Пазаруване от Fashion days - тема 7

  • 53 782
  • 465
  •   2
Отговори
# 450
  • Троян
  • Мнения: 137
Здравейте, направих заявка за връщане към Fashion Days. Понеже са от 2 различни пратки не ми даде да заявя 1 общя пратка за връщане и сложих дрехите в 2 отделни плика. Обаче това не са пликовете, с които съм ги получила, защото имах 5-6 пратки. Някои дойдоха в кашончета, други в пликове и не пазя всичките. Товарителница не ми дава никъде да разпечатам. Да пиша ли нещо на плика? Куриера как ще ги маркира и съответно от Fashion Days трябва ли да знаят кой плик за коя поръчка се отнася? За първи път връщам нещопкъм тях и не съм наясно. Благодаря ви. Hug
П.С. Търсих и с търсачката, но открих само съвет на плика да се напише поръчката. Не съм сигурна така ли се процедира наистина.

И аз щях да задам такъв въпрос. Налага се да върна част от поръчката си, заявявам, че искам куриер да дойде и да вземе и чакам. След като те (fashion days) си получат това, което връщам, ми възстановяват парите, така ли да разбирам? А като съм платила чрез наложен платеж, къде трябва да се въведе сметка, по която да ги възстановят?

# 451
  • Мнения: 262
А като съм платила чрез наложен платеж, къде трябва да се въведе сметка, по която да ги възстановят?

Когато направите заявката за връщане през профила си, ще Ви даде опция да изберете как да се възстанови сумата - там ще въведете номер на сметка. Другата опция е Fashion Days ваучер.

# 452
  • Мнения: 8 314
Само да напомня: ако изберете ваучер, за да купите пак нещо, но и него се налага да върнете, от там нататък ще ви възстановяват сумата само като ваучер, пари няма да ви върнат и ще се наложи да купите нещо, за да си усвоите сумата. Та дори да имате намерение да купите пак, винаги искайте възстановяване по сметка, не с ваучер.

# 453
  • Мнения: 900
Здравейте! Много съм доволна от зимно яке на Only от Fashion Days за 55 лв., с безплатна доставка до кутия на Sameday, особено след като връщах яке от About you и Sport Depot. Това ми харесва и като кройка, и като материя - по-твърдо, защото това от About you изглеждаше като да не издържи и едно пране.
https://www.fashiondays.bg/p/%D0%97%D0%B8%D0%BC%D0%BD%D0%BE-%D1% … only-p17039725-1/

# 454
  • Пловдив
  • Мнения: 6 596
Може ли бързи насоки за връщане? За пръв път ще връщам, не бях пазарувала от сайта досега.
Доколкото прочетох в условията, заявявам връщане през профила, нищо не пъхам и не лепя като документи в пакета, но не разбрах мога ли да върна чрез офис на Спиди, понеже не мога да прогнозирам кога къде ще съм, за да викна куриер.

# 455
  • Мнения: 3 966
Може да върнете в офис. Може и чрез автомат, даже най-добре е така, защото още със слагането на пратката в кутията връщат парите по сметката.

Аз да питам това BLACK FRIDAY AFTER PARTY докога ще е промоцията?
И има ли някакви кодове в момента.

# 456
  • Пловдив
  • Мнения: 6 596
Благодаря за отговора!
Сега виждам, че пише "важно е да запазиш целостта на опаковката и етикети". Моите етикети са скъсани при отварянето, тъй като така бяха залепени, че нямаше друг вариант да се отвори пликът. Дали това е проблем?

И още един въпрос - във формулярът пише връщане чрез куриер. Давам Избери друго място, отново си стои маркирано връщане чрез куриер - може би там трябва да напиша адреса на автомата?

# 457
  • Мнения: 3 966
Какво връщате? Да не би да е нещо голямо или повече от едно неща - тогава май не излизаше автомат като опция

# 458
  • Пловдив
  • Мнения: 6 596
Чанти на Фурла. В два пакета дойдоха - може би заради това не ми дава тази опция.
Тогава адресът на офис на Спиди ли да вкарам?

# 459
  • Мнения: 3 966
Пробвайте да генерирате отделни връщания за всяка от чантите - тогава май се появяваше автомат като опция.
Адресът на Спиди не се сещам на  коя стъпка се пишеше.

# 460
  • Мнения: 8 314
Сега виждам, че пише "важно е да запазиш целостта на опаковката и етикети". Моите етикети са скъсани при отварянето, тъй като така бяха залепени, че нямаше друг вариант да се отвори пликът. Дали това е проблем?
Има се предвид етикет на дрехата, не на опаковката.

# 461
  • Мнения: 841
До сега колкото пъти съм връщала, не съм можела да избирам към кой куриер да насоча връщането, това не се ли генерира на случаен принцип от самия сайт или има промени?
Аз лично предпочитам Спиди, защото са много експедитивни. Когато избера опция за връщане с куриер и се падне да е Самдей, чакам повече от седмица куриера им да вземе пратката, получавам   няколко дни след заявката ми за връщане смс- "днес очаквайте наш куриер", съответно той изобщо не идва същия ден, след няколко дни получавам същия смс, евентуално куриер звъни да каже , че е на адрес, но в момента няма човек на адреса и изобщо...като се случи връщането да е насочено към Семдей, е истинска сага, докато предам пратката. Последните две връщания избрах връщане чрез Изибокс и всичко се случва доста по лесно.

# 462
  • Пловдив
  • Мнения: 6 596
Точно поради това не искам да връщам с куриер. Не мога да стоя и да ги чакам кога ще решат да дойдат.
Утре ще звънна да питам защо не ми дава опция чрез автомат, но е много вероятно да е заради двата пакета.

# 463
  • Мнения: 3 966
А защо не генерирате две отделни връщания, както писах по-горе?

# 464
  • Пловдив
  • Мнения: 6 596
Ще пробвам утре.

Общи условия

Активация на акаунт