Работа в кол център Callboxs

  • 2 003
  • 8
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3
Здравейте ,предложиха ми работа в Кол център Callboxs,но никога не съм работила на подобна позиция.Момчето което се свърза с мен каза,че на ден трябва да проведа до 50 разговора с клиенти,като идеята е да предложа подновяване на договор.Та въпроса ми е,някой работел ли е там и ако може да ми даде по пълно информация за всичко свързано с работата.Също така казаха,че ще има таргет,който доста ме притеснява.

Последна редакция: нд, 08 сеп 2024, 10:03 от Koko84

# 1
  • Мнения: 10 539
Ако обслужваш клиенти е едно: Не се притеснявай, ще ти звънят сигурно един след друг клиенти, ще направиш 50. 50 разговора е доста, ако са дълги, но те сигурно са кратки, записваш им до кога да е договора... и хайде, чао.

Ако трябва сам да търсиш клиенти за нещо, е друго, по-неприятно е, ще ги притесняваш да им предлагаш договори. Някои от контактуваните, може да не искат.

# 2
  • Мнения: 3
По-скоро ми казаха,че трябва да ги убедя да сключат договора онлайн,а не в офис.До колкото можах да проуча,ще се следи всяка минута на почивката и ще подслушват всичките ми разговори.За това ми се иска някой който е работил на подобна позиция да ми обясни малко повече.

# 3
  • Мнения: 10 539
Трудно се убеждават хора, ако изобщо не предполагат, че някой ще им звънне, че и веднага да сключат договор. Но, ако те са проявили интерес, може и да сключат.
Следи се всяка минута, защото ти си на телефона. Има си кодове за обедна почивка, и др. неща. Но да може да се изчисли до минута, закъснял ли си, работил ли си 8 ч.
Разговорите се записват по 2 причини - да оценяват агентите си, и в случай на рекламации на клиент, нали трябва да се види кой прав, кой крив. Всеки телефонен разговор се записва.

# 4
  • Мнения: 3
Много ви благодаря  за информацията, след като мина обучението ще видя дали ще мога да се справя.

# 5
  • Мнения: 5
Здравейте, аз също кандидатствах по тяхна обява. Споделете впечатления от работата и работодателя на по-късен етап.
Благодаря!

# 6
  • Мнения: 1
Здравейте!
И аз кандидатствах за тази позиция.
На мен ми казаха,че трябвало по 100 раговора на ден.

# 7
  • Мнения: 10 539
Значи разговорите са по 5 мин, 100х5 мин = 500мин: 60=8,33 ч

# 8
  • Мнения: 1
Здравейте ! Като човек който от над 10 години работи по най-различни кол центрове мога да кажа следното, много зависи от линията на която работите, ако ще продавате нещо по телефона очаквайте по 40-50 разговора,защото са по-дълги, но ако ще звъните само да анкетирате и да задавате въпроси, там разговорите са по 1 минута и се правят 100,че и над 100 само да ви се говори xaxa. Относно Callboxs,работих преди време при тях, имат хубаво обучение в началото, минах през една линия в която трябваше да предлагам  мобилни карти, не ми хареса,но никога не съм можел да продавам така или иначе, предложиха да премина в една кампания където само задавах въпроси на клиенти на един от операторите. Напуснах понеже заминах за чужбина. Иначе заплатата не е лоша за работата която изисква минимално,почти никакво усилие. Офиса е на готино място, може да се работи и от вкъщи. Схемите за бонусите са прозрачни и винаги ти обясняват подробно всичко. Общо взето ако са ви звъннали пробвайте няма да съжалите, имат добро отношение и са доста адекватни.

Общи условия

Активация на акаунт