Мачът е свирен, сега ще е чакане – щастливо дано свърши то! – седмокласна 22.06-29.06

  • 85 380
  • 1 691
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 4 405
И да е имало това нищо не променя. В момента се забавлявате със спекулации, защото на входа на изпита имате почти 60 хиляди неизвестни - един знае, ама се притеснява, врори не му пука и не знае, на трети му се пада точно това, което не е учил. Комбинациите са много. Тестовете хем изглеждат лесни, хем не са. Винаги съм се притеснявала повече от "лесен тест". Още малко остава, ще стане ясно.

# 496
  • Мнения: 163
Ужасно ...... Нашата математичка е същия темерут. Цял срок не им нанесе оценките от контролните и вечерта преди матурата го направи. Имаше деца с доста слаби оценки и отидоха разстроени на изпита по БЕЛ. Нищо човешко няма в това.

# 497
  • София
  • Мнения: 1 314
Ужасно ...... Нашата математичка е същия темерут. Цял срок не им нанесе оценките от контролните и вечерта преди матурата го направи. Имаше деца с доста слаби оценки и отидоха разстроени на изпита по БЕЛ. Нищо човешко няма в това.

Това е отвратително. Направила го е нарочно, за да ги разстрои. Що за хора?

# 498
  • София
  • Мнения: 6 964
Нашата математичка разрева щерката деня преди матурата по Мат
Такава си е
При 6 първи срок, очертава се 5 за втори срок. Не била сигурна че е за 6 за годината... Flushed
Дете, което от 3 години е с тази Г-жа и е винаги- 5 ци , 6 ци. Е, да, не е перфектна, някой път блее някой път разсеяна... има и няколко 4 ки за трите години... ама винаги за годината 6ца, пети и шести клас...
Сега в 7 ми клас точно, ще я разреве тъкмо преди матурата. За кой път това
Накрая й писала 6 за годината, един вид, от нея да мине... ама скеча в деня преди матурата изобщо не е нормален

Някои учители трябва да се явяват на проверка на способносите през някоя и друга година, на НВО един вид и те Joy

За Г-жата ни по Бел изобщо няма да отварям дума, там е ферман и е за темата за Невъзможните по скоро...

# 499
  • Мнения: 10 125
По-скоро на психотест.
По природен предмет при нас имаше учителка фен на всевъзможни конспирации, илюминати и тн. Нямаше да ми се види толкова безумно(всеки да си вярва в каквото си ще), ако не трябваше да преподава точно неща, срещу които “рита”. То и по-горе споменатите явно не са много на център.

Последна редакция: пн, 24 юни 2024, 13:46 от second

# 500
  • Пловдив
  • Мнения: 90
Според мен едно дете може да се справи отлично на НВО и без частни уроци. Дъщеря ми никога не е ходила, математиката ѝ е по-труден предмет, решила е  първи модул без грешки, на втори  само 21 и 23. Нейни съученички, които ходят на уроци са споделили, че имат много объркани задачи и нерешен втори модул. По български беше много разстроена за ,,елементарните" според нея грешки, които допуснала. На изречението се подвела, че е сложно, защото видяла подчинителна връзка в сказуемото. За въпроса със Странджата и баба Илийца до последно се чудила, но преценила, че въпросът е подвеждащ и знаменосец е равнозначно на войвода, защото баба Илийца предимно се бори за живота на внучето.
Надява се на поне по 75 точки  и на двете матури.

Ако е решила  първи модул без грешки, на втори  само 21 и 23, би трябвало да има около 88 точки.

# 501
  • Мнения: 47
При нас е "свирен мачът", да използвам терминологията и духа на темата. Вече го оформи. Не отидох при директор, защото наистина до последно не вярвах, че ще му пише 5, без да му даде шанс. И до сега ми е непонятно и  дори съм в шок, въпреки че имаше индикации, че е невменяема. Отговаряше злобно на моите мили съобщения в школо, миналата година му остави 5 за годината при 5 първи срок и 6 втори (тогава изобщо не съм повдигала темата, защото не ми беше важно), на моите доводи защо трябва да му даде шанс, имаше контра доводи. Дори й изпратих последните му контролни, на които му е писала 5,30-5,45 (на 0.5 т разлика от 5.50  по нейните формули за изчисляване на оценка), отнемайки му точки за безумни неща.
Истината е че моят синковец е буден, буен и не е от най-послушните деца, а такива не се харесват на учителки от миналия век със закостенели разбирания. Но определено не е за 5 по математика.
Имайки предвид последното, много внимателно подхождам в избора ни за училище след 7клас.
Той има много свободолюбив дух и много силно изразено чувство за справедливост.
Ще уважа неговото решение, въпреки че осъзнавам риска от явяване на тези поправки, защото искам да му покажа, че не трябва да се отказва и да се бори докрай.

