Много разочарован от Sameday

  • 21 643
  • 255
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 19 948
Много внимавайте и с Изибокс! Ако пратката дойде с дефект/ счупена/повредена, нямаш опция преглед, дефакто няма и как да докажеш, че не по твоя вина е повредата.

На пратките от емаг обаче пише, че има опция за преглед, когато са в кутия. Как се осъществява не е ясно. Но вероятно ако тръгнеш да си търсиш правата, това ще има значение.

# 106
  • Мнения: 65
Здравейте,

Някой имал ли е случай с празно шкафче и за колко време разрешиха случая? Звънях, писах- нищо. Уж записите ще гледат, но според мен просто са изгубили пратката (беше от емаг).

# 107
  • Мнения: 990
Наскоро се случи така, че поръчвах няколко пъти от ЕМАГ и единственият сносен вариант за доставка се оказа Easybox, понеже открих, че имало пункт с кутии съвсем близо до нас. Преди около две седмици последно поръчах до този пункт без проблем, но вчера като се опитах да поръчам нещо ново, се оказа, че пунктът вече не фигурира като опция да избереш. Няма никъде информация защо, въпреки че като минавам покрай мястото, кутиите са си все още там.
Някой знае ли защо?
Става дума за Бургас в ж.к. Лазур

# 108
  • Мнения: 19 948
Вижте на сайта дали излиза. При мен това се случи с boxnow, който ми беше много удобен, явно си развалиха договора.

# 109
  • София
  • Мнения: 17 035
Добре де, обяснете го нормално, не умирайте от смях толкова. Аз съм от тези, дето не знаят как работи един колцентър. Признавам, че не разбирам. Но винаги бих предпочел жив разговор с човек, а не да си приказвам с ботове и AI.  Затова и много се изнервям като се свържа с ДСК например, няма пробиване до жив оператор...
Там вълшебната дума е "Оператор", повтаряна след всяко подканяне да си кажеш болката на виртуалната досадница. Накрая, след 6-7 път тя се предава и те праща към оператор. Нещастници, не стига, че им е платен телефона, ами и оная пет минути ми вдига кръвното с роботския си глас.

# 110
  • Мнения: 3 827
Наскоро се случи така, че поръчвах няколко пъти от ЕМАГ и единственият сносен вариант за доставка се оказа Easybox, понеже открих, че имало пункт с кутии съвсем близо до нас. Преди около две седмици последно поръчах до този пункт без проблем, но вчера като се опитах да поръчам нещо ново, се оказа, че пунктът вече не фигурира като опция да избереш. Няма никъде информация защо, въпреки че като минавам покрай мястото, кутиите са си все още там.
Някой знае ли защо?
Става дума за Бургас в ж.к. Лазур

Можи би изчезва, когато всички кутии са заети.

# 111
  • Букурещ
  • Мнения: 7 931
Наскоро се случи така, че поръчвах няколко пъти от ЕМАГ и единственият сносен вариант за доставка се оказа Easybox, понеже открих, че имало пункт с кутии съвсем близо до нас. Преди около две седмици последно поръчах до този пункт без проблем, но вчера като се опитах да поръчам нещо ново, се оказа, че пунктът вече не фигурира като опция да избереш. Няма никъде информация защо, въпреки че като минавам покрай мястото, кутиите са си все още там.
Някой знае ли защо?
Става дума за Бургас в ж.к. Лазур

Нищо не е 'изчезнало', има неща, които НЕ може да получите в бокс, ако ще и всички боксове да са празни. Белачка за картофи примерно казано може да получите едрнствено в офис. Зависи какво поръчвате.

# 112
  • Мнения: 990
Днес минах покрай мястото, махнали са кутиите, помещението е напълно изпразнено. Жалко, защото беше много удобно. Надявам се да измислят някое ново място пак наблизо.

# 113
  • Варна
  • Мнения: 3 485
Виждам, че далеч не съм единствената потърпевша от невменяемите Sameday. Има постове из групите, има теми тук, има над 60 негативни коментара в Google reviews, включително и едно момиче споделя, че не си е получила роклята за абитуриентската 😳
На мен, лично, международна пратка ми стои вече седмица в склада, като първия ден куриерът ми звънна в 19:30 да ми каже, че няма да ми я достави, щото станало късно, и повече не излезе от склада тази пратка. По телефон е невъзможно да се свържеш, дори в 9:00 когато отварят, винаги съм 6та, 8ма или 10та. Не може цяла седмица звънене по цял ден, да не успея да се свържа нито веднъж.
❗Призовавам ви да пуснете всички жалби до КЗП, нека ги залеем, за да се види за какви олигофрени става въпрос. КЗП са много бързи и коректни, още на другия ден я бяха препратили към Комисия за регулиране на съобщенията. Не съм сигурна дали директно към тази комисия може да се пусне жалба, но формата в КЗП се попълва точно за 5 минути. Давайте да ги залеем.

Моля също и, ако някой знае адрес на склада във Варна, да го сподели, че не виждам друг изход вече. Четох за Зеленчукова борса, после се оказва, че май е към Тополи, ама къде точно...

# 114
  • Мнения: 20 456
Не, до склад не може, питал съм изрично.
Скрит текст:
Когато аз чаках 2 месеца  за моята пратка, тя си стоеше все в склада. Говорих почти през ден, през два с колцентъра, питал съм дали мога да я взема сам от склада (в София той е в Младост някъде), казах от който и да е адрес в София, за мен няма значение, само и само да отида да си взема проклетата пратка, че вече стана януари, а чакам от ноември, те ти отговарят ледено "не, нямаме такава практика. Ще отбележа вашия случай, да видим какво може да се направи". И нищо не се случва. Една се оправдаваше, че било заради извънредно многото поръчки от Емаг и изобщо черните петъци, отделно наближавали Коледа и Нова година. И в средата на януари си получих пратката със скъсан кашон. Толкоз от SameDay (които при мен станаха NextYear). Повече с тях не поръчвам нищо. От Емаг имам куп неща да поръчам, но като виждам, че доставката е с тях.. се отказвам и си купувам тези неща от други магазини.

