Сватба - Булките на 2024-2025 |Тема 13|

  • 30 311
  • 713
  •   1
Отговори
# 15
  • Melmak
  • Мнения: 8 945
Аз с вас не споря. Казвам, че видях неща, които не ми харесват. Не мисля, че проблема беше в младоженците относно храната. Беше подбрана да се хареса на повече хора, но зле изпълнена. Жилаво телешко. Не винаги това, което дегустират младоженците е това, което се сервира. За съжаление и такива случаи сме чели.

Да, аз също съветвам булките да са мнителни и да питат, да разпитват и да се интересуват за абсолютно всичко!

# 16
  • Мнения: 168
Така е, права сте.
Щом на вас мястото не ви е допаднало, е невъзможно да сте имали кофти късмет.
И ако на някого му харесва, то той със сигурност този някой има лош вкус или се е заблудил от емоцията, или са го заблудили, като са му сервирали нещо друго предварително.

# 17
  • Melmak
  • Мнения: 8 945
Съжалявам, че не разбирате какво пиша. Обясних, че ядохме зле сготвена храна. Беше ме яд , защото знам колко се стараха младоженците и платиха немалко пари за това. Остана привкус на ресторант, който не се беше справил със задачата. Защото тук не говорим “храната не ми хареса, защото телешкото не ми е любимо”. Говорим за зле приготвено жилаво месо.

Още в началото написах, че прекрасно за един не означава прекрасно и за друг.

# 18
  • Мнения: 168
Ами и за нас прекрасно не би означавало жилаво телешко.
Вие пък не разбирате и явно не можете да приемете, че някой е имал положително преживяване там, освен ако този някой не е с по-ниски от вашите стандарти.
И ние платихме много и точно защото знам колко усилия и пари коства организацията, няма да го препоръчам, ако е било зле.
Както и да е.
Успех, момичета!
Извинете, че разводнихме темата.

# 19
  • Melmak
  • Мнения: 8 945
То това е проблема, че има случаи и места, в които плащаш и не получаваш това, за което си платил. Не ми е било зор да омаловажавам празника на близките си, сватбата беше хубава заради младоженците. Обърнах внимание на детайлите, защото вече и ние мислехме за сватба към онзи момент и за мен беше важно да намерим подходящо място.

Тогава с вълнение отидохме на сватбата, която пак казвам беше красива и весела, имаше украса, имаше всичко, но храната не беше добре, а въпреки украсата, залата изглеждаше конферентна. Не успях да разбера в коя зала бяхме точно, може вие да сте били в друга, която е по-подходяща, не се ориентирах в сайта коя е триадица 1 и 2.

Разбирам, че при вас храната може да не е била проблем. За мен беше и го споделям, защото хората търсят отзиви и за някого може да е полезно.

Аз не мога да знам какви са стандартите ви или нечии други стандарти. За това съществува този форум, да пишем и да споделяме. Не целя да убеждавам вас в нещо, но и вие не очаквайте да си променя мнението. Нека булките имат идея, че един е очарован, а друг е разочарован от дадена услуга и това е нормално
.

# 20
  • София
  • Мнения: 660
Здравейте прекрасни!
Бихте ли ми дали идеи за ресторант за предпочитане в хотел в или близо до София, за сватба 50-60 души.
Благодаря ви и успех на всички бъдещи булки!

Разгледайте хотел Морени (Витоша), ние там направихме сватба преди година. Много сме доволни, ако имате някакви въпроси - питайте!

# 21
  • Плевен
  • Мнения: 170
Честита тема на Булките '25, напълнете я с много хубави емоции.Пожелавам ви спокойна подготовка, планирайте внимателно, ако имате бюджети съобразявайте се с тях. Питайте всички от сектор"Обслужване "за всичко, което е важно за вас.
Ще ви следя с удоволствие.

# 22
  • Melmak
  • Мнения: 8 945
Здравейте! В предишната тема споделих информация и фийдбек за всички хора, които работиха за нас, освен за фотографа, защото исках да получим крайния продукт.

Вече имаме снимки! Нямате идея каква радост, какво нещо! Вчера сигурно 2 часа сме гледали и сме толкова щастливи!

Наистина с две ръце препоръчвам нашия фотограф Георги Казаков. Той не просто снима сватби, а разказва истории. Толкова добре при това!

Съветът ми към всички булки е да оценяват не само снимките, а и човека и тогава да преценят дали искат да работят с конкретния фотограф.

Жоро е изключително коректен и точен, което се видя още на първата ни среща, която беше с опознавателен характер.

Тогава се разбрахме какво да очакваме един от друг. Споделихме му как си представяме нашия ден, какво и колко часа ще снима.

Наистина снимките са с много високо качество като стойност, разказват нашия ден от началото до края му, показват емоция. Това е едно от най-важните за нас неща, фотографът да може да улови емоцията у хората. Наистина грам не съжалявам, че вложихме повече бюджет в снимките, отколкото планирахме в началото.

Желая успех на всички бъдещи булки!

