Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Каква е процедурата за коригиране на цената след направена поръчка?
Как мога да върна продукт, който не ми харесва?
Какво да правя, ако пратката ми не пристигне навреме?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Каква е процедурата за коригиране на цената след направена поръчка?
След като направите поръчка, имате 30 дни, през които можете да коригирате цената. За да направите това, отидете в детайлите на поръчката и щракнете върху бутона „Коригиране на цената“. Това ще покаже артикули с намалена цена. Можете да получите разликата в кредит Temu или във вашата карта и тази корекция може да се използва многократно в рамките на определения период.
-
Как мога да върна продукт, който не ми харесва?
За да върнете артикул, влезте в акаунта си на Temu и намерете поръчката, от която искате да върнете нещо. Кликнете върху „Връщане на артикули/Възстановяване на средства“, изберете артикулите, причината за връщането и следвайте инструкциите. За първото връщане на артикули в рамките на 90 дни доставката е безплатна. След като получите етикета за връщане, просто го отпечатайте и залепете върху пратката и я изпратете. Повечето онлайн платформи имат лесен процес за връщане. Първо, трябва да опаковате артикула и да създадете товарителница. Не е нужно да запазваш доставния плик; просто се увери, че оригиналната опаковка с баркода е налична. След като генерираш етикета за доставка, прикрепи го към външната кутия и го остави в определеното място за връщане.
-
Какво да правя, ако пратката ми не пристигне навреме?
-
Как мога да пренасоча пратка, която е предназначена за отдалечен автомат?
-
Кои куриерски услуги се използват за доставки?