Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са основните проблеми с доставките от Same-Day, свързани с онлайн поръчки?
Какви алтернативи на доставката предлагат потребителите за поръчки?
Как да се справим с липсващи продукти при поръчки от E-mag?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са основните проблеми с доставките от Same-Day, свързани с онлайн поръчки?
Проблемите с доставките от Same-Day в контекста на онлайн поръчки включват значителни забавяния, неправилна информация за местоположението на пратките и липса на адекватна клиентска поддръжка. Потребителите съобщават, че пратките остават в склада за продължителен период от време, понякога без да бъдат доставени, което предполага лошо управление и потенциална кражба на стоки от куриери. Освен това, личният опит на потребителите показва, че връзката с обслужването на клиенти е сложна и неефективна.
-
Какви алтернативи на доставката предлагат потребителите за поръчки?
Потребителите предпочитат алтернативни опции за доставка, като Easybox, където опитът с доставките е значително по-добър. Много от тях предпочитат да поръчват стоки до Easybox, защото приемането на пакета е по-удобно и сигурно, без да разчитат на куриерските услуги на SameDay. Някои дори избягват изцяло поръчки от сайтове, които работят със SameDay, поради отрицателния опит.
-
Как да се справим с липсващи продукти при поръчки от E-mag?
Ако даден продукт не е наличен или липсва при доставка от E-mag, потребителите препоръчват да се свържете директно с E-mag, дори и комуникацията да е предизвикателна. Необходимо е да подадете само едно запитване, вместо множество, за да избегнете автоматизирани отговори. След определен период от време, ако не получите отговор, можете да опитате отново или да се свържете директно с продавача за разрешаване на проблема.
-
Какви са впечатленията от SameDay Courier и техните услуги?
-
Какви проблеми срещат клиентите при доставките на SameDay?
Имали сме пратка в склада , а те не могат да я намерят. Обяснихме, че е телевизор, кога е пристигнал и всичко и че сме го взели. Те пак направиха справка, че този тв се води на склад при тях, не е доставен изобщо в системата им. И от тук се почна едно звънене от тяхна страна… излезе, че куриерът си е прибрал парите и те са ощетени. ММ помнеше колата и куриера и по това го намериха. Звъняха пак за потвърждение от наша страна, понеже той отричаше. Та така, сега разбирам защо бе толкова учтив да ни помогне да го качим по стълбите, понеже сме без асансьор