НПМГ - Тема 10

  • 65 384
  • 752
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 902
Вярно ли е, че заради жалба на тези нещастници от Възраждане е бил забавен ремонта на училището? Днес с това ме посрещнаха развълнувани вкъщи...
Вярно е. Рая Иванова от Възраждане е подала жалба срещу изсичане на дървета заради строежа на допълнителния корпус.
Скрит текст:

# 121
  • Мнения: 9 494
Уляха се! Отрязани са минимално необходимите, даже остават в "дупката" между съществуващата и новата сграда (откъм Бигла). А в двора изкопа е с достъп откъм училището, че да не се режат дървета...
А това няма как да не е заложено в проекта, който минава през сто институции, преди да се получи разрешение за строеж!
Е това вече е...

ПП: Наблизо в квартала орязаха "горичка" в междублоково пространство и огромни корони на дървета (стърчат голи дънери с листенца по височината), за да направят нова детска площадка... Ами явно има нужда и от това. Дайте да не пипаме нищо!

Миналия ноември, при големия сняг, паднаха повече дървета по улицата и бяха отрязани, отколкото сега за строежа в училището.
Да се хванем и да боднем няколко фиданки и да се кротнат.

Последна редакция: чт, 10 окт 2024, 20:14 от peneva_a

# 122
  • Мнения: 9 116
Е това е поредната политическа помия. Явно не ги е срам да се възползват от очевидно неурновесена жена и детето й. Нямам думи.

# 123
  • София
  • Мнения: 13 964
Ох, писна ми от тази кукувица. Втора година я нищим по темите. Срам ме е да чета. Прекрасно училище с чудесни учители. Стискам им палци да излязат от тази помия с достойнство.

# 124
  • Мнения: 510
Каракачанов писал на министър Цоков по случая, отново за джендърите и истанбулската конвенция, директно обвинява учителя Христов, че са го уволнили от НГДЕК поради опитите му да склони момчета-ученици към сексуални контакти с него! Всичко добива зловещи размери! Цялата пропагандна машина се е включила срещу учителити и НПМГ.

# 125
  • София
  • Мнения: 7 672
Наистина е зловещо.
Проблемът е, че днес са НПМГ, утре ще е някой друг, после трети, пети, десети.
Машина на омразата, с която успяват да спечелят поддръжници, вадейки най-лошото от човешката душа.

# 126
  • Мнения: 9 725
Аз подкрепям НПМГ, защото цялото семейство сме негови възпитаници.
 Чопка ме само защо му е било на учителя да дава такава самостоятелна работа.
Понеже имаме учител вкъщи по друг предмет. Работи се изцяло по тематичните единици каквото е заложено и одобрено по програма.
Не съм убедена, че в разпределението по часове по предмета има заложено разглеждане на конвенция.
 Смисъл чопка ме, защото ако това е своеволие на господина, и самата комбинация с такъв родител, ето какъв е резултата. Всичко избухна..

# 127
  • Sofia
  • Мнения: 4 832
Няма какво да те чопка. Тая щеше да си намери повод. И кой средностатистически българин се интересува от конвенции. Само тия , дето нямат работа се занимават с глупости.

# 128
  • София
  • Мнения: 16 225
Е, сега, конвенциите и правната рамка в държавата като цяло, трудно могат да се определят като глупости. От основно значение са всъщност. Аз със сигурност подкрепям учителите да излизат от заложените тематични единици в учебните програми и да дават на децата задания, които да ги провокират да мислят, да формулират и защитават позиция. И особено по въпроси, подлежащ на обществен дебат в съвремието ни. Това изгражда критично мислене, което е едно от най-важните умения по принцип.  Дали ИК е най-удачната тема за това е отделен въпрос. Концентрира полюстни позиции, което на първо четене я прави подходяща за предизвикване на дебат, но пък е твърде чувствителна тема в България, което прави изборът й от учителя най-малкото недалновиден.

Последна редакция: пт, 11 окт 2024, 19:15 от sanaka

# 129
  • София
  • Мнения: 7 672
Зависи.
В съвременното общество на свръхинтензивни дебати из социални мрежи кой да е наболял и актуален обществен въпрос изключително бързо поляризира до крайности позициите и мненията на хората.
Като цяло вече всички сме твърде чувствителни към всичко, което не съвпада със светогледа ни.

# 130
  • Мнения: 2 147
Много интересно е, че се врещи колко са остарели учебните програми, как трябвало да се актуализират със съвременни теми, така че да са интересни за съвременните ученици, как училището трябвало да учи на полезните за живота умения и изведнъж, когато се появи учител, който поставя актуален и важен въпрос за дискусия, същите тези шумни недоволници са готови да го разкъсат на парчета. Последно какво?

# 131
  • Мнения: 1 359
Слава богу, че има още учители, които се опитват да излизат извън задължителната програма и да обсъждат актуални проблеми. Повечето или не умеят да водят дискусии, без да изкажат личното си мнение, или се страхуват да не си навлекат неприятности. А училището трябва да е мястото, където децата да се учат да анализират, да спорят, да се аргументират, да чуват чуждите аргументи. Нищо чудно, че цялото ни общество е неспособно на това.

# 132
  • София
  • Мнения: 7 672
Много е важно да се дава пример на децата, че всеки въпрос - и най-спорният или щекотливият - подлежи на дискусия. Както и, че и в най-противоположната позиция можем да намерим зрънце допирна точка.
Иначе както сме я подкарали, може скоро пак да попаднем в исторически пад, в който ще започнем да се избиваме.
То ясно, че би било временно, ма не е хубаво баш по наше или на децата ни време да се случи.

# 133
  • Мнения: 9 725
Аз сега чета големия пдф документ, публикуван в сайта и съм втрещена.
Йорданова я познавам по друга линия, съвсем адекватна, направо съм изумена защо му е писала толкова двойки на поправките.
Та децата толкова я харесват. Водила е и нашите по екскурзии, олимпиади… Тя да напише двойка на някой, абсурд.

# 134
  • Мнения: 4 313
Аз подкрепям НПМГ, защото цялото семейство сме негови възпитаници.
 Чопка ме само защо му е било на учителя да дава такава самостоятелна работа.
Понеже имаме учител вкъщи по друг предмет. Работи се изцяло по тематичните единици каквото е заложено и одобрено по програма.
Не съм убедена, че в разпределението по часове по предмета има заложено разглеждане на конвенция.
 Смисъл чопка ме, защото ако това е своеволие на господина, и самата комбинация с такъв родител, ето какъв е резултата. Всичко избухна..
Ами той си е такъв. Миналата година и аз се чудех защо в цял час по география са учили за японските фирми и по-специално историята на Тойота, ама не ми хрумна да пиша жалби. Детето беше впечетлено и разказваше. На мнение съм, че учителите трябва да имат свобода, пък и на децата им било интересно.
Подобни неща различават доброто училище от останалите училища.

Последна редакция: пт, 11 окт 2024, 08:12 от Гарганела

Общи условия

Активация на акаунт