Много разочарован от Sameday

  • 21 614
  • 255
  •   2
Отговори
# 75
  • Мнения: 298
С ровене в сайта
Има секция  "Условия за ползване"


което препраща към: За връзка с нас“ (обаче това не е активен линк)
Най-отдолу в основния сайт има това в банера:



Контакт препраща към:


Определено са минали на "виртуален асистент", още известен като чатбот и телефона е останка от минали времена (неъпдейтнат файл)

П.С. колкото повече ви чета за тия, толкова повече ми се потвърждава решението да не поръчвам нищо от тях

# 76
  • Мнения: 76 324
А добро утро...

В темата за Емаг това се знае отдавна.
Където апропо е и мястото на дискусията от последните страници.

# 77
  • Мнения: 20 450
Eхее, след 2 месеца вече съм на предпоследна стъпка! Трябва да се черпи скоро Simple Smile

# 78
  • Мнения: 12 828
Ама какви са тия "местен склад", "доставящ склад"...? Пълни измишльотини.
Какво беше поръчал? Да не вземат сега да ти доставят друго? Laughing

# 79
  • Мнения: 20 450
Eлектрическо одеало Medisana, 118 лв е. Дойде СМС и си го получих  вчера, макар и от друго място, пощата на бул. Сливница (не там, където беше поръчан, Fastpay на Княз Борис I), но това няма значение.  Пощальонката каза, че има много оплаквания от тази куриерска фирма. Кутията беше доста изстрадала и скъсана на места, но по-важно е съдържанието. Бачка си. Явно бая са я размятали тази картонена кутия. То да се бяха забавили още 2 месеца и зимата щеше да свърши.  
И така: повече Samеday - никога!

# 80
  • Мнения: 3 826
Хах, да не са го изработвали ръчно до сега това одеало. Е*гати чакането, но пък все пак дойде. Браво.

# 81
  • Мнения: 20 450
То е много добро, аз имам същото отпреди 2 години, тогава май от Кауфланд го купувах. И понеже съм супер доволен, поръчах още едно. А тия от колцентъра са уникум... едва се свързваш с тях, но все пак се свързваш. И се оправдаваха първо с Черния петък, после с Коледа, после с Нова година... много поръчки, много нещо.

# 82
  • София
  • Мнения: 42
Здравейте,
присъединявам се към негативните коментари по отношение на куриерска фирма sameday.
Редовно поръчвам от зооплюс вече 4 години. От няколко месеца започнаха мъките с доставки чрез sameday
За работещи хора е трудно да си получат пратката само в удобно на куриера време
 - не доставят след 14 ч. /тогава събирали заявки/,
- известията си пращат в текущия ден и след 1-2 часа са на адреса, не може да реагираш или планираш;
- при повторни идвания дори няма известия, че се очаква пратка;
- няма къде да се пресочи пакета, защото е голям;
- не може да се вземе пратката и от техен склад.
Куриерите обещават, че ще дойдат събота /когато не си на работа/ ти чакаш ли чакаш с телефон в ръка, да не би да ги изтървеш, като си съсипваш почивните дни. И познайте дали дойдоха...
Писах на фирмената поща с молба за информация как да си получа пратката. Отговориха че ще се съобразят и ще дойдат следащата събота. Да, ама не дойдоха, а и тези уговорки са с куриерите и нищо не се отразява в системата им. Още първия работен ден звънят - на адреса ли сте, ако не сте връщаме пратката защото престоя повече от 7 дни. И те така - котешката храна 2 седмици не може да стигне до вкъщи, а сега дори я и върнаха обратно на зооплюс.
Писах на зооплюс, с молба изрично да не ми пускат пратките със самдей, защото ще спра да пазарувам от тях. В отговор казаха, че пратки с наложен платеж се обслужвали от Спиди и ме посъветваха да ползвам този вариант при пазаруване, защото не можели да гарантират, че няма да се случи да ми пуснат пакета със самдей. Дано има и други недоволни и пишат на Зооплюс, за да разкара тази псевдо куриерска фирма...

# 83
  • Мнения: 62 499
Заради тях вече пиша адрес на приятел, на неговата месторабота, защото не мога да стоя вкъщи и да ги чакам. При мен доставят и следобяд, даже в късния следобед, но беше жив късмет, че се бях прибрала от работа.

# 84
  • София
  • Мнения: 6 822
Аз затова вече избирам само до EasyBox.

# 85
  • Мнения: 20 450
То не всичко може до Easybox. Пратката, която аз чаках 2 месеца от Easybox беше в средноголям кашон, който нямаше как да влезе влезе в който и да е сейф на Easybox.  Когато си взимах пратката от пощата на бул. Сливница, пощальонката ми каза, че масово се оплаквали от тази куриерска фирма. Явно са нови, неопитни (поне в България), може би в Румъния са по-развити. Но тук нямат достатъчно хора.

# 86
  • Мнения: 62 499
Кучешката храна е в огромен кашон, не влиза в бокс. И не ги избирам аз, досега бяха Спиди.

# 87
  • Мнения: 1
Най големите аматьори са Тея...да се седиш да ги чакаш на адрес...ходиш да ги издирваш по складове...айде няма нужда...пълни нещастници!!!

# 88
  • Мнения: 20 450
Да, но за жалост вече почти нищо не можеш да поръчаш от емаг, без да опреш до сеймдей. Пробвах преди седмица да купя power bank, има няколко стотин вида, но всички ги доставят с тази куриерска форма. Най-накрая отидох в Техномаркет и си купих power bank (може би по-скъпо), но си спестих доста нерви и чакане.

# 89
  • Мнения: 2 014
Избира се доставка до Easybox и няма проблеми. До адрес не е препоръчително.

Общи условия

Активация на акаунт