Работа, CV-та, HR-и, съвети - 94

  • 32 902
  • 779
  •   1
Отговори
# 540
  • София
  • Мнения: 26 250
Не можех онлайн да се откажа от хартиена фактура на Виваком... За какво говорим изобщо...

# 541
  • Мнения: 52 477
Нарочно го правят за да минат хората на онлайн банкиране. И клонове затварят, и цени вдигат само и само да намалят до минимум ходенето до физическо гише в банката.

# 542
  • Мнения: 18 283
Че то от много години ходенето на гише е само за най-обърканите и несигурни как се случва това или онова клиенти. Оплакванията са, че друга работа не може да се свърши дистанционно, а в същото време офисите са хем кът, хем с тъпо работно време с клиенти. При масово работно време 9-18, банката да работи с клиенти 8.30-.17 е много тъпо.

# 543
  • Мнения: 874
И чакаш 40 минути за получаване на дебитна карта и обновяване на данни, например (аз, вчера).
Де да можех да го свърша дистанционно.

# 544
  • Melmak
  • Мнения: 9 681
Евентуално ако има наблизо човек банка до местоработата си и излезе в обедната. Примерно в бизнес парк е удобно, там има всичко. До нашия офис няма почти нищо, но имаме пощенска.

# 545
  • София
  • Мнения: 1 566
Аз имам въпрос към Деадкръш.
Съпорт на банка. През ден-два-три ми звънят да ми предлагат услуги. Поне 200 пъти съм помолла да не ми звънят. Казват ми - да, записваме и колежката започва с това: аз виждам, че не искате да ви звъним за оферти, ама да ви кажа нашата нова. И какво се прави ЛЮБЕЗНО в тази ситуация? А какво се прави ЛЮБЕЗНО когато кажеш - не е удобно, обадете се по-късно - ама чакайте, то е само за 5-6 мин. Казвам - в среща съм. Мне, не можело пак да се обадят.

Зашо пиша това - масово представителите са изключително невъзпитани,  позволяват си да ми говорят не ти. което не е прието за бизнес комуникация, не приемат не за отговор, едната даже ми мрънка, че нямало да вземе бонус, щото нищо не си купували от нея. Питам пак - какво ме интересува мен това? Не стига, че ми говори на ти, не стига, че ѝ казвам, че не е удобно и не мога да говоря сега, казвам кога да ми се обади, ама тя не иска да направи някакво усилие. Да, в тази ситуация имам пълното право да съм не особено любезна с нея, без да се съобразявам и вълнувам от нейните чувства.

А пропуснах - случвало се е да задам въпрос и да ми с еотговаря - не знам, аз съм нова. Еми ... поне да си научат процедурите и какво предлагат, значи.

# 546
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 946
Ако си отказала директен маркетинг, не би следвало да ти звънят - да , с това съм напълно съгласна, това не е правилна практика и сериозно трябва да се промени. една коректна институция не притеснява клиенти, които не желаят да бъдат оферирани. и да, знам много добре че на банките продажбите са им най-важното, но това не значи че трябва да звънят и да предлагат по този агресивен начин.

# 547
  • Мнения: 2 684
Странно, аз съм клиент на ОББ от 25 години, ползвам мобилното приложение от самото му начало и нямам никакви проблеми. Смяна на карта в офиса им ми отне по-малко от един час обедна почивка, с включено пътуването с трамвай на две спирки в двете посоки. А Прокредит ме принудиха да ида на място в офиса им за да си прекратя лично вече изтекъл договор. По който продължаваха да ми начисляват такси и дори ме заплашиха с колектори за 15-20 лв вече начислени суми. Но явно аз съм си била виновна, нали на крива ракета все Космоса ѝ пречи Grinning

# 548
  • София
  • Мнения: 3 331
Все се чудя как в нормалните държави се изпращат картите по пощата, само в бг не може?! И що да не може?! Първата си банкова карта получих през 2001 година в Германия! Е, извинявайте, ама 23 години по-късно това не се случва в Бг! Но да не ги плюем чак толкова, само като им видя безумните чекове тук и ми прилошава😂

# 549
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 946
Все се чудя как в нормалните държави се изпращат картите по пощата, само в бг не може?!
Има опция по куриер да се изпращат.

# 550
  • София
  • Мнения: 22 692
Наистина ли питаш защо картите не се пращат по пощата в България като е Германия? Joy

Хората там са с диаметрално противоположен манталитет. Никога няма да забравя един случай - седя си в трамвая и леко разюздана група келешчета си говорят на висок тон и се кикотят. Виждат контрольор още на спирката, можеха да слязат съвсем спокойно, но си седяха кротко и чакаха да ги глобят. Без хън мън. Знаеш ли момчета с подобен профил в България какво ще направят. Най- много да го набият. Но там хората са спокойни, включително на работа, а не натегнати и изнервени. Имат по месец за бърнаут и никой не може да ги барне. А тук най- много да се озовеш с нула лв в банковата си сметка, ако ти я пратят по пощата.

# 551
  • Мнения: 1 645
Пращат картата по куриер. В БГ това.

# 552
  • Мнения: 1 909
На мен са ми пращали картата по куриер. За УниКредит става въпрос.

# 553
  • Melmak
  • Мнения: 9 681
Уникредит смениха наскоро всички visa карти с master card. И я пратиха по Еконт.

Честно казано на БГ пощи не бих имала доверие.

# 554
  • Мнения: 1 479
ДСК също пращат дебитни карти с куриер.

Общи условия

Активация на акаунт