# 23
  • Мнения: 21
Здравейте момичета : ) Моля за препоръки за декоратори/флористи, от които сте доволни, по възможност цените им да са разумни. Като гледам снимки от сватби, много ми харесва идеята да имаме всички отделни компоненти- панделки по столовете, напечатано меню с красив шрифт, огледало с надпис и.т.н., за да е както си трябва, но после получавам оферти от агенции, които ми се виждат прекомерни и започвам да се чудя дали всичко това ми е наистина необходимо и от кое може да се спести. Ясно ми е, че голяма част от нещата са важни само за мен и само в главата ми, даже една приятелка ме посъветва да не слагаме цветя на всички маси, а само на младоженската, понеже на никой не му пука, ама пък искам и да е красиво навсякъде Grinning Също така разбирам, че естествените цветя и ръчният труд са скъпи, но все пак..да дадем над 3 000 лв ми се вижда прекалено, а като комуникирам с агенции започвам да си мисля, че няма как да минем с по-малко, даже една агенция, която много харесах от инстаграм ми обяви бюджет между 5/10 хиляди и то май само за цветя (без всички други вещи тип чаши, кутия за подаръци, разпределително табло и.т.н.) Същевременно ми се иска да делегирам изцяло тези задачи (тоест някой да осигури необходимите цветя и предмети, да ги постави итн), не съм DIY човек в никакъв случай и нямам време да тичам по магазини в търсене на отделните артикули. Към вече миналите булки: имате ли съвети в тази посока, от кое според вас може да се спести като става въпрос за декорация, каква част от тези дейности правихте сами и като цяло има ли как цената да не е космическа и да изглежда красиво, без да се изисква нещо като действия от моя страна, или е химера? Благодаря много!

# 24
  • София
  • Мнения: 660
Здравейте момичета : ) Моля за препоръки за декоратори/флористи, от които сте доволни, по възможност цените им да са разумни. Като гледам снимки от сватби, много ми харесва идеята да имаме всички отделни компоненти- панделки по столовете, напечатано меню с красив шрифт, огледало с надпис и.т.н., за да е както си трябва, но после получавам оферти от агенции, които ми се виждат прекомерни и започвам да се чудя дали всичко това ми е наистина необходимо и от кое може да се спести. Ясно ми е, че голяма част от нещата са важни само за мен и само в главата ми, даже една приятелка ме посъветва да не слагаме цветя на всички маси, а само на младоженската, понеже на никой не му пука, ама пък искам и да е красиво навсякъде Grinning Също така разбирам, че естествените цветя и ръчният труд са скъпи, но все пак..да дадем над 3 000 лв ми се вижда прекалено, а като комуникирам с агенции започвам да си мисля, че няма как да минем с по-малко, даже една агенция, която много харесах от инстаграм ми обяви бюджет между 5/10 хиляди и то май само за цветя (без всички други вещи тип чаши, кутия за подаръци, разпределително табло и.т.н.) Същевременно ми се иска да делегирам изцяло тези задачи (тоест някой да осигури необходимите цветя и предмети, да ги постави итн), не съм DIY човек в никакъв случай и нямам време да тичам по магазини в търсене на отделните артикули. Към вече миналите булки: имате ли съвети в тази посока, от кое според вас може да се спести като става въпрос за декорация, каква част от тези дейности правихте сами и като цяло има ли как цената да не е космическа и да изглежда красиво, без да се изисква нещо като действия от моя страна, или е химера? Благодаря много!

Аз бях от булките, които имаха на разположение 20 дни да организирам сватбеното тържество.
Живея извън България. С мъжът ми сме много години заедно и решихме да го направим официално. Около 2-3 месеца преди избраната дата потърсих онлайн ресторант (идеи ми дадоха потребители от този форум), спрях се на 3 ресторанта, прибрах се за 2 дни в София, видях ресторантите и говорих на място с управителите (избрах си мястото и оставих капаро), след което си заминах. Прибрахме се в България 20 дни преди датата, отидох в булченския център в Младост, пробвах наличните рокли подходящи за фигурата ми и си купих една, поръчах си букет, купих си булчинските обувки, чаши, свещи, украсена бутилка вино, кутия за подаръци и т.н. (отне ми не повече от 2 часа). Отидохме в ресторанта дегустирахме менюто и се спряхме на 2 варианта. Изпратих на гостите 2-та варианта по вайбър и ги помолих да уточнят кой от тях избират в рамките на ден. Това също ми отне около 2 часа (дегустация и разпращане на съобщенията). Обадих се на 3-ма сватбени фотографи, които ми бяха препоръчани (Н.Митев, Г.Казаков и Качество Дизайн и Точност), КДТ имаха възможност и ги наех (снимките бяха готови след 2 седмици, а видеото след месец). Обадих се на DJ, който видях във фейсбук и ми хареса - момчето се съгласи. Тези обаждания ми отнеха около 15-20 минути. Отказах се от организатори - присъствала съм на много сватби и 95% от булките бяха докарани до лудост, вкл.кумовете ми бяха оставени от организаторката по средата на тяхната сватба след като булката каза, че държи на това, което са се разбрали и не одобрява да се промени програмата. Направих списък на всички поканени в таблица, като включих и избраното меню (около час работа). Отидохме да запишем час в ритуалната зала (църковен брак ще правим на 3-тата година), след което заедно с DJ-я отидохме в ресторанта да види къде да разположи техниката, където дадох и бройката на менютата на управителката и се разбрахме как да бъдат разположени масите и колко места ще има всяка (отне ми около 2 часа). Запазих си час за фризьор, маникюр и т.н. (по телефона отне ми 5 минути). Направих подредба на масите (тук ми отне около 3 часа, гледах да съчетая на гостите да им е интересно и да имат общи теми). Отидох в  Office 1, където си поръчах табелки за масата (на имейла им изпратих всички имена, те ми върнаха няколко дизайна, казах им кой избирам и след 3 дни отидох да си ги взема, същото може да се направи и с менюто). Обадих се на фирма с балони (видях я в интернет), поръчах си за датата да бъдат доставени в ресторанта. В денят преди сватбата отидох рано сутринта около 5.30 на цветната борса в София и купих живи цветя, декорации от цветя и т.н. на 1/10-та от това което предлагат фирмите организатори (сутринта на сватбата бяха доставени в ресторанта). Мога да кажа на 100%, че организацията на сватбата нито ми отне много време, нито ме натовари. Единствено е важно в ресторанта да има човек, който да подреди табелите с имената правилно (около 15 минути с проверката), да сложи съдовете с декорации и цветя по масите (това ми отне на мен 5 минути) и да види къде да се разпръснат балоните (пак 5 минути). На DJ-я бях написала програма с основните точки, която дадох и в ресторанта за да знаят кога какво да сервират. Нашият подарък за гостите беше нощувката в хотела, както и грим за желаещите дами.

