Препоръчано и изпробвано от магазини dm - тема 24

  • 59 077
  • 769
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 1 716
Ползвах дълго време тази спирала за ежедневието, сега пак се върнах на Черна. Според мен цвета си е точно бургунди, топло кафяво за мек поглед.

# 136
  • Мнения: 1 247
Купуваш, пазиш касова бележка, пробваш и ако не е твоята - връщаш.
Как връщаш ползван продукт??

# 137
  • Мнения: 2 102
На мен ми е неудобно да го правя, макар че върнах продукт след една употреба. Защото освен, че нямаше полза, имаше обратен ефект. Нека кажат и другите . Повечето несполучливи неща ги подарявам аз.

# 138
  • Мнения: 1 247
Ако даден продукт е предизвикал нежелана реакция - обрив, алергия, дразнене, възпаление и т.н, съм съгласна, че трябва да се върне, дори е задължително. Но да се връща спирала, защото не си си уцелила цвета, е меко казано некоректно и нагло.

# 139
  • Мнения: 4 838
Отворен продукт съм връщала само в случай на реакция или ако ми се е отразил супер зле.
Неотворени съм връщала, когато имам някоя сочна отстъпка и се олея с покупките, пък после размисля.
Винаги казвам кое е ползвано и кое не.
Не мисля, че е некоректно, щом политиката им го позволява.

# 140
  • Мнения: 672
Нищо некоректно и нагло няма. Не се харесва продукта и се връща. Не трябва да питат и защо го връща.



Ако даден продукт е предизвикал нежелана реакция - обрив, алергия, дразнене, възпаление и т.н, съм съгласна, че трябва да се върне, дори е задължително. Но да се връща спирала, защото не си си уцелила цвета, е меко казано некоректно и нагло.

# 141
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 487
Не съм казала, че трябва да е практика. Казах го като възможност. Simple Smile В случая явно няма възможност да се види каква е спиралата.
Лично аз един път съм връщала продукт, но дори не ме попитаха защо.

Последна редакция: сб, 02 ное 2024, 23:51 от Ранобудна

# 142
  • Мнения: 2 367
Ако правилата на магазина позволяват да се връщат отворени продукти, кое го прави некоректно и нагло?! Що за глупости...

# 143
  • Мнения: 3 361
За първи път разбирам, че в ДМ могат да се връщат отворени продукти. А после какво ги правят, да не им слагат една лепенка отгоре и пак да ги продават?

# 144
  • Мнения: 31 847
Може би отиват на щанда с преоценените стоки. Там има често продукти с нарушена опаковка, но според мен основната част са си отворени продукти, чиято опаковка е била нарушена от клиенти, които са ги пробвали и дори не са ги купили преди това.😉

# 145
  • Мнения: 1 716
Лилавата серия беше подредена на щанд точно като влезеш в магазина.
Разбрах че много е хубава и хвалена, но не ми стана ясно точно с какво 😅

Иначе като прочетох много се изкуших да си взема, но имам други опаковки за довършване.

# 146
  • Deutschland
  • Мнения: 7 630
Шампоанът примерно е много хубав. Съдържа няколко масла, което се усеща при миене на косата. Разплита и дори и без балсам/маска я прави мека и плътна. От онова, което се води 3 в 1 не съм доволна. Спрея не съм го пробвала още.

# 147
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 487
За първи път разбирам, че в ДМ могат да се връщат отворени продукти. А после какво ги правят, да не им слагат една лепенка отгоре и пак да ги продават?

Ето, тук!

 https://www.dm-drogeriemarkt.bg/services/uslugi-i-klientsk … li-zamyana  

Предполагам, че ги слагат на щанда с намаления.

# 148
  • Мнения: 24 622
Съмнявам се да слагат обратно на рафта върнати продукти, но си е факт че специално в ДМ шансът клиенти да отварят продукти които не са тестери хич не е малък... та си имат предостатъчно отворени и без това.
Поне в които магазини на ДМ ходя аз, всеки си прави каквото си иска и никой нищо не му казва, явно такава им е политиката.

# 149
  • София
  • Мнения: 24 651
Доста лайфове изпуснах. Кога ще бъде следващия лайф?
 Погледнах в приложението, не видях.

Последна редакция: пн, 04 ное 2024, 22:29 от Amiamo

Общи условия

Активация на акаунт