КАУФЛАНД - тема 72

  • 68 938
  • 786
  •   1
Отговори
# 765
  • Мнения: 4 294
И как точно ще ме спрат да отида със служителката до етикета?

# 766
  • Пловдив
  • Мнения: 1 236
Няма такова нещо.
Ако клиента желае отива със служител информация до артикула,никой неможе и няма право да те спре.

# 767
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 557
Аз имам следното питане. Ако купя електроуред, тествам го, но не ми харесва, мога ли да го върна в запазен търговски вид? Става въпрос за прахосмукачката Ровента с точките. Нямам намерение да чистя с нея, а само да я включа и да проверя с ръка как дърпа. За съжаление навсякъде по техно магазини са със свалени батерии и не можеш да ги пробваш дори с ръка. Ако беше в Лидл, знам, че няма проблем, но от К не съм купувала.
И аз се интересувам от тази прахосмукачка, но явно никой не си я е взел.
Аз се чудя между нея и един Керхер, който в момента също е на много добра цена, но не зная тази как дърпа. По характеристики не е зле, даже е по-добра от доста други по-скъпи. А тя е 100 лв надолу от Керхера и ме примамва. Питах във ФБ група за нея, казаха, че добре дърпа.

# 768
  • София
  • Мнения: 18 264
Нямам опит с точно такава прахосмукачка.
Но от нехранителните стоки каквото не ми хареса - почиствам, опаковам и връщам. До сега не съм имала проблеми. Ако някоя кака-информаторка много се репчи отивам в друг магазин или в същия на другия ден, когато я няма.
Щом го пише в сайта и на количките им няма как да ми откажат.
Но аз съм си нахалничка.

# 769
  • Пловдив
  • Мнения: 1 416
Вярно ли е, че текстил и обувки могат да се върнат в срок до 7 дни с касов бон? Бях купила в понеделник обувки за детето, които уж мери в магазина, но в къщи се оказа, че са един номер по-малки. В неделя отивам да ги върна, даже си бяха с етикета, който е захванал и двете обувки, та да не можеш да ходиш с тях и на информация ми казват, че съм се вместила в срока от 7 дни за връщане. Питах не е ли 30 дни, казаха, че за текстил и обувки бил 7 дни, а за ел. уреди бил 30. На сайта им не намерих такова нещо.

# 770
  • Мнения: 4 294
Трябвало е да попитате къде можете да прочетете за това условие. Може и да има промяна, но по-скоро си мисля, че някой пак не е бил на кеф.

# 771
  • Мнения: 1 116
Преди две седмици в 19.0ч купувах една намалена прахосмукачка, даже  писах за нея тук. Попитах на информация, преди да вляза да я взема, мога ли да я върна, ако не съм удовлетворена и момичета каза "до края на деня, така че по-добре я вземете утре сутринта".

# 772
  • Мнения: 4 815
На сайта им си стои обявено 30 дни, така че настоявайте да спазват собствените си правила.

На мен веднъж една служителка ми се заяде, че причината ми за връщане била много измислена, докато ми връщаше парите. Само и казах, че политиката им е такава и ако нямах основание, нямаше да ми връща парите. Очевидно не беше на кеф и се чудеше за какво да се заяде.

# 773
  • Мнения: 4 214
Честно казано много се учудвам на "настроенията" на вашите инфо-служителки. При нас момичетата са много разбрани, не се заяждат.

# 774
  • Мнения: 31 791
Колко ли "измислена" може да бъде една причина за връщане, като уж може да се върне безпроблемно?🤔 А това "до края на деня" е чак смешно. Връщане на текстил и обувки до 7 дни малко по-достоверно звучи, но пак не ми се вярва да е така. Нали няма такава промяна в политиката им?

# 775
  • Мнения: 19 899
Нещо не намирам на сайта вече правила за връщане, само това
'Съгласно приложимото действащо законодателство, може да предявиш рекламация на стока по един от законово предвидените начини – при несъответствие на продукта с индивидуалните или с обективните изисквания за съответствието му.

В тази връзка любезно ти напомняме да съхраняваш издадения ти фискален бон и след напускането на обекта.'

ПП. Открих

Последна редакция: чт, 28 ное 2024, 16:33 от Bradley Cooper

# 776
  • Мнения: 31 791
При нехранителните стоки имаше налепени стикери, че връщането е в срок от 30 дни. Мисля, че в нашия филиал още си стоят...

# 777
  • Мнения: 993
Виж ти, веднага след покупка ли отказаха? Вече ходя там рядко , само ако искам нещо от брошура , на цена която ме устройва. И аз се ядосах на покупка, която не успях да върна, а толкова беше лесно преди. Онзи ден пазарих в Л. , и там след каса видях , че имам грешно начислени хранителни стоки. Върнах се , та ме питаха защо и т.н. Върнаха ми парите , но си мислех , че няма.
Специално за Кауфланд , тогава подадох жалба в КЗП , не уважиха рекламацията ми. Не пречи да пробвате, става много бързо по имейл.
да, веднага след касата проверих дали са отчетени промоциите, нали така ми обясни служителката, моментално забелязах ориз на цена около 5лв и реших, че не е отчело. Та освен етикета на регала трябва да сравняваме под лупа всяка буква....нашият Кауфланд няма ред, всеки взима, зарязва нещо, няма начин да вляза за ежедневна покупка вече там

# 778
  • Мнения: 1 019
Може би трябва да се гледа монитора с цените и да се реагира веднага, защото не може да се има много доверие на етикетите. Аз тази седмица се изложих и обърках мандарини с портокали Satisfied. Взех си мрежичка с мандарини и над нея имаше етикет за мандарини, обаче като маркирах после на касата ми излезе, че било портокали. Извиках служителка да отмени артикула и оправих проблема в зародиш Smile В моя защита да кажа, че портокалите бяха наистина с големина на мандарини, само една идея по-жълти, а не оранжеви, но помислих, че са недобре узрели Smile

# 779
  • Мнения: 830
На мен отдавна ми е омръзнало да ме правят на маймуна, а и пазарувам малко неща, така че снимам рафта и проверявам кода на скенерите в магазина, преди да стигна до касата. За хората, които правят големи покупки не е практично, но и на тях сякаш не им прави впечатление дали сметката е с 5лв разлика 🤷

Общи условия

Активация на акаунт