Пазаруване от Amazon - тема № 106

  • 72 990
  • 745
  •   1
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 6 115
Покетс и гифт баланса в амазон са 3 различни неща. Може да имате гифт баланс от някоя върната стока или от заредена гифт карта. То даже някъде имаше списък с транзакциите и там може да се види от къде  е балансът по гифт картата. Но със сигурност не е свързано с Револют.

Тарталета, не мисля, че някъде можеш да видиш условията за блокиране. То са някакви вътрешни алгоритми. Но явно не винаги са коректни.

Само за немския ли ми е блокиран акаунта или за всички амазони?
Права си! Извинявам се за заблудата с револют!
Сега се разрових в съобщенията,съвпаднали са последните плащания и след това с писмо от амазон,което не съм отразила . Писмото от амазон е от началото на май месец 2024.
Hello,

We identified that between May 5th and November 23rd 2023, Amazon incorrectly charged some of your orders in your card currency rather than the website currency.

No action is required by you. We have credited €Х to your Amazon account for related fees paid to Amazon on these transactions. You can view your Amazon gift cards at https://www.amazon.de/gc/balance/ at any time.

We apologize for this inconvenience and have also added a promotional credit of €Х to your account that will automatically be applied to your next eligible purchase.

PLEASE NOTE: Please note that this promotional voucher CANNOT be viewed via the gift card balance under "Your Account." This amazon promotional code is NOT redeemable against books including eBooks, digital downloads, Marketplace items, and Warehouse Deals.

By using this promotional code, you accept our conditions for redeeming promotional codes. You can find these on the following page:

# 76
  • Мнения: 814
Някой да е получавал съобщение - Unfortunately, FAN Courier ran into an issue when attempting your delivery. They will try again.?
Цял ден съм си вкъщи и никой не е идвал със сигурност, нито са ми звъняли. Освен това очаквах пратката чак във вторник, а не сега.. много странна работа.

# 77
  • Мнения: 509
Някой да е получавал съобщение - Unfortunately, FAN Courier ran into an issue when attempting your delivery. They will try again.?
Цял ден съм си вкъщи и никой не е идвал със сигурност, нито са ми звъняли. Освен това очаквах пратката чак във вторник, а не сега.. много странна работа.
И аз получих същото съобщение тази вечер за 4 продукта,който чакам и аз съм цял ден в нас и никой не ме е търсил.
Сега си погледнах приложението на Еконт и там ми  излезе ,че чакам пратките от Фан ,вижте си и вие в Еконт

# 78
  • София
  • Мнения: 9 048
При мен за пратката чрез FAN, ми звъннаха Еконт 3 мин преди да са на адреса, а според тракинга на сайта на FAN, беше за следващият ден.

Отказвали са ми пратка - 2 пъти за един продукт, а го виждах наличен. След втория път им писах (беше преди повече от 5 г.), отговориха ми, че всъщност продукта е изчерпан, но ми предложиха замяна с друг на същата цена, по-скъп и го пратиха.

Скоро пак ми отказаха продукт (2бр.), беше част от "купи 4 вземи 5% отстъпка", върнаха парите за този артикул, а останалите 2 си ги получих с 5% отстъпка.

По
Аз пък имам някакви пари в акаунта от върнати продукти и всеки път, когато реша да ги използвам, започват да ми искат един куп неща за идентификация…

При мен преди няколко месеца се получи странно съобщение, че установили, че са ми взели повече пари за някакъв период и затова в акаунта ми се появиха 40+ Евра. Много лесно ги взеха обратно Joy - по спомен при една от следващите поръчки, имаше възможност да отбележа, че би ползвам и се приспаднаха от общата сума.

# 79
  • Мнения: 453
Някой да е получавал съобщение - Unfortunately, FAN Courier ran into an issue when attempting your delivery. They will try again.?
Цял ден съм си вкъщи и никой не е идвал със сигурност, нито са ми звъняли. Освен това очаквах пратката чак във вторник, а не сега.. много странна работа.
И аз получих същото съобщение тази вечер за 4 продукта,който чакам и аз съм цял ден в нас и никой не ме е търсил.
Сега си погледнах приложението на Еконт и там ми  излезе ,че чакам пратките от Фан ,вижте си и вие в Еконт

Коментираше се в предишната тема,че се това е съобщението, което изписва, като влиза в България. Съответно вече би трябвало да е в Еконт и да го доставят скоро.


