Black Friday/Черен петък – 2024 г.

  • 228 671
  • 2 364
  •   3
Отговори
# 2 160
  • Мнения: 9 734
И аз си взех поръчката от златна рибка. Писах им на messenger, веднага ми отговориха, че е готова за получаване и имейл получих.
И от barecare имам съобщение, в понеделник ще я взема от Спиди. Знаете ли дали мога да платя с карта или само в брой може?

Може да платите и с карта.
Има някакви промени сега в офисите на куриерите.
Вземете си кеш за всеки случай, защото чета, че отказват плащания с карти в офисите на куриерите.

# 2 161
  • Мнения: 2 678
Възхищавам се на търпението, нервите и времето, което влагате, за да се занимавате с Емаг.

Има ли все още някъде намаления на вълнено бельо? Бях си запазила няколко линка, но съм ги загубила.

# 2 162
  • Мнения: 79
Получих си поръчката от рибката от 22.11. Чакаше се продукт, който се оказа, че скоро няма да пристигне. Вчера говорих с тях, днес беше на адреса за доставка.
Нямам точки в картата. В понеделник ще се обадя да питам (четох, че не се начислявали, ако си ползвал код, но едната ми поръчка е без такъв).
    Натрупват се точки  и с кода .. просто не става веднага 

# 2 163
  • Пловдив
  • Мнения: 6 546
Може ли да ми припомните има ли някакви проблеми с бельото на Dilios? Не съм поръчвала досега, но харесах няколко чаршафи и кърпи и не се сещам, дали някой по-назад не беше писал за качеството.

# 2 164
  • Мнения: 698
Получих си поръчката от рибката от 22.11. Чакаше се продукт, който се оказа, че скоро няма да пристигне. Вчера говорих с тях, днес беше на адреса за доставка.
Нямам точки в картата. В понеделник ще се обадя да питам (четох, че не се начислявали, ако си ползвал код, но едната ми поръчка е без такъв).
    Натрупват се точки  и с кода .. просто не става веднага 
Аз също бях писала, че нямам точки, но след 2-3 дни като проверих пак, видях че вече са отчетени и ми стоят в профила

# 2 165
  • Мнения: 3 592
Получих си поръчката от рибката от 22.11. Чакаше се продукт, който се оказа, че скоро няма да пристигне. Вчера говорих с тях, днес беше на адреса за доставка.
Нямам точки в картата. В понеделник ще се обадя да питам (четох, че не се начислявали, ако си ползвал код, но едната ми поръчка е без такъв).
Точките се начисляват до 48ч след получаването на поръчката /поне така пише/. Моята взех в събота, а във вторник или сряда сутринта точките бяха отразени. Също използвах код за допълнителни -5%.
Просто изчакайте.
Пп. С veni.b сме писали едновременно.

# 2 166
  • там, където ми харесва
  • Мнения: 1 449
Здравейте, все още чакам обработка на поръчка от емаг направена на 15.11.24 в 07.12ч., уж доставката трябваше да е до 30.11, което е утре, а поръчката си седи на статус "регистрирана" и най лошото е че по никакъв начин немога да се свържа с тях. Писах в контактната форма, чата и фейсбук ни вопъл ни стон от тяхна страна. Към момента въобще не е ясно кога и дали ще си получа нещата.
Някой друг в сходна ситуация?
Аз поръчах от eMAG но беше смарт часовник и веднага дойде. Вие не знам какво сте поръчали?

# 2 167
  • Варна
  • Мнения: 11 350
От Емаг на 15.11 поръчахме зъбен душ (дойде след 7 дни) и к-т сешоар+преса (дойде след 10дни).

# 2 168
  • Мнения: 1 543
А след като си взехте поръчките от Златна рибка, получихте ли нов код за 5%?

# 2 169
  • Мнения: 7 301
Скрит текст:
А вие проверихте ли някъде срока на годност на тези продукти?
На продуктите с изтичащ срок на годност го пишише в самата страница в сайта.

Аз ще връщам шампоана на Л'алга. Такава брутална химична миризма, че чак ми се сгажда.

Кой шампоан?

За непристигнали поръчки поръчани от сайта не емаг-да ви кажа опита си от мин год. Една поръчка месец мина не дойде, но беше не с доставка от емаг, а някаква др фирма. Свързах се с фирмата и една женичка каза-олеее аз съм забравила да я пусна, тука на бюрото стои товарителницата-извини се и на др ден поръчката беше при мен.
Просто понякога стават малки грешки. Не ги анатемосвайте - поръчвам откакто има емаг и считам, че са много коректни. В малките случаи, когато е имало проблем с поръчка или продукт, пълно съдействие съм видяла от тях!
При мен грешката им никак не беше малка и с нищо не ми помогнаха. Никакво съдействие, зиро. Трябваше сама да се оправям. За мен са напълно некоректни и няма да спра да разказвам за негативния си опит с тях.

Дописвам. Аз не останах доволна от поръчката си от Дилиос. Чаршафите се свиха много повече, отколкото беше отбелязано като възможно. А и прозират леко. Не ми харесват и на допир.

# 2 170
  • Sofia
  • Мнения: 16 395
Взехме долен чаршаф от Dilios наскоро – като цяло, съм доволна. Не мисля, че е с лошо качество.

# 2 171
  • Мнения: 79
А след като си взехте поръчките от Златна рибка, получихте ли нов код за 5%?
  аз не .. а преди получавах

# 2 172
  • Мнения: 3 592
Не, аз също нямам код.

# 2 173
  • Мнения: 3 361
Някой писа, че вече нямало да предоставят такива кодове.

# 2 174
  • софия
  • Мнения: 30 458
Получих си поръчката от рибката от 22.11. Чакаше се продукт, който се оказа, че скоро няма да пристигне. Вчера говорих с тях, днес беше на адреса за доставка.
Нямам точки в картата. В понеделник ще се обадя да питам (четох, че не се начислявали, ако си ползвал код, но едната ми поръчка е без такъв).
    Натрупват се точки  и с кода .. просто не става веднага 
Аз също бях писала, че нямам точки, но след 2-3 дни като проверих пак, видях че вече са отчетени и ми стоят в профила
Благодаря. Значи няма да звъня.
Следя темата и не се задълбочих да чета в сайта. Много съм доволна от комуникацията с рибката - момичетата са много мили и отзивчиви.

Общи условия

Активация на акаунт