Black Friday/Черен петък – 2024 г.

  • 228 539
  • 2 364
  •   1
Отговори
# 2 205
  • Мнения: 66
Последните ми три поръчки от Златна Рибка, с доставка до магазин, направени на 22.11, стояха със статус "Неизпълнени" в профила ми в сайта им. Снощи минах през магазина и когато питах какво става с поръчките ми казаха, че били готови за получаване. Били ми писали и уведомителен мейл, че са обработени. / нямам получени такива мейли/.

# 2 206
  • Мнения: 29 256
Често имейлите да в СПАМ. Вчера минах през мол Сердика и видях и там много торбички да си чакат получателите

# 2 207
  • Мнения: 435
Последните ми три поръчки от Златна Рибка, с доставка до магазин, направени на 22.11, стояха със статус "Неизпълнени" в профила ми в сайта им. Снощи минах през магазина и когато питах какво става с поръчките ми казаха, че били готови за получаване. Били ми писали и уведомителен мейл, че са обработени. / нямам получени такива мейли/.

Ясно.. само сайта са променили, а статус на поръчки няма кой да оправи.

Благодаря!

# 2 208
  • Мнения: 66
Винаги проверявам и в папка спам. Този път нямаше известие за нито една от поръчките.

# 2 209
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 5 095
Аз искам да се възползвам от промоциите им, но имате ли идея дали тези намаления важат и за физическите им магазини?
Да, аз вчера си купих някои неща от мол Парадайс на промоционалните цени. Беше пълно с подготвени торбички за получаване.
И нямах намерение нищо да взимам оттам, но темата е виновна, ще се отписвам вече. 😀

# 2 210
  • Пловдив
  • Мнения: 6 545
Аз пък имам известие от ЗЛатна рибка, че поръчката ми е изпратена.

# 2 211
  • Мнения: 2 014
Кодовете от 06.12 ли ще са активни, знаете ли?

# 2 212
  • Мнения: 6 821
Златна рибка пращат ли имейли за статуса на поръчката - дали е изпратена, товарителница или нещо подобно? / бях редовна в поръчките даже по едно време можеше да ме обявят за клиент на месеца/годината 😆, но отдавна не съм поръчвала и са сменили и сайта.. /

Знам, че сайта им е под всякаква критика - там често пише, че е в процес и нищо повече. Трябва да гадаеш какво се случва..
Да, получих имейл, че поръчката е изпратена и има номер за проследяване. Имаше забавяне, но ме уведомиха за него по вайбър.

# 2 213
  • Бургас
  • Мнения: 2 618
И аз имам мейл, че е изпратена поръчката, както и номер за проследяване.
Имайте предвид, че не всички продукти, които се предлагат на сайта са налични във физическите магазини.

# 2 214
  • Мнения: 1 966
Само аз ли не мога да вляза в HM приложението цял ден?

# 2 215
  • Мнения: 79
Здравейте , как мога да си използвам точките в Златна Рибка като отида на опциите за плащане натискам използвай .. ноо нищо не става ..

# 2 216
  • Пловдив
  • Мнения: 6 545
При мен се получи по този начин, нищо друго не съм правила. Звъннете утре да питате, може да е бъг.

# 2 217
  • Мнения: 435
Пробвай през друг браузър или телефон. Щом са сменили сайта скоро, може да има някой бъг.

# 2 218
  • Мнения: 679
И аз не мога цял ден да вляза в HM през приложението. От компа няма проблем.

# 2 219
  • Мнения: 821
Аз нямам проблем с приложението на ХМ.
От Черния петък взех само боя за коса от ЗР и кецове на детето. Много се радвам, че ми спестиха едни пари...

Общи условия

Активация на акаунт