Пазаруване от Amazon- тема № 107- Black Friday 2024

  • 61 282
  • 759
  •   1
Отговори
# 750
  • Мнения: 71
Скрит текст:
Не успявам да намеря историята на този кукър...
GM H Deluxe Fry
Не му знам ценовата история, но година и половина го ползвам, ако имаш въпроси, питай.
Виждам в складовете че е 120Е... струва ли си риска за 40Е (гаранцията същата ли или с 1г по-малко беше)? (Толкова струва втора купа, която си е задължителна)
Погледнах стр. 1 - от немския е 2г гаранцията - което ме връща отново към дилемата и съм по-скоро към върнат (-40Е). Но това не ми е много ясно а и г-транслейт не ми превежда май точно. А пише че даже са 7 броя - предполагам нивата са разделени на 3-4 вида и ги оценяват на око. .не като в Ибей.
Very Good ли е най-доброто? Едит: отстрани цъкнах и видях че има и "Used - Like New 121.30€"
Както и да е - това какво означава - по опаковката предполагам (която не ме касае)?
Condution: Used: Very Good 
Comment: Kleiner Schönheitsfehler an der Ober- oder Vorderseite oder an den Seiten des Artikels. Der Artikel wird in der Originalverpackung zugestellt.

GTransate:
 Използвано: Много добро
Коментар: Малки проблеми с красотата на горната или заглавната страница или на страниците на статиите. Артикулът е включен в оригиналната опаковка.

- От стр 1 това не го разбрах напълно:
Скрит текст:
Думата USED не трябва да се тълкува буквално, това не винаги са употребявани стоки. Уредите, предлагани в "склада", могат да бъдат върнати в рамките на 30 дни, ако си промените решението.
Те също имат 1 година гаранция.
При повреда могат да бъдат върнати на Амазон и да получите рефънд, а вие ще трябва да си закупите наново уреда. 
Разликата с новите уреди, продавани от Амазон, е, че новите уреди могат да бъдат подменяни от Амазон до 1 г. от покупката, а тези от склада не.
пп: Aко все пак нещо не отговори на очакванията  - имам 30 дни право на връщане?
От употреба има козметични дефекти по капака и корпуса ( пластмасата се надрасква лесно, но е очевидно, че продукта е върнат след употреба).
*** Ако не сте живели в подобни държави, трябва да сте наясно, че може някой да купи нещо, да го  "скъса" от употреба  и да го върне след 25 дена да речем. Така че, правете си сметката когато купувате нещо което е употребявано.

Да не ви разказвам за българските емигранти на велосипеди ( лични наблюдения) . Купуват велосипед от един магазин, карат го месец, връщат го, купуват от друг магазин, карат връщат и т.н.
Особено в Северна Америка. Изрично ти казват, че можеш да върнеш продукта, без да ти задават каквито и да е въпроси.

# 751
  • софия
  • Мнения: 30 205
Всеки, който пазарува по-активно от Амазон, поне веднъж е купувал продукт от склада и изобщо не е задължително да е "употребяван", независимо от описанието. Преди 2-3 години половината форум напазарувахме кафемашини Гаджиа по 20 евро. 90% бяха чисто нови, независимо от отбелязаното състояние.
Купувала съм какво ли не - уреди, книги, в състояние "като нов", "много добро". Никога не е бил "употребяван". Най-много не са били в оригинална или смачкана опаковка. Последно получих преди НГ тента от френския в състояние"много добро", а реално чисто нова. Не вярвам да имам чак такъв късмет. Все пак внимателно чета описанието към описанието.

Доп. Помня, че тук беше споделяно за обувки в състояние "като нов" с кал по тях, кафе машина - ползвана, но това е по-скоро изключение. За съжаление, ако ти си изключението, е силно неприятно.

Последна редакция: нд, 12 яну 2025, 15:12 от zvаnchе

# 752
  • София
  • Мнения: 10 615
Да, може и до късмет да е, но ако се падне късата клечка (т.е. е по-зле от описаното) - предполага се, че имаш право да го върнеш (не видях дали има опцията връщане в 14/ 30 дни).
Иначе на ЧП е бил 121Е, нов...  
ПП: Това с Гаджиа по 20 евро е бил голям удар Simple Smile

# 753
  • София
  • Мнения: 452
Важно е да се чете описанието. На моята Гаджия, в състояние много добро, в описанието и пишеше че мирише на кафе. Е че на какво да мирише кафемашина? Като пристигна, дори не беше мокрена, но си е на късмет де.

