Работа, CV-та, HR-и, съвети - 94

  • 32 893
  • 779
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 12 918
Да пуснете тема за банките ли....
Иначе и аз картата с куриер си я получих.

# 556
  • Мнения: 3 877
Вкарването на автоматизация, включително ИИ, в обслужването на клиенти е не толкова заради глупавите въпроси, колкото заради ниските изисквания за квалификация и качество на работа. Повечето оператори в кол центрове четат машинално от наръчници и не влагат никаква мисъл. Няма нужда от логическо мислене, лична преценка и т.н.
Това е много лесно за автоматизация. Защо да плащаш заплата на човек, когото трябва да менажираш, като може това да се върши от програма за 100 пъти по-малко пари и то 24/7 без отпуски и болнични? Ето всички се оплаквате от качеството на обслужване от хора. Като така и така са недоволни клиентите, защо да се запазва старата система?

Разбира се няма всички хора да бъдат заменени от ИИ. Много грешни са тия спекулации как дадени професии ще се вършат изцяло от ИИ в обозримо бъдеще. Второ, трето ниво съпорт, които се занимават с по-сложни казуси ще продължат да са хора и ИИ ще пренасочва към тях когато не се справя. Та професията ще си остане, просто изискванията ще се повишат и подбора ще се затегне, защото позициите ще са по-малък брой. В някои сектори е възможно и обратно - въвеждане на телефонен съпорт на места, където го е нямало преди, защото ИИ го прави по евтино и достъпно. Така може да се открият и нови работни места.

В България автоматизацията е на много ниско ниво, но колкото повече се вдигат заплатите толкова повече ще се търси тя.

Все се чудя как в нормалните държави се изпращат картите по пощата, само в бг не може?! И що да не може?!
В нормалните държави ако пощальон ти открадне писмото/пратката ще отиде право в затвора. В България няма да му се случи нищо. Ако пуснвш жалба ще ти обяснят как такава пратка не съществува и ще те питат за какво ти е на тебе банкова карта. Поредното проявление на липсата на държавност.

Последна редакция: чт, 03 окт 2024, 15:36 от bboiko

# 557
  • Mars Hotel
  • Мнения: 5 308
Всъщност някои от немските банки никак не са за пример, даже са доста зле като обслужване. Пресен пример - на ММ му откраднаха портфейла това лято в Атина. Обажда се той на банката си да блокира карти и т.н., препоръчват му да се обади на Виза (немски клон, работещ с немската му банка), за да си поиска emergency cash, на който има право в такива случаи и оттам му заявяват, че за да си получи тези пари, трябва да изпрати факс (!!!) със заявка. Питахме няколко пъти дали няма грешка и дали знаят, че по света факсове не се пращат от 25-30 години, но отговорът остана същия.

# 558
  • Мнения: 5 529
Аз не мисля, че има голяма значение дали някой ще открадне неактивна карта. Да си я държи. :д

# 559
  • Мнения: 1 154
Обажда се той на банката си да блокира карти и т.н.,...

Ако банката няма мобилно приложение, през което той сам да блокира картите, то наистина е за избягване. 🙂

# 560
  • Mars Hotel
  • Мнения: 5 308
Няма. Няма и опция за онлайн плащания, та трябваше кредитна карта да си прави. Grinning Като казвам, че е зле банката, не преувеличавам.

# 561
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 943
и за кво му е тази карта  на куриера,  да си чисти стъклата на колата?
 нищо не може да направи, щото картата пратена по куриер не е активна.

# 562
  • Мнения: 1 479
Аз си загубих миналата година карта към ДСК и успях да си я блокирам в извън работно време, само чрез разговор с онлайн помощника. Не са толкова зле нашите банки. А от днес мога да похваля един оператор от контактен център на Виваком, даде ми изключително подробна и точна информация. Попълних максималните звездички в СМС-а за обратна връзка. Но се е случвало да попадам и на оператори, които са много зле. Не знам до хората ли си е или фирмите толкова ги обучават.

# 563
  • София
  • Мнения: 22 692
В приложението на Фибанк можеш почти всичко - да си блокираш картата, да увеличаваш лимити.

# 564
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 943
много неща може в банкирането. за съжаление масово българина е прост или го е страх /незнайно защо и от какво, но важното е че го е страх/ и не желае да ползва банкиране, това е тъжната картинка на реалността.

# 565
  • София
  • Мнения: 22 692
И аз избягвам по принцип. Не се имам за проста. Не е нормално целият ти живот да е на телефона.
Вид диверсификация на риска е.

И другата страна на монетата - Моли се да не доживееш пенсия и да имаш поне 2 деца, които да се менкат, че може да си като случайната баба, която преди месец ме помоли да ѝ изтегля с нейната карта и нейния пин пенсията.

Последна редакция: чт, 03 окт 2024, 20:01 от The Catcher in the Rye

# 566
  • Мнения: 3 877
Както въртят нещата в НОИ повечето няма да доживеем пенсия. Това обаче, както и банките, е друга тема и не е за тук. Много се отклонихме от началния въпрос за страшния AI...

и за кво му е тази карта  на куриера,  да си чисти стъклата на колата?
 нищо не може да направи, щото картата пратена по куриер не е активна.
Не знам за какво му е, но мен едната карта на Револют ми изчезна в пощата. И куп дребни пратки от Китай са ми изчезвали, и лични неща. Всичко изчезва в България, защото съм ги гледал по тракинга. Общо някъде ~10% от пратките са ми изчезнали. Това е супер висок процент. От пощата отказват да издават документи за загубена пратка, дори когато е с проследяване. Жалбите потъват в черна дупка.
Това реално е много сериозен проблем за развитието на бизнес в България. Не случайно масово големите международни компании си правят логистичните центрове за Балканите все в Румъния.
Ама и това не е много по темата.

# 567
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 943
не е нормално и някой да ми твърди че го е "страх" от банкирането. Grinning
реална случка с реален човек  ви цитирам , не го казвам просто ей така. толкова е смешно, че чак е трагично.

# 568
  • Мнения: 24 863
Много неща има които не са нормални. За съжаление, с доста от тях се сблъскваме и то често.

# 569
  • Мнения: 7 733
Преди черити месеца започнах на ново място.  Избирах между три оферти и се натресох на много кофти място. Колектив от 10-12 човека, обаче непрекъснато се правят таблици с правила, непрекъснато се чете конско под общ знаменател, всичко е зверска бъркотия, непрекъснато се правят промени от днес за утре и вече не мога да търпя. Започнах да пускам св-та, обаче в мен се е загнездило едно притеснение къде ще попадна следващия път. Не съм сменяла много работни места през годините и като цяло промените ги изживявам по-трудно, което в момента ме спира да се откъсна от отровна среда.

Общи условия

Активация на акаунт