Много разочарован от Sameday

  • 10 857
  • 167
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 6 358
Аз като видя доставка с Еконт, и се отказвам да поръчвам...
Sameday са много нова компания и според мен тепърва ще си оправят услугите. А и нямат проблем с доставките до Easybox.

# 31
  • Мнения: 1
Здравейте. Някой може ли да ми каже къде е склада на Sameday в,в Варна. От 29ти ноември пратката ми е в склад и всеки път като се свържа на национален телефон, едно и също ми казват. Извиняваме се очаквайте до 1-2 работни дни . Това е през 2 дена отговора от тяхна страна. Дори не искат и телефон за връзка да ми дадът а камо ли адрес на склада във Варна. Та ако някой знае къде се намира , моля да сподели. Ще отида да си я взема от там.

# 32
  • Мнения: 17 896
И аз това ги питах, когато успях да се свържа (като по чудо, след 100 опита) с техен служител, питах "къде ви е складът в София, да отида да си взема сам пратката, трябва ми, не мога да чакам до Нова година. И отговорът беше "до ден-два ще дойде, имаме леко претоварване и затруднение в момента, но сега се оправя и до 1-2 дни очаквайте СМС". Ама това го слушам от 2 седмици. Поръчка 25 ноември, на склад от 29 ноември, днес е 13 декември. Стои си на склад.

# 33
  • Мнения: 17
На всичкото отгоре тези безобразници ми връщат към подател платената пратка от cultbeauty без да са ми я доставили и без предупреждение. Писах до КЗП, не поръчвайте от никъде, където тези са куриери, или ще чакате със седмици или няма да си получите пратката.

# 34
  • София
  • Мнения: 1 460
На всичкото отгоре тези безобразници ми връщат към подател платената пратка от cultbeauty без да са ми я доставили и без предупреждение. Писах до КЗП, не поръчвайте от никъде, където тези са куриери, или ще чакате със седмици или няма да си получите пратката.
Освен до КЗП пишете и до КРС - те са техен регулатор и само те могат да им приберат лиценза. Когато всеки който има проблем с тях се оплаче - или ще почнат да работят или ще приключат завинаги. В КРС глобите започват от милион…

# 35
  • Мнения: 17 896
Какво общо има Комисията за регулиране на съобщенията с тези казуси…

# 36
  • София
  • Мнения: 1 460
Какво общо има Комисията за регулиране на съобщенията с тези казуси…
Всички куриерски фирми, включително и български пощи имат лиценз от КРС. При проблем с някое от дружествата се пуска жалба до КРС с копие до, в случая Sameday. Когато станат много жалбите от КРС могат да решат да им спрат лиценза и те да нямат право повече да извършват тези услуги.

# 37
  • Мнения: 17 896
Ако до още 3-4 дни няма движение по случая, и това ще направя.

# 38
  • Букурещ
  • Мнения: 7 925
Здравейте. Някой може ли да ми каже къде е склада на Sameday в,в Варна. От 29ти ноември пратката ми е в склад и всеки път като се свържа на национален телефон, едно и също ми казват. Извиняваме се очаквайте до 1-2 работни дни . Това е през 2 дена отговора от тяхна страна. Дори не искат и телефон за връзка да ми дадът а камо ли адрес на склада във Варна. Та ако някой знае къде се намира , моля да сподели. Ще отида да си я взема от там.

По-лесен въпрос на Гугъл не съм задавала

# 39
  • Мнения: 17 896
Не знам дали ще ви го дадат, ако идете до склада. В София складът е на адрес: р-н Младост, ж.к. 7-ми Километър, бул. „Цариградско шосе“ № 143, ет. 4. п.к. 1784,.
Да взема да ида и аз да си взема моята, ако толкова не могат да я доставят до офис в центъра,  (Fastpay, ул. Цар Борис I). 1 месец чакане.

# 40
  • Мнения: 298
"Млада фирма" били.
Колко млада - от сайта им пише 2007 че са почнали, румънците са регистрирали дружеството 2022 в БГ , с капитал 6 623 300 лева . А да и управител/представител е бившия собственик на Рапидо (които и те бяха едни китки, да не са ти в двора)
Ей това са посочили като фирма име:


Като потърсиш публичната информация кой собственик/управител/отговорно или безотговорно лице и стигаш и до фирменото инфо

https://papagal.bg/eik/206957949/cc81
 и от там става ясно кой с кои фирми е замесен.

Та ако са млада компания ( а явно не са от вчера) - да си знаят капацитета, а не да подбиват цени и после изненада, няма пратка или пристига в насипно състояние (зооплюс са последните където се натресох на тях и културно им обясних че не желая да работя с този куриер след като пакета му отне 2 седмици от София до Варна и пристигна в окаяна форма)

# 41
  • Мнения: 74 556

Не отговарят на този имейл. Проверено два пъти за последния месец!


От недоволните от емаг и от сеймдей съм и аз. Описала съм казуса си в темата за Емаг - абсолютно се гаврят с клиентите. Прехвърлят си топката един на друг, правят се че не са виновни те.

Как аз действам - не си губя времето вече да пиша нито на сеймдей, нито на емаг, а директно си разпращам жалби до горни инстанции. Последно до КЗП - заради нелоялна търговска практика и подвеждаща информация от страна на Емаг.
Самите емаг се изгавриха с отговора, Сеймдей не знаят на коя планета се намират.
Куриерите са им някакви елементи от небългарски произход, гледат нагло, говорят нагло, държат се невъзпитано..дъно. Не отговарят на имейли също така.

# 42
  • Мнения: 450
"Млада фирма" били.
........ или пристига в насипно състояние (зооплюс са последните където се натресох на тях и културно им обясних че не желая да работя с този куриер след като пакета му отне 2 седмици от София до Варна и пристигна в окаяна форма)
Ох, ужас, и аз чакам пакет от зооплюс, разпределен на sameday за доставка, направо изтръпвам дали, кога и в какво състояние ще го получа Pensive.
До сега винаги със DPS/Speedy са ми идвали пратките от зооплюс, от къде им хрумна това sameday, просто....

# 43
  • Мнения: 298
На зооплюса им вдигнах  тикет и младежа отсреща обясни " В момента системата автоматично и преоритетно изпраща всички поръчки с новата куриерска фирма СемДей , като причина за това е , че е необходимо да съберем отзиви от клиентите по отношение на качеството на доставка на пратките.
На база отзивите от клиентите , ще бъде взето решение дали ще продължаваме да работим с куриерската фирма СемДей или ще бъде избран нов партньор , който да предоставя качествена услуга за доставка на вашите поръчки. "
Та ако и други има недоволни може и да ги махнат. Евентуално....

# 44
  • Мнения: 17 896
Да, е... човек се учи от грешките си. Аз не знаех за славата на Sameday. Друг път ще ги избягвам. Днес направих десетина опита да се свържа. "Съжаляваме, нямаме оператор, който да поеме обаждането ви". Най-накрая се свързах, почаках прилично мелодийките.  Те виждат случая директно на екрана, ако звъните от номера, който е въведен в поръчката. Казаха "до ден-два ще ги получите".  Викам "ами то и миналата седмица така ми казвахте". Имали затруднение, заради черния петък в Емаг, огромно количество пратки.

Общи условия

Активация на акаунт