КАУФЛАНД - тема 73 КОЛЕДНА

  • 54 213
  • 793
  •   1
Отговори
# 765
  • Мнения: 15 056
Е , ако е развален продукта трябва да приемат рекламация! На Л ми се е случвало да е такова авокадото, не ходих в магазина , изпратих снимката и ми дадоха ваучер.

За Л. не зная, но в К. така остана.

# 766
  • Мнения: 19 948
Правото на рекламация не е въпрос на благоволение от страна на веригата или някакъв бонус както беше безпроблемното връщане на всичко преди.

# 767
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 678
Това беше отговорът при моя проблем и на информация ми върнаха парите:
Скрит текст:
Благодарим Ви за Вашето съобщение от 04.01.2025.

Съжаляваме, че сте закупили стока от Kaufland, от чието качество не сте останали доволни.

Като компания, поставяща клиента на първо място, всяко мнение е важно за нас.
Ето защо Вашето оплакване бе предадено на Ръководството на филиала и Качествен контрол към Kaufland България, за да бъде направена проверка и при необходимост да бъдат взети съответните мерки.

Разбира се, Kaufland обещава: Без проблем ще заменим продукта или ще ви върнем парите срещу представяне на касова бележка.
Моля, обърнете се при следващо пазаруване към служителите на Информация с касов бон. Те ще Ви съдействат, за да получите обратно заплатената сума.

Надяваме се, че това ще е единственото неприятно впечатление от пазаруването Ви в Kaufland и ще се радваме в бъдеще да сте сред доволните ни клиенти.

С уважение,
Кирилов
Клиентски мениджмънт/ Ревизия
Kaufland България
0800 12 220

http://www.kaufland.bg

KAUFLAND BULGARIA EOOD & Co.KD
1A Skopie blvd. BG-1233
Sofia Bulgaria


# 768
  • Мнения: 32 272
Пролетно цвете, при рекламация, свързана с проблем с качеството на храната, връщат пари. Аз лично контактувам с тях и на телефонната линия, и писмено (отговаряли са ми винаги на имейла). Но обикновено се обръщам директно към Информация.

# 769
  • Мнения: 15 056
Пролетно цвете, при рекламация, свързана с проблем с качеството на храната, връщат пари. Аз лично контактувам с тях и на телефонната линия, и писмено (отговаряли са ми винаги на имейла). Но обикновено се обръщам директно към Информация.
Благодаря за информацията, в бъдеще, дано не ми се налага, но ще го имам предвид.

# 770
  • Мнения: 32 272
Хубаво е човек да го знае, макар че не е най-приятното нещо да им се носи развалена/некачествена храна. Но пък не сме виновни ние, че са ни продали такъв продукт. Веднъж им връщах шунка, която изглеждаше ок, но беше горчива на вкус. Предложих им да опитат, ако не вярват, върнаха ми веднага парите. Не ставаше въпрос за голяма сума, но иначе как да разберат, че нещо не е наред с шунката.🙂

# 771
  • Мнения: 614
Дами и господа, някой има ли идея какъв е начина да се разбере в даден продукт има ли палмово масло или не? Flushed

Преди доста време ми донесоха някакво сирене, което можеше да се маже. Оказа се имитиращ продукт.

Единствената му разлика с уж не имитиращите продукти беше, че като го запекох на филии с масло + нефо на грила, се сви и стана на бучка.

???

# 772
# 773
  • софия
  • Мнения: 31 014
Днес открих, че мога да сканирам пазара си в процес през приложението. Много съм доволна.
Приложението за пазаруване категорично е най-доброто. Осъзнавам, че заради него предпочитам да пазарувам в К.
Скрит текст:
Почти съм спряла да ходя в Лидл, да не говорим, че изобщо вече не им следя брошурите.
Била продължават да бъдат най-клети.

# 774
  • Мнения: 19 948
Има недостатъка, че не приемат виртуалната бележка както в Лидл.

# 775
  • Мнения: 4 376
Приемат разпечатана бележка от приложението.

# 776
  • Мнения: 14 444
Защо вече не продават таратор с/без чесън в бутилка?

# 777
  • Мнения: 1 981
Ние кога ще  последваме примера на другите  балкански страни за бойкот на веригите за 1 ден в протест на по-високите цени в сравнение с тези от западните страни?

# 778
  • Мнения: 15 056
Ние кога ще  последваме примера на другите  балкански страни за бойкот на веригите за 1 ден в протест на по-високите цени в сравнение с тези от западните страни?
Никога. Патим си от нас самите.

# 779
  • Мнения: 3 279
Аз лично си правя списък, преди да пазарувам и така пазарувам каквото ми трябва и често на промоции. Ако е намалено свинското, купувам от него, ако е намалено пилешко или рибата - тогава от нея. Основни стоки също купувам когато са на промоции. Така, че от мен направо си имат бойкот!

Общи условия

Активация на акаунт