Shein.com- тема 2

  • 50 124
  • 742
  •   2
Отговори
# 585
  • Мнения: 225

Привет, може ли повече информация как става връщането?
Бях пуснаха няколко големи поръчки, но вече поръчките излизат като самостоятелни от по 1 или 2-3 артикула. Искам да върна няколко артикула, съответно като натисна връщане за всяка ще ми дадат номер най-вероятно или не? Дали бих могла да сложи всичките артикули които искам да върна в една пратка в Спийди и дали има вариант за някакъв комбиниран номер, който да сложа? Някой да се е сблъсквал с това и да има представа?

Когато започнеш да генерираш връщане, те пита искаш ли да добавиш към първото, така че всичко е с един номер.

# 586
  • Мнения: 340
Здравейте, кога мога да очаквам поръчката си?

# 587
  • Пловдив
  • Мнения: 4 551
Най-вероятно днес или утре ще е в България.

# 588
  • вкъщи
  • Мнения: 2 621
Поръчка от 25.12 получих днес, без никакво известие и движение от Унгария насам,което да беше отразено. Доволна съм от всичко получено,даже чак съм изненадана.

# 589
  • Мнения: 24 573
Хм, странна работа. Междинните статуси не винаги ги обновяват на момента наистина, понякога се появяват наведнъж няколо стъпки там. На без известие много странно звучи.
Между другото, Спиди почнаха ли да носят техните пратки до адрес или още си ги оставят в офис до поискване?

# 590
  • Мнения: 2 775
Аз не съм спирала да поръчвам и до сега не съм имала пратка, която да отиде в офис.
 
Дано и така си остане!

# 591
  • Мнения: X
Моята онзи ден отиде пак в офис...

# 592
  • Варна
  • Мнения: 2 800
Поръчка от 25.12 получих днес, без никакво известие и движение от Унгария насам,което да беше отразено. Доволна съм от всичко получено,даже чак съм изненадана.
и аз имам от 25.12. статуса ѝ от 29.12 си стои в Унгария. Чакам я…
Едитвам: в София е от днес.

# 593
  • Мнения: 340
Моята пратка я пуснах на 26.12 и получих смс,че утре ще ми я доставят.

# 594
  • Мнения: 120
Здравейте, на кой мейл пишете по въпроси за възстановяване на суми от връщане? Уж спазих всичките им изискквания, кодове и т.н., а вече 3 седмици нищо.

# 595
  • Мнения: 2 775
Не съм стигала до имейл до сега. През съпорта (горе в дясно) пускам тикет.

# 596
  • Мнения: 120
Не съм стигала до имейл до сега. През съпорта (горе в дясно) пускам тикет.
Не намирам откъде. Може ли снимка?

# 597
  • Мнения: 2 775
Горе в дясно натискаш роботчето.

Скрит текст:

И ти излиза това:
Скрит текст:

и пишеш ticket или open ticket. Може да се наложи няколко пъти да го напишеш докато ти излезе това:

Скрит текст:


и го натискаш и вече почваш да си описваш проблема. Бъди максимално подробна и настоятелна. Напиши номер на товарителница и прикачи скрийншот на това, че е пристигнала пратката при тях.....



------------------------------------------------------

При получен дефектен продукт как се подава диспут?
Направо от review на продукта или пак през съпорта? В съпорта не виждам сякаш такава категория.

# 598
  • Мнения: 6 787
В последната ми пратка един аритикул липсва. На негово място са ми пратили някакво "пликче" Joy
Не съм имала до сега никакви проблеми. Има ли опция за нещо като диспут (както има в Алиексперс) и да ми възстановят сумата? Нещо не виждам такава, доколкото виждам има опция само за връщане...то няма какво да връщам.
Въпросът ми е принципен, няма да се занимавам точно сега, защото се касае за джиджавка за 2 лв., но да знам занапред. Или поне да сигнализирам някъде, че има пропуск. Може би на съпорта да пиша? Какво ще ме посъветвате?

# 599
  • Мнения: 24 573
Нищо не губиш да пишеш на съпорта. И то не само ей така да си знаят, ами активно си питай какво може да се направи че да си получиш поръчаното.
Освен да ти кажат че нищо и да си обратно в изходна позиция, няма какво повече да стане.

Общи условия

Активация на акаунт