тях е по-натрапчиво и си личи повече, когато са били пробвани, а предполагам всички са свикнали да получават обувки в тяхна бяла кутия, но това не винаги е индикация, че са върнат продукт, може дори и да не са били изпробвани.

# 119
  • In transit
  • Мнения: 14 325
За обувките знам, че има опция да вземеш и пробваш, след това да платиш. Излизаше ми доста време, като опция, когато ползвах немския адрес на Габиели. Нормално е ако не са носени да ги продадат, като нови. Това е практика на всички подобни магазини. Същото важи и за дрехите. Амазон не са единичен случай на пробвани и върнати дрехи. Донякъде зависи и от самия клиент, колко е коректен и в какъв вид връща стоката обратно.

Общи условия

Активация на акаунт