На море в България на All inclusive 2024 г. - тема 2

  • 51 658
  • 720
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 577
Можете да заплатите за такава услуга само ако се предлага срещу заплащане. Във вашия случай хотелът не предлага такава екстра срещу заплащане, т.е. те могат да се събразят с вашето изискване само при възможност. Това че допълнителното Ви изискване е отразено във ваучера, не значи че ще бъде изпълнено, ако хотела няма възможност.

# 91
  • Мнения: 2 649
Можете да заплатите за такава услуга само ако се предлага срещу заплащане. Във вашия случай хотелът не предлага такава екстра срещу заплащане, т.е. те могат да се събразят с вашето изискване само при възможност. Това че допълнителното Ви изискване е отразено във ваучера, не значи че ще бъде изпълнено, ако хотела няма възможност.
Мда, и както писах възможността е била налице, обаче решиха да не се съобразят с нея първоначално. Просто защото някой не може да чете.

# 92
  • Мнения: 577
Наистина с най-добри чувства ви отговарям, че очевидно в последния момент са ви дали стая, която е била предназначена за някой друг, като не са били длъжни по никакъв начин да го правят. Според мен лично са го направили, защото сте споменали, че сте адвокат на агенцията. Всъщност тази тактика ми хареса и смятам и аз да я използвам.

# 93
  • Мнения: 7 402
Здравейте! Искам да заведа родителите ми за няколко дни на море в началото на септември. Плажът не ни е от голямо значение и затова не съм се насочила към първа линия и да се бием за чадъри и шезлонг ( ще си ползваме наши евентуално). Харесах си хотел Бор в Слънчев бряг, който доколкото виждам е от същата верига с Мирамар Обзор. В Мирамар сме почивали, но мъжът ми много се изнервяше с това запазване на чадъри и шезлонги и само се караше с хората, което мен ме напрягаше доста. Та ако някой има впечатления от хотел Бор ще се радвам да сподели. Интересува ме да е чисто, да има хубава храна и хотелът да не е прекалено претъпкан за възможностите си.
С малко търсене във форума с търсачката се открива информация за хотела. Заповядай, отзив от август 2023 г.!
https://www.bg-mamma.com/?topic=1577992.msg46772578#msg46772578

# 94
  • Мнения: 2 649
Наистина с най-добри чувства ви отговарям, че очевидно в последния момент са ви дали стая, която е била предназначена за някой друг, като не са били длъжни по никакъв начин да го правят. Според мен лично са го направили, защото сте споменали, че сте адвокат на агенцията. Всъщност тази тактика ми хареса и смятам и аз да я използвам.
Въобще не съм им казвала какво работя и в какви отношения съм с ТА. Написах го за четящите поста ми с оглед поясняване на обстоятелството за добра комуникация с ТА и увереността ми, че ТА си е свършила работата. Като ходя на почивка, не си изписвам професията на челото, нито пък афиширам с нея, напротив - ходя неглиже и след два три дни на морето  докарвам визия на румънска циг*нка (без имитиращите злато накити).
Не знам дали обърнахте внимание, че резервацията е правена ноември 2023г.. Надали тогава всички тихи стаи на висок етаж са  били заети. И аз с най-добри чувства, като приключвам разискване по темата за да не оттегчавам аудиторията.

# 95
  • Пловдив
  • Мнения: 6 539
Абсолютно в правото си е Storm, щом е направила резервацията толкова рано. Това си е почти година по-рано, биха могли да удовлетворят изискванията. Аз също нямаше да повторя, ако ми извъртят този номер, че не са довидели.

# 96
  • Мнения: 577
Няма абсолютно никакво значение кога е била направена резервацията, тогава се запазва само типа стая и дамата е била настанена в типа стая, който е резервирала, защото очевидно няма тип стая: висок етаж, тиха стая.  Конкретната стая, където ще спи госта се определя обикновено на същия или най-много на предния ден, поради ред оперативни причини в повечето хотели. Тази стая на шестия етаж например, може да е била определена за мен, която идвам всяко лято, стоя по-дълго и плащам повече. Но, понеже дамата е направила скандал на рецепция, за да търси права, които реално няма, някой е бил набутан на втория етаж с последния момент. Това разбира се няма никакво значение за никой, затова и аз приключвам темата.

# 97
  • Мнения: 7 402
Знам, че хотелите изобщо не се съобразяват с ранните резервации, но това изобщо не е коректно. Нали затова запазваме отрано, за да получим най-голяма възможност за добра стая/апартамент при пълен избор от такива. Това некоректно отношение към гостите и най-вече към българските гости най-често се практикува от хотелите при резервации с ТА, само че обичайно като не могат да ми изпълнят изискванията в офертата ми пише, че вид стая, изглед, етаж, две стаи една до друга и т.н. не могат да ми бъдат гарантирани. След като такова условие не ми е поставено при резервацията, то тогава ще трябва да ме настанят където съм заявила при ранните записвания. Поради точно такива издънки на хотели преди няколко години почти спрях да резервирам през агенции и директно запазвам в хотелите. Тогава са много по-сговорчиви и услужливи да ми предоставят помещение каквото аз желая, на етаж и с гледка, които ме устройват. А пък добрите мениджъри си имат система, да си отбелязват когато някой гост се връща за пореден път в хотелът им и съответно му осигуряват по-добрите стаи/апартаменти, дори по-висок клас стая, като комплимент от хотела без доплащане. Затова се връщам постоянно на такива места. Хотели като Тиарата, които със зор си вършат работата и предпочитат чужденците просто ги подминавам.