Аз минавам да се оплача, че реших да направя поръчка за България за моя близка. Имах много проблеми с доставката с Еконт и накрая липсваха повече от половината артикули. Връзката с чата беше потресваща, прекъсваха умишлено. И познайте, когато се опитах да пусна оплакване има технически проблем и ми предлагат да се обадя на телефон. Този технически проблем още не е изчезнал и оплакване в Еконт няма да пусна, защото няма смисъл, явно такова им е нивото.

От Амазон ми върнаха парите за артикулите, но повече до България няма да поръчвам или поне не скоро. Пазарувам редовно в чужбина от тях и не искам да ми блокират акаунта, заради крадливи куриерски услуги. Яд ме е, защото Амазон ми възстановява парите, а е било видимо, че кашона е отварян и са изчезнали по пътя

# 80
  • Sofia
  • Мнения: 4 912
Оплачи се все пак в Еконт, нищо не губиш (освен нерви, де, което не е малко).

# 81
  • Мнения: 453
Оплачи се все пак в Еконт, нищо не губиш (освен нерви, де, което не е малко).

Това е, че вече достатъчно нерви загубих. Ако ставаше писмено добре, но и там системата не приема оплакване и ми изписва телефон да се обадя многократно. Не ми се виси и по телефона с тях. Пуснах оплакване за доставчика в Амазон. Ако им се занимава, да си разследват куриерите.

# 82
  • София
  • Мнения: 9 048
Може да пробваш тук info@econt.com

# 83
  • Мнения: 332
Здравейте, момичета и момчета!

Имам проблем и моля за помощ, от английския амазон, ми затвориха онзи ден акаута. С имейл ме уведомиха следното: Пишем ви, за да ви информираме, че сме затворили този акаунт. Предприехме тази мярка, тъй като нашите записи показват, че вашият акаунт е директно свързан с друг акаунт чрез [име / имейл адрес / кредитна карта / адреси], който преди това сме затворили поради нарушаване на условията на нашата политика за условия за ползване. Когато затворим вашия акаунт поради нарушаване на правилата за условия за използване, вие не можете да отворите нов акаунт или да използвате друг акаунт, за да правите поръчки на нашия сайт.

От Амазон правя поръчки, като никога не съм имала проблеми, повече от 10 години. Така и не успях да разбера, какво толкова съм нарушила, освен че от англичаните последно съм поръчвала преди да излезнат от ЕС.
Единственото което направих наскоро е да актуализирам адреса на Габко за доставка в профила ми.
Пиша от вчера имейли, но никакъв отговор, а тъй като не мога да си влезна в профила, не ме и отразяват. Явно ме мислят за крупен измамник Stuck Out Tongue Свързах се и с Габко, пратих им копие на писмото и обещаха да се свържат с Амазон. Дано и някой друг не пострада.
Някакъв съвет от вас ?

Последна редакция: вт, 25 юни 2024, 12:43 от Bo Bo Va

# 84
  • Мнения: 3 955
Да не би адресът на Габко да е ползван от някой със затворен акаунт?

# 85
  • Сф
  • Мнения: 5 562
Явно някакви нови сбъркани алгоритми са вкарали, нали и аз се оплаках миналата седмица, че без причина ми ограничиха акаунта само до дигитални поръчки. Тъпа работа

# 86
  • Мнения: 332
Явно е имало някакъв проблем, защото ми писаха преди малко от Амазон следното:  Прегледахме акаунта ви и историята на покупките ви и решихме да активираме отново вашия акаунт в Amazon.co.uk. Извиняваме се за евентуалното неудобство, докато акаунтът ви беше недостъпен.
Извиняват се, ама вчера бях яхнала метлата Smiley

# 87
  • Мнения: 85
Има 20 % намалени в складовете.

# 88
  • In transit
  • Мнения: 14 310
Някой да е получавал съобщение - Unfortunately, FAN Courier ran into an issue when attempting your delivery. They will try again.?
Цял ден съм си вкъщи и никой не е идвал със сигурност, нито са ми звъняли. Освен това очаквах пратката чак във вторник, а не сега.. много странна работа.
Точно същото получих преди малко, за пратка, която чакам днес. И влязох в темата да питам какво значи това съобщение, но видях по-долу написаното, че Еконт ги доставят. За мен това са най-смотания куриер вече. Надявам се все до довечера да ми я доставят. Експрес Уан са супер коректни и точни в нашия район. Предната директна пратка от немския Амазон дойде навреме, имах мейл и смс.

# 89
  • Мнения: 10 039
Мили дами, моля ви - прочетете поне една страница назад.
Това с еконт и фан куриер се дъвче непрестанно!
Фан дават доставка В ДЕНЯ В КОЙТО ПРЕДАДАТ пратката на еконт, еконт я носи в осн.склад, после разпределя!

Общи условия

Активация на акаунт