Много разочарован от Sameday

  • 10 857
  • 167
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 12 276
С карта само.

# 16
  • Мнения: 142
Здравейте! Прочетох няколко мнения назад и доколкото разбирам някои от вас са успели да се свържат по някакви причини с Емаг. Аз вече десети ден освен няколко запитвания,които им изпратих и ми върнаха автоматично отговори,че са регистрирани и са очаквам в най-скоро време да разгледат проблема ми, както и чатботът им,с който направих неуспешен опит "да разговарям", нямам връзка с тях. Казусът е следния: поръчах конкретен продукт, а след няколко часа и още два от същия продукт,тъй като се оказа,че ще са ми нужни три,но вече тези двата бяха в отделна поръчка. В профила бяха оформени две отделни поръчки с един продукт в едната и два в другата. Получих съобщение от куриера Sameday, че на еди коя си дата да очаквам до Easybox две пратки на стойност описани,точно така,както бяха поръчани. Отидох, платих трите продукта и отваряйки чекмеджето, имаше два кашона, и отваряйки ги в тях имаше само два продукта,но беше заплатена стойността на трите. Оттам се опитах да се свържа и с куриерската фирма, които ми отговориха след няколко дни,че вина нямат и да се свържа с Емаг. Това естествено се оказа мисия невъзможна. Чуждестранния продавач и телефонния номер се оказаха куриер в Полша и от тях отговор нямам. И въпросът ми е има ли друг вариант за свързване с Емаг, освен чатботът им и един мейл адрес,който очевидно е просто даден така?

# 17
  • София
  • Мнения: 6 358
Пробвайте на info@emag.bg

# 18
  • Мнения: 142
Благодаря! Simple Smile Това е мейла, на който три запитвания пратих и получих автоматични отговори,че са регистрирани и ще разгледат "проблема".

# 19
  • Мнения: 1 906
Няма нужда да им се пращат много мейли. 1 е достатъчен. Но отговор няма да върнат веднага. Щом продукта е от външен търговец, те ще му сигнализират за проблема и той би следвало да изпрати липсващия продукт. Аз скоро имах подобен проблем. След около 2 седмици ми звънна външният търговец и ми пратиха липсващия продукт. Но беше българска фирма.

# 20
  • Мнения: 12 276
Защо не звъниш направо на търговеца, щом продуктът не е на Емаг? Има инфо за контакти със всеки търговец.

# 21
  • Мнения: 142
Звънях-на посочения телефон не вдига никой. А на този,посочен на товарителницата, се оказа куриерска фирма в Полша,които казаха, че не могат да помогнат.

# 22
  • Мнения: 17 896
Искам да попитам дали има и други потребители, които са имали проблеми с куриерската фирма Sameday. Поръчах пратка от Emag и всичко изглеждаше наред, докато не се сблъсках с проблема с доставката. Пратката ми трябваше да бъде доставена от куриера, но вече 8 дни тя е в склада на Sameday и не съм получил никаква актуализация за състоянието ѝ. Свързах се с тях няколко пъти, но всеки път ми казват, че ще проверят ситуацията и че ще ми дадат информация, но до момента няма никакъв напредък.
Абсолютно същият случай имам и аз. Имам платена поръчка (120 лв) от емаг, от 25 ноември. От 29 ноември стои на склад,  крайният срок за получаване бил 2 декември, според сайта на емаг. Днес сме 12 декември, нищо и нищо. През ден звъня на Sameday и това е доста трудно, защото всеки път се чува "В момента няма свободен оператор, който да поеме обаждането ви" и връзката прекъсва. От 20 опита един е успешен. И след дълго чакане, когато се свържа, всеки път казват едно и също "ще проверим случая ви и ще се свържем с вас". Е, никой не се свързва. И след 2 дни звъня пак,  и пак същото. Вече трета седмица си чакам ПРЕДЛАТЕНАТА доставка!



От 29 ноември никакво развитие до днес!

# 23
  • Букурещ
  • Мнения: 7 925
Още чакам пратка от 25 ноември. Днес сме 12.12, не съм получила н и щ о!
Пратка от Търново, не от Румъния.

Аз забравих вече какво съм поръчала.

Скоро ще стане 1 месец.

От Sameday щяли да се прекръстят на Next year.

# 24
  • Мнения: 17 896
Още чакам пратка от 25 ноември. Днес сме 12.12, не съм получила н и щ о!
Пратка от Търново, не от Румъния.
Аз забравих вече какво съм поръчала.
Скоро ще стане 1 месец.
От Sameday щяли да се прекръстят на Next year.
А не казвате, платили ли сте я предварително? Че аз я платих с кредитна карта на 25 ноември и до ден днешен нищо, след постоянни обаждания и подсещания.

# 25
  • Букурещ
  • Мнения: 7 925
Още чакам пратка от 25 ноември. Днес сме 12.12, не съм получила н и щ о!
Пратка от Търново, не от Румъния.
Аз забравих вече какво съм поръчала.
Скоро ще стане 1 месец.
От Sameday щяли да се прекръстят на Next year.
А не казвате, платили ли сте я предварително? Че аз я платих с кредитна карта на 25 ноември и до ден днешен нищо, след постоянни обаждания и подсещания.

Платена с карта, да.

Редактирам поста към 16:00 часа
Случи се чудо! Явно трябваше да пиша тук и О! Чудо! Доставиха!

От 25 ноември до 12 декември

Последна редакция: чт, 12 дек 2024, 16:04 от Liorena

# 26
  • Мнения: 17 896
Честито! Молете се за нас, да стане и с нас чудо до Коледа Wink

# 27
  • Мнения: 17
Аз пък си поръчах на 25.11 от cult beauty. Получих имейл от packeta с номер на товарителница и на 06.12 е трябвало да пристигне със sameday. Обаче днес сутринта получих съобщение, че трябва да ми я доставят ?! Нооооо , пише че е неуспешна доставката без дори да са ме потърсили. Ако утре не я доставят пиша до КЗП. Защо въобще работят с тях?! 😔

# 28
  • в очите на дъщеря ми
  • Мнения: 1 937
Аз пък си поръчах на 25.11 от cult beauty. Получих имейл от packeta с номер на товарителница и на 06.12 е трябвало да пристигне със sameday. Обаче днес сутринта получих съобщение, че трябва да ми я доставят ?! Нооооо , пише че е неуспешна доставката без дори да са ме потърсили. Ако утре не я доставят пиша до КЗП. Защо въобще работят с тях?! 😔
Мммм,дааа това е масова практика при тях......така процедират......

# 29
  • Мнения: 17 896
Най-вероятно на онлайн магазина им е по-изгодно да работят със sameday чисто финансово, предлагат им по-добра оферта от Спиди и Еконт, например. А в същото време Sameday явно нямат хора. Цялото това забавяне със седмици ми звучи като "нямаме хора". Сигурно двама куриери обикалят цял ден по всички адреси и не могат да насмогнат на стотиците (или хиляди) поръчки. От куриерската фирма пестят за заплати, назначават малко хора и резултатът е това, което виждаме. И щом на "колцентъра" дава постоянно съобщение "Съжаляваме, в момента няма оператор, който да отговори на обаждането ви" и връзката прекъсва, значи и там работят 1-2 души и не е истински колцентър, а някакво мини-подобие.

Общи условия

Активация на акаунт