Препоръчано и изпробвано от магазини dm - тема 24

  • 58 883
  • 769
  •   1
Отговори
# 240
  • Пловдив
  • Мнения: 4 681
Съгласна с мнението на natka.
Отстъпките с талони са атрактивни и разнообразни. Клиентската им програма с трупане на нива и отстъпки няма аналог. Талоните са съчетават и с други активни намаление...
Скоро имам РД и наближавам 700 лв. и отстъпка от 20%. Добра отстъпка ще се получи Wink.

# 241
  • Мнения: 4 815
Така е, имат право да си правят каквото си поискат, но и на нас, старите динозаври, нищо не ни пречи да помним как е било преди.
Черният им петък беше 20% на собствени марки, януари също пускаха за рожденния си ден.
Поне талоните да си заслужават, ама и те са само за избрани.
Гадна стратегия, общо взето, да накараш клиента да мисли, че получава или изпуска супер оферта, ама на, и аз редовно се вързвам.

Най-големият ми удар от ДМ е комбинирането на 15% талон за добре дошъл и 15% намаление в онлайн магазина. Още имам запаси от тази поръчка, с куфар ходих да си я прибирам, и съжалявам, че нямаха налични и други продукти.

Последна редакция: ср, 13 ное 2024, 11:35 от Дидичка

# 242
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 443
Днес скреч картата е за -20% на продукти BULLDOG.

# 243
  • София
  • Мнения: 8 242
На мен пък ми дублира вчерашния скреч и сега имам два еднакви, за едно и също 🙃

# 244
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 443
Щура работа. Satisfied

# 245
  • Мнения: 716
Съгласна с мнението на natka.
Отстъпките с талони са атрактивни и разнообразни. Клиентската им програма с трупане на нива и отстъпки няма аналог. Талоните са съчетават и с други активни намаление...
Скоро имам РД и наближавам 700 лв. и отстъпка от 20%. Добра отстъпка ще се получи Wink.
При мен над 700лв е 20% отстъпка на избран продукт и важи еднократно

# 246
  • Мнения: 14 943
Подарявам

# 247
  • Пловдив
  • Мнения: 4 681
Аз също съм от динозаврите, но съм доволна от новите активности Wink.
За един продукт са 20%, да.

Темата на следващия лайф - коледни подаръци:
https://www.dm-drogeriemarkt.bg/services/klientski-programi-i-uslugi/dmlive#show

Последна редакция: ср, 13 ное 2024, 13:44 от sunflower

# 248
  • Мнения: 24 563
То файда от това че помня какво е било няма... аз помня и каква бях на 20 години, ама пак на 20 няма да стана Grinning
Освен това, наистина като се ползват талони на друг човек, набира на него сума за достигане на отстъпка, която се предполага че е персонална а не целият форум да му събира...
А за техния рожден ден и сега дават 15% на всичко, просто за рождения ден на онлайн магазина. Поне не помня вече дали е само за него, но за него със сигурност имаше.
Както казах, не е дори тяхна измислица - масово така действат веригите, като гледам. Това Лидл, Била, Кауфланд и де да знам още кой - клиентската карта в приложение, ваучери и подобни и те там, някои намаления важат само с приложението и т.н. познати неща.

# 249
  • Мнения: 296
natka, мисля че не сте разбрали защо се сърдим. На някои от нас приложението не ни работи, защото изисква нова версия на операционна система на телефона. И тези с малко по-стари телефони сме прецакани, защото не можем да използваме приложението изобщо. Поради тази причина влизаме в приложението от чужд телефон и си правим скрийншот с QR код на собствената ни карта, за да можем поне да си трупаме оборот. Или да си активираме някой талон. Аз лично талони не съм използвала откакто ми спря приложението. Нито мои, нито чужди. Но на всяко пазаруване сканирах QR-ът от един стар скрийншот, направен преди да ми спре приложението. Оказа се, че нищо не се е трупало в оборота, защото QR-ът е динамичен и се мени.

Днес на касата се опитах да сканирам QR от скрийншот, направен снощи от друг телефон, за да е максимално актуален, но този път скенерът изобщо не разпозна нищо. Попитах касиерката дали не може да въведе номера на клиентската карта, но такава опция нямало. Само с приложението ставало.

# 250
  • Мнения: 24 563
Тъпо е да не може да се въведе номерът и изобщо не съм убедена че наистина няма възможност, но за останалото за съжаление няма много какво да се направи. Те така са преценили да са им промоциите, ако им се оплачете на тях ще кажат че то пък не е задължително да се ползва и като цяло не е ограничение за пазаруване в магазините им...
Имаше такива казуси и в темата за Лидл когато тяхното приложение набираше популярност. Същия отговор получиха и те. По избор е дали да го ползваш, много хора не ползват такова приложение въпреки че нямат технически пречки. Макар че в Лидл мисля че може с телефонния номер да се въведе и пак зачита картата, но и за там да не излъжа.
В други вериги също част от намаленията важат само с клиентска карта а за който няма са на редовна цена нещата.
За тях е полезно да се сканира приложението и да събират данни кой какво си купува по този начин, това им е единият довод да ги правят така. Другите им не ги знам, но така или иначе те си решават... Много време в ДМ изобщо нямаше намаления освен за рожден ден - брошурите бяха вече с "трайно ниска цена" или каквото там, а не с намаление, а приложението и купоните излязоха по-късно. Пак не са им останали празни магазините така че явно тяхната стратегия си работи за тях. А те това гледат, не дали някой е навит да си пълни телефона с приложения или дали иска да си купи нов телефон че да може да ги използва...

# 251
  • Deutschland
  • Мнения: 7 594
Не знам, но миналото лято сглупих да се регистрирам в Кауфланд България за тяхна клиентска карта и после ме побъркаха от спам обаждания разни. Та за работа ме търсеха, та за представяне на млм продукти и прочее.
Аз ползвам само приложение на ДМ и на една друга дрогерия. Имам постоянно доста купони за по 15, 20, 30  процента отстъпка, но повечето така си изгарят. Жалко, че нямат единно приложение за Европа тези от ДМ, за да менкам или подарявам  и аз разни купони.

# 252
  • Мнения: 4 815
Не е баш само наш проблем. Защото ако досега съм купувала изгодно с отстъпка в ДМ и изведнъж отстъпката ми е ограничена, все ми е тая откъде ще си го купя на редовна цена и няма нужда да би път чак до ДМ.
После да няма чуденки къде ми отиде оборотът.

Преди трайно ниските цени, цените им всъщност бяха доста високи - от там купувах или с отстъпка за рожден ден, или ако нещо е на промоция.

# 253
  • Мнения: 1 576
Трябва да си взема почистващ лосион или тоник за  лице за мазна кожа. Кои ще препоръчате ,ако може на Балеа,но не държа на марката. Само да е ефикасен и на приемлива,ниска цена.
Спомням си само един на Нивеа,пюр нещо си...в зелена опаковка.
Любим ,но го използвам за хидратация ,не за почистване.
Макар ,че ми се е случвало да почиствам след измиване на лице ,справя се много добре.
https://www.dm-drogeriemarkt.bg//balea-ovlazhnyavasht-tonik-za-l … teilen.laufend%29

# 254
  • София
  • Мнения: 8 242
Много пъти е коментирано в различни теми - приложенията изискват определено ниво на софтуер и хардуер за да работят. Не е заговор срещу някого.
Къде им е отишъл оборота обявяват за всяка финансова година, не ги мислете. Оцеляват 🙂

Общи условия

Активация на акаунт