Ако искате да нямате ангажимент за организацията на сватба задължително ще е нужен сватбен агент, но не гарантира че ще останете доволни и няма да трябва отново да се ангажирате с част от задълженията.

# 25
  • Melmak
  • Мнения: 8 945
Мария, менютата можеш да не ги искаш от декораторите. Можеш и на канва да си ги направиш сама и да ги разпечаташ после. Същото важи за табелки с имената, номера за маси и табло за настаняване.

Ние платихме 1000 лв общо за украса от свежи цветя. Това включваше булчински букет, украса за колата, фотокът с цилиндри и цветя, украса на младоженската маса, украса на 6 кръгли маси за по 10 човека и една правоъгълна маса за 14 човека. Това е много украса, а парите не са много.

Категорично отказах да имаме изкуствени цветя. Спестихме доста от това, че самия ресторант беше стилен и нямаше нужда от допълнителни неща като панделки на столовете.

 

# 26
  • Мнения: 42
hechicera_ би ли споделила кой е ресторанта? Мерси Simple Smile
Мария, менютата можеш да не ги искаш от декораторите. Можеш и на канва да си ги направиш сама и да ги разпечаташ после. Същото важи за табелки с имената, номера за маси и табло за настаняване.

Ние платихме 1000 лв общо за украса от свежи цветя. Това включваше булчински букет, украса за колата, фотокът с цилиндри и цветя, украса на младоженската маса, украса на 6 кръгли маси за по 10 човека и една правоъгълна маса за 14 човека. Това е много украса, а парите не са много.

Категорично отказах да имаме изкуствени цветя. Спестихме доста от това, че самия ресторант беше стилен и нямаше нужда от допълнителни неща като панделки на столовете.

 


# 27
  • Melmak
  • Мнения: 8 945
Хотел Вега, Студентски град. Simple Smile

# 28
  • Мнения: 3
Мария, менютата можеш да не ги искаш от декораторите. Можеш и на канва да си ги направиш сама и да ги разпечаташ после. Същото важи за табелки с имената, номера за маси и табло за настаняване.

Ние платихме 1000 лв общо за украса от свежи цветя. Това включваше булчински букет, украса за колата, фотокът с цилиндри и цветя, украса на младоженската маса, украса на 6 кръгли маси за по 10 човека и една правоъгълна маса за 14 човека. Това е много украса, а парите не са много.

Категорично отказах да имаме изкуствени цветя. Спестихме доста от това, че самия ресторант беше стилен и нямаше нужда от допълнителни неща като панделки на столовете.

 



hechicera_ - би ли споделила кой направи украсата?

# 29
  • Melmak
  • Мнения: 8 945
Да, оставям линк към страничката им.
https://www.facebook.com/profile.php?id=61565933602066

Не се лъжи по това, че профилът им не е добре разработен. Две дами са - майка и дъщеря, много години се занимават със свежи цветя и са флористи. Ако им пишеш, ще ти пратят снимки на още техни украси, които са правили.
Много съм доволна от тях, работят с душа и сърце. Просто не са известни, но много добре се справят. Цветята бяха свежи с дни наред, гостите като си тръгваха взимаха от украсата по масите. Свекърва ми също взе и сигурно две седмици отне цветята да увехнат.

Имах късмет да случа на професионалисти за сватбата, и дж и фото, и украса, и ателие за рокля. Само маникюристката ме предаде, лакът ми падна на третия ден след сватбата….

Общи условия

Активация на акаунт