Голямото РЕДЕНЕ и ПЪРВО КЛАСИРАНЕ – седмокласна 08.07.-15.07.2024

  • 156 501
  • 2 774
  •   1
Отговори
# 2 250
  • Мнения: 2 089
И аз с един тъп въпрос или мой си размисъл. Мислиш ли, че на второ класиране балът може доста да падне. В смисъл имаме да кажем еднакъв брой паралелки и деца като миналата година. Записват се на първо класиране бомбастичните балове, но броя на незаетите места си остава и трябва да се заемат все от някой. Ох не мога да се обясня нещо правилно май 😂
Просто сравнете прогнозите на Санака, които са за второто класиране, с първото класиране сега и ще видите на база на статистиката колко се очаква да се промени балът. Но точна прогноза с колко ще падне няма как да се направи, тук вече говорим за конкретни паралелки, за единични премествания на ученици и техните желания, за които няма информация.
Най-лесно е просто да се подаде заявление за участие във второ класиране и да се изчака. Пожелавам Ви успех, както и на всички, на които им е нужен! Simple Smile

# 2 251
  • Мнения: 288
НВО е лесно само за една група деца. Макар да съм от страната на тези родители, на чиито деца беше лесно, на всички трябва да ни е ясно, че едни деца там са учили 9-11 ч математика на седмица, а други само 4. Някак не е честно спрямо тях. И аз смятам, че е добре НВО да се усложни за децата от математическите, но останалите няма да се справят, и някак не е честно спрямо тях. Не са изправени пред равни условия, за да се иска такова нещо. Защото едните са учили повече от двойно часове мат цели 3 години. От друга страна трябва да си признаем, че една част от децата, и то не малка, са си мързеливи, нехят, не слушат в час, за дисциплина не ми се говори. От трета страна - липса на качествени учители и недобри учебни програми. Много са проблемите и аз не виждам как биха се решили без сериозни реформи, но и обществото ни е безхаберно и не виждам светлина в тунела честно казано.

# 2 252
  • у дома...
  • Мнения: 3 701
А НВО БЕЛ да се усложни ли за децата от НГДЕК? И как да се направи класиране между участници, които не са поставени при равни условия?

# 2 253
  • Мнения: 809
Да се съкрати времето за работа спрямо хорариума на даденото дете, това ОК ли ще е?

# 2 254
  • София
  • Мнения: 1 459
Viola, аз съм от помощният персонал тук 😂 С моят младеж си го минахме преди две години. Просто си размишлявам, че независимо от високия бал , все има един и същ брой места и би трябвало да се заемат аналогично на предходните години.

# 2 255
  • Мнения: 288
Не знам колко часа БЕЛ учат НГДЕК, но математически и езикови сякаш по- добре се справят от тях в момента.  А и няма толкова добри оценки като цяло в страната по бел, за да се търси разслояване според мен.

Последна редакция: сб, 13 юли 2024, 22:41 от Garden_g

# 2 256
  • София
  • Мнения: 5 921
sanaka,  а на база минималните балове от първо класиране? Не би ли следвало да дават яснота за "модата" на подреждане? Например очевидно тази година испанската е по-вървежна от немската.


Ех, Люлякова принцеса, направо се задавих с това грозде Joy
За да са "по-щастливи"?!?
Очевидно е друго, омаловажават се резултатите на децата, които не са от СМГ. Нали уж техните резултати били високи заради "лесното" НВО?

За гроздето не се притеснявай, моето е към средния резултат на СМГ, без да е минало не знам си какви цедки, без еди колко си часа седмично, без уроци, школи, даже отказа да поучи и с мен..

# 2 257
  • Мнения: 9 223
уви, НВО е трудно за болшенството ученици наблюдавайки положението в провинцията..трагично е нивото на подготовка и знания..
едвам тройки изкарват за срока голям процент от децата, камо ли да се справят с НВО - то и да им се струва лесно...
от министерството ги натискат за по-добри резултати и по-малко отпадащи деца от системата, или оставащи на изпити, отделно не всички могат да си позволят частни уроци, а консултациите (безплатните) в училище, нямат същия ефект като индивидуалните уроци..