Това все едно е писано за моето дете, но петицата е по БЕЛ. Моля се на прилични резултати от НВО, които да компенсират тези 11 точки!

# 502
  • Мнения: 39
Момичета, има ли някаква специфика при подреждане на желаните паралелки? Съобразяваш ли балове или си ги подреждаш както детето желае?

# 503
  • Варна
  • Мнения: 890
Благодаря на всички за стиснатите палци , положителната ви енергия донесе късмет на моето момиче.
Падна се любима нейна тема-Рибари. Излезе много доволна, макар и час по-рано(дано не е грешка), очаква максимален резултат.

# 504
  • София
  • Мнения: 1 459
Момичета, има ли някаква специфика при подреждане на желаните паралелки? Съобразяваш ли балове или си ги подреждаш както детето желае?
Разбира се, че е желателно да ги подредите по желание на детото, но по желание от паралелката с най-висок бал започвате.

# 505
  • София
  • Мнения: 1 314
L0LLy, редете изцяло според желанията. Разбира се, съобразете желанията на детето със самото училище. Имам предвид, че е хубаво при еднакви желания в няколко училища, вие да прецените кое училище е по-добре и да бъде на по-горно място.
Ако ги наредите по възможно най-добрият начин, съвсем спокойно може да участвате във второ класиране, без никакъв риск да попадне на по-малко желано място от това, на което е прието на първо класиране.

# 506
  • Пловдив
  • Мнения: 2 023
Момичета, има ли някаква специфика при подреждане на желаните паралелки? Съобразяваш ли балове или си ги подреждаш както детето желае?
Разбира се, че е желателно да ги подредите по желание на детото, но по желание от паралелката с най-висок бал започвате.
Балът на детето не трябва да има никакво отношение към реденето на желания.
Подреждат се от най-желано, към най-нежелано. Независимо от бала на детето и минимални, и максимални балове от предходни години.

# 507
  • Мнения: 9 519
Започнете по най-желаната паралелка и редете надолу към по-компромисни... като накрая са тези "ако нищо друго не стане"... Точно по реда на алгоритъма по който ще се подрежда класирането, започвайки от първото ви желание.
Ако най-желаната пералелка е на трето място, а на първо е по-нежелана, но с по-висок бал, а бала на детето е достъчно висок, то то ще попадне в нея, а не в най-желаната трета Hands V

Статистиките и приемните балове от миналата година служи само за това, да се предвидят ориентировъчно баловете, с цел да подредим надолу достъчно паралелки, които са все пак приемливи и за които бала със сигурност стига.  Целта не е да сложим (потенциално) най-високобаловата "интересна" най-отпред и да не стигнем до най-желаната, която е сложена назад.

# 508
  • София
  • Мнения: 16 334
Момичета, има ли някаква специфика при подреждане на желаните паралелки? Съобразяваш ли балове или си ги подреждаш както детето желае?
Разбира се, че е желателно да ги подредите по желание на детото, но по желание от паралелката с най-висок бал започвате.
Няма такова нещо. Реди се само според желанията - от най-желаното към най-малко желаното. Балът няма никакво значение. Съобразява се единствено в края на списъка - т.е. слагат се паралеки с по-нисък минимален бал от миналата година от този на детето.

# 509
  • Мнения: 952
Точно това обяснявах на моя позната, в по- голям, областен град, която беше решила да смята балове, та да гледала за къде ще стигне и т.н . Реди се по реда на желание на детето, като естествено, трябва да сложите достатъчно брой желания, за които има все пак шанс. При бал 350 например, няма как да наредите само желания, които минали години са били с бал над 400. Но все пак и тях сложете / ако ги иска детето/ на предни позиции. Никога не се знае

Общи условия

Активация на акаунт