Много разочарован от Sameday

  • 10 860
  • 167
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 6 358
Интересно, но пък с техните Easybox нямам проблем. Две пратки през декември - и двете без фал.

# 46
  • Мнения: 60 387
Храна от Зооплюс дойде в перфектно състояние със Сеймдей. Нямам забележки, но по случайност бях вкъщи. Иначе не знам къде щях да я търся.
Миналата година по ЧП Спиди ми забутаха 2 чувала, та се наложи до Зооплюс да пиша за съдействие.

# 47
  • Мнения: 17 896
Хаха, има светлина в тунела.  След повече от месец чакане, вече пратката е предвижена с една стъпка напред. От склад на Sameday в местен склад. Дано до нова година стигне и до офиса, откъдето трябва да си я взема.



Поръчката е платена още на 25 ноември, беше за подарък за РД за 5 декември, вече и декември мина.
Много пъти звънях, предлагах да ида до склада да си взема пратката, не може. Предлагах да ми я преместят в box, не можело, в друг офис... да не е Fastpay, не можело. Предложих те да си изберат къде да я доставят, аз ще ида да си я взема. Не може. Всичко блокирано, по тяхна вина, клиентът не може да направи нищо, единствено трябва да чака.  Аз чакам около 35 дни и още краят не се вижда Grinning

# 48
  • Мнения: 3
Аз чакам около 35 дни и още краят не се вижда Grinning

Има ли движение?

Ние от 21.12.2024 чакаме сушилня. В склада във Варна е от 21.12, но си стои, няма движение. Свързахме се с ЕМАГ, казаха, че ще проверят, но още няма отговор. Със SameDay не можеш да се свържеш по телефон.

# 49
  • Мнения: 17 896
Не, няма движение. Проверявам онлайн. Стои си в склад. Утре е нова година. Така че.. явно ще си получа пратката през януари. А е платена през ноември, хаха.. Тези са уникум.

Иначе със Sameday има свързване с много упоритост, от 15-20 опита, един успява. Но после започва дългото чакане на мелодийки. Изчакайте и ще си говорите с някоя претоварена операторка, която нищо ново няма да ви каже, а просто това, което и вие виждате на сайта им. "До ден-два ще получите пратката", аз това го слушам от 1 месец. Или "ще проверим случая и ще ви върнем обаждане", нищо не проверяват и никакво обаждане не връщат.

# 50
  • Мнения: 3
Не, няма движение. Проверявам онлайн. Стои си в склад.

Благодаря за отговора. По-скоро отново да се свържа с ЕМАГ и да откажа поръчката и да ми върнат парите, за да купя от друго място. И да знам повече да не поръчвам бяла техника от сайта им, защото няма да я получа навреме. (У дома всичко е купувано през ЕМАГ, но когато работеха с Еконт и нямаше засечки.)

# 51
  • Мнения: 74 556
Аз си купих пералня от Технополис. Доставиха ми я на следващ ден, до етажа я качиха срещу 10 лева на етаж. Веднага я свързах и си я ползваме.

Успех със свързването с Емаг.

# 52
  • Мнения: 17 896
Аз си купих пералня от Технополис. Доставиха ми я на следващ ден, до етажа я качиха срещу 10 лева на етаж. Веднага я свързах и си я ползваме.
Може би не е било през ноември или декември. Сега месеците са натоварени заради черните петъци, Коледа и Нова година.

# 53
  • Мнения: 74 556
На 8 декември точно. След като Сеймдей и Емаг се окъкаха ...ги отсвирих и като бял човек си купих от бял магазин с бели доставчици и носачи....Simple Smile

# 54
  • Мнения: 3
На 8 декември точно. След като Сеймдей и Емаг се окъкаха ...ги отсвирих и като бял човек си купих от бял магазин с бели доставчици и носачи....Simple Smile

За да е пълна веселбата, се развали и хладилникът ни. На 30.12.2024 поръчахме онлайн от Техномаркет, преди малко звънна куриер, че до 30 минути ще доставят пратката.

Проблемът реално си е в Емаг и Sameday.

# 55
  • Мнения: 74 556
Много ясно.

Да уточня, че качване до етаж при Технополис има само при покупка от магазин. Плащаш уредът и качването на място, и ти го доставят до вратата на апартамента. При онлайн поръчки я няма тази услуга за качването. Пиша го за да не подведа някого, нека да е ясно. То го пише и в общите условия, но все пак.

# 56
  • Мнения: 60 387
Да. И аз ходих на място за пералня, заради качването. Иначе прахосмукачка поръчах онлайн.

# 57
  • Мнения: 433
Ако бота в чата ви е отговорил от страна на Емаг, той е абсолютно безполезен. Ако сте стигнали до "колегите му" и още са с човешки съпорт, пробвайте да нацелите друг служител и може и да ви доставят стоката. Разправях се преди време като започнаха да работят със самдей и опита ми е това.

Поръчах две пратки от Емаг, които трябваше да ми бъдат доставени от Sameday. Според информацията и двете пратки са пристигнали в техния склад с разлика от няколко часа. Едната пратка получих без проблем, но другата вече осем дни стои в склада и не е доставена.

Най-странното е, че служителя на Sameday ми каза: „Ама защо поръчвате от Емаг, те са некоректни. По-добре проверете дали пратката не е празен кашон“, което ме втрещи.

Говорих и със служители на Емаг и всеки път сигналът се ескалира като спешен към куриерската фирма, но и те все още нямат информация от Sameday.

Това е скандално. Нивото в ЕМАГ явно много се е занижило. Последно поръчвах от тях преди две-три години и ще знам да не ги гледам, ако ми се наложи да търся нещо.

# 58
  • Мнения: 17 896
Аз още не съм си получил пратката от ноември, която е и платена, на всичкото отгоре. Звъня им през 2-3 дни, всеки път са шашнати как може да има такова забавяне, "ще проверим и ще ви върнем обаждане" и нищо не връщат. Едно и също. Така че... явно ще правя опити да се свържа с ЕМАГ, да ми върнат сумата. Ще е борба, защото нямат колцентър, нямат телефон, изглежда ми кауза пердута.

# 59
  • Мнения: 74 556
Пиши жалба до КЗП.

Общи условия

Активация на акаунт