# 2 258
  • Мнения: 406
sanaka, правите ли актуализация на прогнозните след първо класиране? Сигурно ще се получи по-прицизно.

Моето е на 3 точки от първо желание и точно на ръба на прогнозния. Ама нямаше кой да ме чуе, че и половин точка е важна...
Няма на каква база да се прави актуализация. Статистиката си е все същата.

Гледам, че за 1 АЕГ АЕ/РЕ минималният бал момичета за първо класиране е 454. Според прогнозата на Sanaka e 456,5...Разбирам, че отклонения са очаквани, но да подозираме ли, че тук няма да има кой знае какво движение на бала на второ класиране? Аз не съм в тази хипотеза, но се чудя за близки приятели с девойка с бал 450,5...Ако следваме тренда от миналата година балът би трябвало да падне поне с 5-6 т, но....

# 2 259
  • Мнения: 21
По мое време в НГДЕК се влизаше с отделен изпит по БЕЛ и история. Голяма част от децата там избираха училището независимо че бяха приети и в други елитни училища, а други имаха шанс да покажат задълбочени знания защото в балът не участваше изпит по математика. Така или иначе мисля че нито децата от НГДЕК, нито тези от СМГ променят картината в това дали някое от децата ни ще влезе в езиковите гимназии. Почти всички от тези две училища които изкарат достатъчен резултат продължават и след 7 клас и не са конкуренция за другите училища.
А НВО БЕЛ да се усложни ли за децата от НГДЕК? И как да се направи класиране между участници, които не са поставени при равни условия?

# 2 260
  • Мнения: 2 391
Елица, в списъка с деца, за които мисля, ви няма. Ала мисля за всички деца, които поради струпването, което се дискутира вече n дни, ще зависят от БЕЛ, а при съвпадение дори от общ успех и в този смисъл от всякакви оценки по останалите предмети - музика, рисуване, история, и т.н. Това е като за спортното да зависиш от История, за Музикалното от биология, за туес по география, за езикова по КМ и т.н.

# 2 261
  • София
  • Мнения: 2 467
Ами за пореден път - нека първа част да е задължителна и да се фука с нея министерството и да оставят втора част за кандидатстване само! Там да са по-трудните задачи, които да отсяват.
По БЕЛ, като цяло, смятам, че преразказът не е добра идея. Много има да се мисли и там!

# 2 262
  • Мнения: 13 053
Уроци си имаше и много преди да добият такива колосални измерения. В зората на “промяната” тук там някой ходеше на уроци, най вече с цел надграждане.
Сега наистина е възмутително положението.
Чудя се ако само една година настане масов бойкот на уроците, тва министерство ще следва да се саморазпусне
При шест класа в моя 7. Клас от едно време, от шест паралелки единици не ходехме на уроци. И преди и сега си беше важно в коя гимназия си.

# 2 263
  • Мнения: 29 684
Аман! СМГ, та СМГ! Темата е за всички седмокласници. Средните резултати в държавата са плачевни. За поредна година. Въпреки милионите, които всяка година се наливат в частни уроци. Кой ви излъга, че децата от СМГ не ходят на уроци?! Ходят и още как! И тия в ПЧМГ също ходят.

Някой ще ми отговори ли, за участие във второ класиране, освен заявлението, нещо друго трябва ли да се подава?

# 2 264
  • Мнения: 2 035
Нищо друго, само заявление в училището.
А за СМГ ще си четем още, това е положението. Уроци, курсове едно и също. Ми ходят децата и ще продължават да ходят. Лятото ще починат и от септември пак ще ходят. Голямо чудо, който иска ходи, който неиска ме ходи. Моя беше в МГ, а на уроци и курсове е от 2ри клас. Не се е прекършил, всичко му е наред, поне одеве си сметна колко е вероятността в новия клас да се падне с някой от приятелите му. Пууу поне парите не са ми отишли напразно, ето сметна нещо.

Общи условия

Активация на акаунт