Работа в кол център

  • 1 205
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2
Здравейте, получих оферта за работа в кол център с английски след успешно интервю. Искам да попитам има ли хора, които са работили в кол центрове и какво е мнението им за работата? Става въпрос за компания ResultCX.

# 1
  • Melmak
  • Мнения: 8 769
Така казано нищо не се разбира. Каква работа, какво ще поддържаш като продукт? B2b или b2c?

Въобщеее нищо не ни даваш като инфо.

В повечето случаи работата е изтощителна и неприятна, заради кофти клиенти, които ти крещят в ухото. Разбира се, всичко има нюанси.

# 2
  • София
  • Мнения: 44 411
Аз съм говорила с тях и "офертата им" не ми е оферта. За заплата на продавачка да водя изходящи разговори на английски по 8 часа на ден?
Как пък не!

# 3
  • Мнения: 23 896
Аз съм говорила с тях и "офертата им" не ми е оферта. За заплата на продавачка да водя изходящи разговори на английски по 8 часа на ден?
Как пък не!

Като продавачка все на тези пари ще си стоиш, за млади и без опит в сферата, нископлатените позиции в кол-центрове често са стъпка към по-високоплатени, в компании, където плащат повече.

# 4
  • София
  • Мнения: 44 411
В момента заплащането за някои проекти само с английски е много ниско.
За високо заплащане в кол център искат втори език и сериозно обучение по проекта.

Последна редакция: чт, 28 ное 2024, 14:03 от Rockstar

# 5
  • Мнения: 2 858
Аз работех в кол център с немски в друга фирма. Действително не може да се каже просто така. Моят проект беше сложен, със сложен софтуер. Заплащането беше подобаващо с възможност. Положителното беше, че средата беше приятна, заплатата идваше на време, както казах прилична и можеше да се работи от вкъщи. Някои смени са много добре, защото имаш свободен следобед или свободен почивен ден през седмицата.
Неприятното беше, в същото време, че работиш събота или неделя, че имаш късни смени, че си на график и Не си гъвкав. Не може спонтанно да реагираш ако ти се наложи. Изисква се голяма концентрация и бързина, което е изтощително понякога особено факта, че не работиш на майчин език.
И пак казвам, че изключително зависи какво и за кого работиш.

# 6
  • Мнения: 755
Аз доколкото знам ResultCX е старото 60K. Ако наистина е така, по-добре не. Имам приятели, работили там за по няколко месеца след гимназията. Мега зле. Може да прочетеш мнения в БГ работодател и други подобни сайтове

# 7
  • Мнения: 2 894
От проект до проект и от фирма до фирма има разлика. Работила съм в проект с два чужди езика и отлично заплащане, без особена натовареност. Имам колежки, които работят на проекти с български език, които са толкова динамични, че гласа им присипва след първата седмица работа и не могат да продължат поради тази причина.
И мисля, че това е най-големия недостатък в професията - поддържане на гласа здрав Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт