Въпроси за TBI Bank - 3

  • 30 993
  • 758
  •   1
Отговори
# 705
  • Асеновград
  • Мнения: 588
Още идея е с карта iCard(без месечна такса и безплатна физическа карта и доставка) и на банкомат на iCard да се внасят безплатно кеш в сметката на iCard*, а от там от опцията на TBI Bank в приложението безплатно да се зареждат парите.
*Безплатно е до 99лв. на зареждане, но няма ограничение на броя зареждания(5000лв/дневен лимит и 20 000лв/месец), тоест може и 10 x 99лв. = 0лв. такса https://icard.com/bg/cash-in
Има някои новости. Днес го получих на мейла:
Прозрачността в услугите ни винаги е била сред основните ни приоритети. Затова бихме искали да те уведомим за предстоящи промени в Таксите и Общите условия на дигиталния портфейл iCard, влизащи в сила от 22 юли 2025 г.
Какво ще се промени?
Такси за захранване:
Когато захранваш сметката си с дебитна или кредитна карта, добавена към iCard, Google или Apple Wallet, ще се прилагат следните такси:
За потребителски карти Mastercard и Visa, издадени в ЕС – 0,70%, минимум 0,20 лв.
За бизнес карти и за карти, издадени извън ЕС – 2,80%, минимум 1,50 лв.
Такси за издаване на допълнителни карти:
Всяка нова виртуална карта ще се издава срещу такса от 3,90 лв. Ако някоя от твоите допълнителни виртуални карти изтича и искаш да я подновиш, ще се прилага същата такса. Първите ти две безплатни виртуални карти ще продължат да бъдат подновявани автоматично, без такса.
Издаването на допълнителна дебитна карта iCard Visa ще струва 10,00 лв. Тази такса ще се прилага и при подмяна на неизтекла карта, например, ако е била изгубена, открадната или увредена. Имай предвид, че преиздаването на първата физическа карта iCard Visa остава напълно безплатно.
Такси за теглене в брой:
Таксите за теглене на пари в брой за всички физически и виртуални карти, издадени към твоя дигитален портфейл, се променят както следва:
Теглене в брой на банкомат в лева – 2,00 лв.
Теглене в брой на банкомат в страни от ЕС – 2,00 лв.
Теглене в брой на банкомат в страни извън ЕС – 2,00 лв.+ 1,80%
Моля, имай предвид, че това няма да се отрази на възможността за безплатни тегления на банкомат с карти iCard Visa Infinite и iCard Metal.
Общи условия:
Направихме и някои промени и уточнения в т. 7.5, 15.4 и 20.6 от Общите условия за използване на сметка в iCard.
Какво е необходимо да направиш?
Тези промени влизат в сила автоматично два месеца след датата на изпращане на това известие – на 22-ри юли 2025 г. Не е необходимо да правиш каквото и да е, за да се съгласиш с тях. Можеш да разгледаш обновените Тарифа и Общи условия.
Ако имаш въпроси относно промените, не се колебай да се свържеш с нас. В случай че не желаеш да приемеш тези промени, имаш правото да закриеш своята сметка в iCard и да възстановиш средствата си, съгласно Общите условия и Тарифа, като се свържеш с нас на support@icard.com.

# 706
  • Мнения: 6 545
Още идея е с карта iCard(без месечна такса и безплатна физическа карта и доставка) и на банкомат на iCard да се внасят безплатно кеш в сметката на iCard*, а от там от опцията на TBI Bank в приложението безплатно да се зареждат парите.
*Безплатно е до 99лв. на зареждане, но няма ограничение на броя зареждания(5000лв/дневен лимит и 20 000лв/месец), тоест може и 10 x 99лв. = 0лв. такса https://icard.com/bg/cash-in
Има някои новости. Днес го получих на мейла:
Скрит текст:
Прозрачността в услугите ни винаги е била сред основните ни приоритети. Затова бихме искали да те уведомим за предстоящи промени в Таксите и Общите условия на дигиталния портфейл iCard, влизащи в сила от 22 юли 2025 г.
Какво ще се промени?
Такси за захранване:
Когато захранваш сметката си с дебитна или кредитна карта, добавена към iCard, Google или Apple Wallet, ще се прилагат следните такси:
За потребителски карти Mastercard и Visa, издадени в ЕС – 0,70%, минимум 0,20 лв.
За бизнес карти и за карти, издадени извън ЕС – 2,80%, минимум 1,50 лв.
Такси за издаване на допълнителни карти:
Всяка нова виртуална карта ще се издава срещу такса от 3,90 лв. Ако някоя от твоите допълнителни виртуални карти изтича и искаш да я подновиш, ще се прилага същата такса. Първите ти две безплатни виртуални карти ще продължат да бъдат подновявани автоматично, без такса.
Издаването на допълнителна дебитна карта iCard Visa ще струва 10,00 лв. Тази такса ще се прилага и при подмяна на неизтекла карта, например, ако е била изгубена, открадната или увредена. Имай предвид, че преиздаването на първата физическа карта iCard Visa остава напълно безплатно.
Такси за теглене в брой:
Таксите за теглене на пари в брой за всички физически и виртуални карти, издадени към твоя дигитален портфейл, се променят както следва:
Теглене в брой на банкомат в лева – 2,00 лв.
Теглене в брой на банкомат в страни от ЕС – 2,00 лв.
Теглене в брой на банкомат в страни извън ЕС – 2,00 лв.+ 1,80%
Моля, имай предвид, че това няма да се отрази на възможността за безплатни тегления на банкомат с карти iCard Visa Infinite и iCard Metal.
Общи условия:
Направихме и някои промени и уточнения в т. 7.5, 15.4 и 20.6 от Общите условия за използване на сметка в iCard.
Какво е необходимо да направиш?
Тези промени влизат в сила автоматично два месеца след датата на изпращане на това известие – на 22-ри юли 2025 г. Не е необходимо да правиш каквото и да е, за да се съгласиш с тях. Можеш да разгледаш обновените Тарифа и Общи условия.
Ако имаш въпроси относно промените, не се колебай да се свържеш с нас. В случай че не желаеш да приемеш тези промени, имаш правото да закриеш своята сметка в iCard и да възстановиш средствата си, съгласно Общите условия и Тарифа, като се свържеш с нас на support@icard.com.
Промените не засягат написаното от мен.

# 707
  • Мнения: 236
Някаква идея как да пратя пари към Кракен чрез приложението? Преди всичко работеше и сега ТБИ правят същите глупости както с Интерактив Брокърс - не дават да се праща освен ако не напишеш името на получателя и адреса по специфичен начин. Някой знае ли как е хватката с Кракен?

# 708
  • Мнения: 2 028
Не дават към Кракен, не знам по какъв критерий блокират тези преводи. Аз пращам към Револют и от там към Кракен.
А и те си променят общите условия от Юли и там изрично са посочили, че не разрешават преводи, свързани с виртуални активи и валути.

# 709
  • София
  • Мнения: 2 285
Трябва да платя една нощувка за вила в Гърция, изпратили са ми сметка в Револют, мисля от Неон да направя превод, но тъй като нямам Револют и като пишете от време на време как правите преводи не обръщах много внимание, та има ли някаква особеност и дали трябва от евровата сметка да го направя или може от левовата?

# 710
  • Мнения: 6 545
Трябва да платя една нощувка за вила в Гърция, изпратили са ми сметка в Револют, мисля от Неон да направя превод, но тъй като нямам Револют и като пишете от време на време как правите преводи не обръщах много внимание, та има ли някаква особеност и дали трябва от евровата сметка да го направя или може от левовата?
През платформа ли е плащането, че да не те измамят?

Сметката на Revolut започва с LT... Може от левовата или евровата от TBI Bank да преведеш евро.

# 711
  • София
  • Мнения: 2 285
Благодаря, направих плащането, имате ли представа кога се появяват парите при ответната страна.
Не, не е през платформа, направо се свързах с вилата, дадоха ми по-добра цена от Букинг, надявам се да не ме измамят, тя сумата не е голяма, за 1 нощувка само, другото на място предполагам.
Въпреки, че скоро се обсъждаше случай в темата за Гърция за хора резервирали и платили през Букинг и на място се оказва, че не ги приемат защото е заето всичко, имат проблем и с връщането на парите.

