Пазаруване от Amazon - тема № 106

  • 73 036
  • 745
  •   1
Отговори
# 90
  • Sofia
  • Мнения: 4 912
И доставят на следващия ден.

# 91
  • In transit
  • Мнения: 14 319
Благодаря!

# 92
  • Мнения: 12 959
С Еконт ли идват всички пратки от amazon.de?
Пише, че адресът ми е непълен.., по същото време, по което ми звъняха от Еконт. Обаче в линка от Еконт пише друга фирма, в профила ми също няма нищо.

# 93
  • In transit
  • Мнения: 14 319
Не, при мен едната дойде с Експрес уан, другата с Еконт (през Фан куриер). Тази с Еконт, нямаше етикет на нея дори. Цяло чудо е, че изобщо си я получих.
Звънна ми куриера да ме пита хладилна чанта ли чакам? Като потвърдих и дойде ми обясни, че като раздал всички останали пратки, останала само моята, като зачислена от ФАН и така ми я достави.

# 94
  • София
  • Мнения: 6 115
Имам и със Спиди доставка.

# 95
  • Мнения: 12 959
А някак си може ли да се разбере с кой доставчик пристига пратката? От сайта само пише, че е дадена за разнос... но няма препратка към куриера..

# 96
  • Мнения: 234
Как процедират ако  няма никой вкъщи?  Дават я доставена а аз бях на работа.  Моля ако някой има опит да пише!

# 97
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 724
16 и 17 юли- Прайм дейс в испанския Амазон( може и в другите, не съм запозната).

# 98
  • Мнения: 44
Имам и със Спиди доставка.

И аз очаквам пратка със Спиди.
Поръчката ми в amazon.de е разделена на две и, според инфото в профила ми, първата част трябва да бъде доставена на адреса ми днес. Още в събота, обаче, ми позвъни куриер на Спиди и ме попита дали съм на адреса, защото има за мен пратка от Амазон. Тъй като съм дала служебния си адрес се разбрахме да пренасочи пратката към офис на Спиди, откъдето да си я взема в понеделник. Но в понеделник не получих СМС за пратка, а когато позвъних ми казаха, че в системата не виждат пратка, обвързана с моя телефонен номер. А в Амазон пише "Held for pickup at carrier location".
И се чудя какво да правя сега... Да изчакам ли, да ходя на място в Спиди и да поискам да се свържат с куриера, който ми звънна ли...

# 99
  • Мнения: 6 465
16 и 17 юли- Прайм дейс в испанския Амазон( може и в другите, не съм запозната).
Във всички Amazon е тогава.

Amazon Prime Day на 16.07 и 17.07.

# 100
  • Мнения: 183
Днес пуснах запитване до амазон да върна едни обувки заради дефект но те ми пуснаха един баркод за сканиране от dhl. Този баркод според мен е само за връщане в Германия , тук пускаха други етикети за връщане с DHL. С него немога да върна от България нали ?

# 101
  • Сф
  • Мнения: 5 569
А аз днес си получих пратката, стойка за монитор и детски маратонки. Купих ги уж нови, а дойдоха със скъсан етикет и едната пробвана. Даже не й бяха напъхали хартията вътре. Тъпо ми стана малко, ама не смея да напиша коментар в сайта, че пак ще ми блокират акаунта.

# 102
  • In transit
  • Мнения: 14 319
А аз днес си получих пратката, стойка за монитор и детски маратонки. Купих ги уж нови, а дойдоха със скъсан етикет и едната пробвана. Даже не й бяха напъхали хартията вътре. Тъпо ми стана малко, ама не смея да напиша коментар в сайта, че пак ще ми блокират акаунта.
Защо не пишеш в чата на съпорта? Много бързо съдействат.

# 103
  • Сф
  • Мнения: 5 569
Защото ме  е страх, че ще го счетат като врънкане за рифънд и ще вземат пак да ми блокират акаунта.

# 104
  • In transit
  • Мнения: 14 319
Никога не съм имала проблеми с рефънд, когато е имало за какво. Това им е работата. Направете си снимки за всеки случай, въпреки, че едва ли ще ви ги искат. Опишете им проблема и, че се чувствате разочарована. Те сами ще ви предложат решение на проблема.

Общи условия

Активация на акаунт