# 115
  • Букурещ
  • Мнения: 7 931
Виждам, че далеч не съм единствената потърпевша от невменяемите Sameday. Има постове из групите, има теми тук, има над 60 негативни коментара в Google reviews, включително и едно момиче споделя, че не си е получила роклята за абитуриентската 😳
На мен, лично, международна пратка ми стои вече седмица в склада, като първия ден куриерът ми звънна в 19:30 да ми каже, че няма да ми я достави, щото станало късно, и повече не излезе от склада тази пратка. По телефон е невъзможно да се свържеш, дори в 9:00 когато отварят, винаги съм 6та, 8ма или 10та. Не може цяла седмица звънене по цял ден, да не успея да се свържа нито веднъж.
❗Призовавам ви да пуснете всички жалби до КЗП, нека ги залеем, за да се види за какви олигофрени става въпрос. КЗП са много бързи и коректни, още на другия ден я бяха препратили към Комисия за регулиране на съобщенията. Не съм сигурна дали директно към тази комисия може да се пусне жалба, но формата в КЗП се попълва точно за 5 минути. Давайте да ги залеем.

Моля също и, ако някой знае адрес на склада във Варна, да го сподели, че не виждам друг изход вече. Четох за Зеленчукова борса, после се оказва, че май е към Тополи, ама къде точно...


Вие чак сега щом се сблъсквате с тези сте голяма късметлийка. В червено надписа!

# 116
  • Мнения: 115
Направих поръчка и за съжаление нямах избор на доставчик, та имах кофти късмет да се падне Sameday. Не знам какво да правя...

Важно за случая: Телефонът ми е неотлъчно до мен и е с пуснат звук. Пратката е за София - централен район.

Днес сутринта ме уведомиха по вайбър да очаквам доставка от Sameday - нямаше ориентировъчен час, но поне днес съм вкъщи и ще си я почакам - пък когато дойде. Зарадвах се, понеже съм поръчала храна за котето, а сутринта му дадох последната (тоест доставката идва точно на време, иначе хайвана ще стои гладен Sweat Smile).

В 12:27 поглеждам телефона си и разбирам, че имам пропуснато обаждане от куриерският им телефон. Тези хора са ми пратили стреличка, която е отчетена като пропуснато обаждане, но е била толкова светкавична, че телефонът ми не е издал дори звук! Моментално връщам обаждане и дава заето, викам окей ще пробвам след минута сигурно разговарят с друг клиент. В 12:28 звъня отново - свободно! Обаче... никой не вдигна, че накрая даже ми ЗАТВОРИХА. И така 5-6 пъти на свободна линия - никой отсреща. Опитах да звънна и на друг тел. на куриер, който намерих - и там свободно ама никой отсреща и отново ми се затвори. В 12:36 получавам вайбър съобщение, че пратката е с "неуспешен разнос" - без никаква информация какво ще се случи с нея и къде да си я търся. Отново звънях няколко пъти и разбира се - никой не вдигна.

Не мога да се свържа с никой от тази фирма и не знам къде трябва да си търся пратката... В сайта им на тракинга пише "Доставката Ви не може да бъде извършена." и "Неуспешен опит за доставка!", но отново никъде няма информация дали ще бъде пренасочена към техен склад/офис или изпратена обратно към подател.

Ще се свържа с фирмата от която поръчах, за да ги уведомя за случая и че едва ли е единствения. Как може като куриер да пратиш стреличка и после да не върнеш дори обаждане, което е непосредствено след като си потърсил клиента и на всичкото отгоре да отмениш доставката?

Посъветвайте ме какво мога да правя, при положение, че връзка с тези хора НЯМА, а пратката си я искам задължително?

П.С. Като звънна на официалния телефон в "Контакти" на сайта им директно се прекъсва обаждането.

Редакция: Да допълня само, че като видях пропуснатото освен, че им звънях, ами и слезнах долу веднага и никъде не видях фирмена кола или куриер от Sameday!

Последна редакция: пт, 06 юни 2025, 13:16 от Avasarala

# 117
  • София
  • Мнения: 6 823
Едно време работех в онлайн магазин и го знам този номер от куриерите - призвъняват и после се оправдават, че никой не им е вдигнал. Никой не си играе да проверява дали е било прозвъняване за секунда, или е проведен истински разговор.
Иначе винаги разчитам на имейли или чат, а не на колцентрове - държа да имам всичко черно на бяло, ако нещо стане.

# 118
  • Мнения: 76 324
Това са калташките номера на Сеймдей.
Пишат си каквото си искат.
На мен бяха написали че уредът е повреден при транспортиране.
А аз отказ да приема поръчката след като те отказаха да свалят от буса. Търговецът обещаваше писмено сваляне и качване.
Та нагли са. Оправия освен бой, няма.

Аз се разправях с търговеца - писмено и жалба до КЗП.

# 119
  • Мнения: 115
Аз им звънях толкова много единствено защото пратката е изцяло и само храна, в крайна сметка не е уред или нещо друго, което можем да изчакаме.

Вече изпратих съобщение до онлайн магазина, за да са наясно със случая.
В момента попълвам формуляра на КЗП, ще прикача скрийншоти от обажданията.
Допълнително ще пиша имейл на сеймдей - но съм наясно, че това няма да оправи нищо.

Общи условия

Активация на акаунт