# 712
  • Мнения: 6 545
Благодаря, направих плащането, имате ли представа кога се появяват парите при ответната страна.
Не, не е през платформа, направо се свързах с вилата, дадоха ми по-добра цена от Букинг, надявам се да не ме измамят, тя сумата не е голяма, за 1 нощувка само, другото на място предполагам.
Въпреки, че скоро се обсъждаше случай в темата за Гърция за хора резервирали и платили през Букинг и на място се оказва, че не ги приемат защото е заето всичко, имат проблем и с връщането на парите.
Веднага са получени, ако сметката поддържа SEPA Instant. Предполагам, че гръцките са такива, иначе между 1 и 3 работни дни.

# 713
  • Мнения: 554
Някой днес има ли проблем с влизане в приложението? Сутринта се опитах да открия нов депозит, след доста време получих отказ и оттогава изобщо не мога да вляза в приложението. Последно изписва "Грешка при свързването" и че няма интернет връзка, но интернет има.

Последна редакция: вт, 27 май 2025, 12:25 от Kateriza

# 714
  • София
  • Мнения: 8 679
Вчера не успях - искаше нова регистрация. Снимах ЛК, снимах себе си, нова парола ..... 1 минута отне обработката и ме пусна.

Твоята ситуация е различна - рестартирай телефона и провери за нова версия.

# 715
  • Мнения: 554
Вчера не успях - искаше нова регистрация. Снимах ЛК, снимах себе си, нова парола ..... 1 минута отне обработката и ме пусна.

Твоята ситуация е различна - рестартирай телефона и провери за нова версия.

Точно това направих - рестартирах телефона, приложението поиска нова регистрация - снимах ЛК, снимах себе си, нова парола и влязох, но отново същото - Стои си статус: Обработва се. Дай ми малко време ... и до там. После казва: няма връзка.

Update: Стана. Лекинко изтръпнах, но вече всичко е наред.

Последна редакция: вт, 27 май 2025, 12:26 от Kateriza

# 716
  • Мнения: 1 813

Update: Стана. Лекинко изтръпнах, но вече всичко е наред.

Защо?

# 717
  • Мнения: 554

Update: Стана. Лекинко изтръпнах, но вече всичко е наред.

Защо?

Защото отскоро ползвам приложението, тръгнах да откривам нов депозит и се случи това - нямам опит и само благодарение на това, че следя темата, разбрах какво се случва и какво трябва да направя, иначе си е притеснително в един момент да не можеш да ползваш приложението.

# 718
  • Мнения: 1 813
Ами аз честно казано, ако го ползвате само за депозити, не виждам нищо притеснително. В смисъл, нормална банка си е, това че наистина всичко правите през приложението, не значи че парите ви ги няма, отивате с лична карта в най-близкия офис и парите са там. Предполагам захранвате с банкови преводи. Нека да ви дадат документ как са изтеглени/изхарчени парите, преведени от друга банка.

# 719
  • Мнения: 554
Ами аз честно казано, ако го ползвате само за депозити, не виждам нищо притеснително. В смисъл, нормална банка си е, това че наистина всичко правите през приложението, не значи че парите ви ги няма, отивате с лична карта в най-близкия офис и парите са там. Предполагам захранвате с банкови преводи. Нека да ви дадат документ как са изтеглени/изхарчени парите, преведени от друга банка.

Всичко е точно, депозитът е открит. Просто досега не ми се беше случвало да зависнат нещата, но аз ползвам приложението от скоро. Знам, че няма да изчезнат парите. Чудех се защо постоянно излизаше съобщение, че няма интернет връзка и първият път постоянно отказваше откриването на депозита. След рестарта всичко се оправи. Смятам занапред да го ползвам за всичко, като постепенно прехвърля нещата от другата банка, където от 01.05.2025 лихвата по депозита падна от 1,31 на 1,06, миналата година по това време беше 1,55, даже юли за кратко стана 1,85 и после пак надолу. Имам още един депозит там до 01.09. и после "отлитам" от тази банка. Междувременно трябва да пренасоча постъпленията към TBI и да плащанията към А1 от Неон.

Общи условия

Активация на акаунт