По тази логика, ако жените са водещи в маркетинг професията, то тогава няма логика жените да са по-влияещи се на тенденции, ако се пускат жени по сиси.
Нали те са насочени към мъжката аудитория.
Нещо логиката издиша тук.
Такава може да е квантовата теория, а не защо Пенка от женския пазар продава два пъти повече ябълки когато е с деколте. И през 3-ти век, и сега обяснението е същото, няма нужда да се допитваме до 5 милиона души под детектор на лъжата, за да си извадим изводи от очевидното.
И цитираното изследване се оказа несъществуващо. 
Забавното е, че дори във форум не сте в състояние да прикриете това фино презренийце към жените като хора - като личности, като някой, с когото можете да си говорите за широк диапазон от неща - за история, наука, технологии, психология, ако щеш философия. Не. Жените са едни там емоционални, креативни създания, които се водят само по тенденции, моди, какво казала леля Гинче и знаят макс да трупат финтифлюшки у дома, да се разтягат на йогата пред ТВ и да мрънкат как гел лака им не достига стандартите на някоя знаменитост.
Пак ли просо сънува

Препоръчани теми