# 754
  • Мнения: 7 794
Да, може и до късмет да е, но ако се падне късата клечка (т.е. е по-зле от описаното) - предполага се, че имаш право да го върнеш (не видях дали има опцията връщане в 14/ 30 дни).
Иначе на ЧП е бил 121Е, нов...  
ПП: Това с Гаджиа по 20 евро е бил голям удар Simple Smile
Може да се върне.

# 755
  • Мнения: 18 268
Електрически обезвлажнител купували ли сте,доволни ли сте от конкретна марка,модел.
Ние имаме врагоабсорбатор, но не е от амазон, ако искаш ще дам марка и модел. Много сме доволни, професионална серия.

# 756
  • Мнения: 596
Здравейте! Знам, че е коментирано много пъти, но ми трябва конкретен отговор на въпрос, свързан с връщане към amazon.de. След като попълня заявката за връщане и ми изпратят документа за връщане с DHL, трябва ли предварително да се свържа със Спиди или мога директно да отида в някой от офисите им и на база този документ служителите ще направят каквото трябва? За първи път връщам и не ми е ясна процедурата. Благодаря предварително!

# 757
  • софия
  • Мнения: 30 205
Първи пост:


Ако искате да върнете нещо към Амазон
Най-сигурно е да използвате куриер, а най-евтино - Български пощи. Някои от куриерите държат на телефон на получателя.
За английския Амазон: +44(0)8002797234; за немския Амазон: +49 94178 87 88.

Интерлогистика отказват да приемат за изпращане ел. уреди втора употреба.
Информация за изпращане с Български пощи.

В отговор на запитването на ЧревоУгодник за безплатно връщане до електронни магазини в Германия, от Български пощи са му дали следния отговор: "Международната услуга за безплатно връщане „free return” е договореност между „Български пощи”ЕАД и „Дойче пост”АД. Това е двустранна международна услуга за безплатно връщане, позволяваща на клиенти в България да връщат безплатно от 124 /засега/ пощенски станции на “Български пощи”ЕАД колетни пратки на Интернет продавачи в Германия. От своя страна Интернет търговците трябва да са сключили договор за услугата с „Дойче пост”АД."

Връщане с предплатен етикет:
Връщането е по Speedy и само в офис. Разпечатвате етикета на Amazon. Едната част от него слагате в пакета, а другата част(с адреса и баркода на Amazon) залепяте отгоре.

Наложи ми се да върна до amazon.de един сноуборд панталон поръчан до адрес на превозвач. От менюто промених адреса за връщане с моя в България и ми изпратиха етикет на DHL. От първа страница писах имейл на Спиди, но поради пълна поща ми даде адрес с женско име пак към Спиди. Отговориха ми да отида в най-близкия офис на Спиди с този етикет.
Така в понеделник ползвах безплатното връщане на Амазон. В петък получих на мейл, че до 5-7 работни дни ще му бъде възстановена сумата.
Всичко това се случва в рамките на 30 дни от поръчването.
https://bg-mam.ma/p/1559201/47255195

По информация на Magrat* в английския сайт възстановяват пощенски само за дефектни или погрешно изпратени стоки.
В немския възстановяват пощенските за дрехите и обувките, ако са върнати в 30-дневен срок. Когато се налага да върнете нещо, най-добре първо се свържете с Амазон и ги попитайте дали ще ви поемат разноските за връщане, като обясните, че се намирате в България.

# 758
  • Мнения: 596
"От първа страница писах имейл на Спиди, но поради пълна поща ми даде адрес с женско име пак към Спиди. Отговориха ми да отида в най близкия офис на Спиди с този етикет".

Тази част ми е неясна...Коя е тази първа страница? Спиди друг етикет ли дават?

# 759
  • Сф
  • Мнения: 5 482
Първа страница от темата с поста с обща информация.
 
Заповядайте в новата 108 тема

Общи условия

Активация на акаунт