# 98
  • В.Търново
  • Мнения: 7 499
Ние винаги сме резервирали на ранни още през декември, няколко пъти януари и винаги са спазвали изискванията ни за висок етаж. Ние също ще бъдем в Тиара Бийч в понеделник и ще дам отзиви.

# 99
  • София
  • Мнения: 3 774
Ние пък обратно, искаме нисък етаж, съобразяват се, но седмица преди почивката напомням на агенцията.

# 100
  • Мнения: 577
По принцип, ранните резервации се правят с цел да се получи възможно най-ниска цена. Има си потвърждение на всяка резервация, в което е описано какво получава госта срещу цената си. Всичко останало е при възможност и не може да се търси сметка на хотела, че не го е предоставил, още повече, ако от хотела не са потвърдили изрично, че ще могат да изпълнят допълнителното изискване. Резервиращият може да поиска много неща... Да не говорим, че понятията висок етаж, тиха стая, хубава гледка и тн са малко субективни.

# 101
  • Мнения: 2 649
Оставам с впечатление, че хората, които правят резервации на ранни записвания са някакви навлеци, които заслужават да бъдат набутани в по-лоши стаи и/или да получат по-посредствена услуга.
Жалко, много жалко, ако мисленето на хотелиера е такова.

# 102
  • Мнения: 577
Аз винаги и по подразбиране като свободен текст към всяка резервация, която правя, независимо дали е през букинг, агенция или директно в хотела включвам: висок етаж, хубава гледка. В някои хотели в България и чужбина съм получавала такава стая, в някои не. Никога не съм ходила да правя скандали, че не съм получила нещо, за което не съм платила, защото е нямало как, не съм искала и тн.. В духа на горното съобщение, аз пък оставям с впечатление, че българина винаги гледа да мине възможно най-тънко, а да вземе възможно най-много, и разбира се все някой му е виновен.... Пак казвам, всяка рвзервация си има потвърждение, там пише изрично какво включва цената. Всичко останало е бонус при възможност.

# 103
  • Сф
  • Мнения: 11 876
Аз съм чувала, казвали са ми от хотелите , че когато резервацията е през тях, тогава е сигурно че може да отговорят на изискванията, не през агенция. През агенцията било по скоро препоръчително и вече ако има/ може.
Иначе аз си пиша 1 етаж , но по здравословни причини и винаги се съобразяват. Или близо до асансьор поне и т.н.  Препоръчителни са тези допълнителни изисквания ми е думата ,така знам , особено ако няма обективна причина.

# 104
  • Мнения: 2 649
Аз винаги и по подразбиране като свободен текст към всяка резервация, която правя, независимо дали е през букинг, агенция или директно в хотела включвам: висок етаж, хубава гледка. В някои хотели в България и чужбина съм получавала такава стая, в някои не. Никога не съм ходила да правя скандали, че не съм получила нещо, за което не съм платила, защото е нямало как, не съм искала и тн.. В духа на горното съобщение, аз пък оставям с впечатление, че българина винаги гледа да мине възможно най-тънко, а да вземе възможно най-много, и разбира се все някой му е виновен.... Пак казвам, всяка рвзервация си има потвърждение, там пише изрично какво включва цената. Всичко останало е бонус при възможност.
В духа на горното съобщение, стаята която ми бе предоставена , въобще не е атрактивна стая на хотела  - над улицата и с изглед към ламаринен покрив на съседна сграда,  като помещението се огрява от слънце откъм 13 часа до залез (или с други думи балконът е трудно използваем).
Нито съм вдигала скандал, нито съм искала да мина най-тънко.
Съжалявам, но не мога да пусна (с оглед наличие на лични данни) запитването за резервация и потвърждаването й за да се убедите колко "професионално" и различаващо се от Вашите представи е потвържването на резервацията.
Отделно на това, мислех да не влизам в детайли на ситуацията, но щом продължавате с личните нападки, да ви заявя, че още ноември месец от ТА ми беше даден телефон на въпросната госпожа от резервации и преди въобще писмена кореспонденция за  отправяне на запитване за резервация лично  в телефонен разговор я попитах дали мога да бъда настанена на ранни резервации във тиха стая на висок етаж, като за да се елиминира дозата субективизъм за понятието тиха стая обясних, че за мен означава да мога да имам нормален следобеден сън  в диапазона 14-16 часа.  Беше ми отговорено, че може.
Така ок ли е?

Общи условия

Активация на акаунт