Онлайн магазин Тему (Temu) за България - тема 13 - февруари 2025

  • 65 361
  • 1 662
  •   1
Отговори
# 1 470
  • София
  • Мнения: 1 951
Аз току-що си взех и последната част от кредита и... веднага го изхарчих с нова оферта 80/100. Laughing Обаче нещо ми направи впечатление - в кошницата имах 2 плетени зимни шапки, еднакви и от същия търговец, но в различен цвят. Количката за кредити не ми позволи да купя и двете, а да избера само едната - т.е. можех да сменям цвета, затова поръчах само една. Иначе, в обикновената кошница си стояха и двете. На вас случвало ли ви се е?

Може да купиш само по един артикул, да. Когато искам нещо в два цвята си търся просто втория цвят при друг търговец

# 1 471
  • Мнения: 103
Да допълня само че с тази оферта не може да се вземе и персонализиран подарък

# 1 472
  • Мнения: 1 063
Формата за контакти на boxnow нещо издиша. Дава ми некоректен телефонен номер въпреки, че съм въвел правилния брой цифри. Ще разчитам явно на кутията където я пъхнат. До сега пренасочвах от контактната форма. Ще направя последен опит като влезе пратката при тях дали ще се получи, но не вярвам.
Само споделям за да не се учуди в случай, че на някой друг не му сработи контактната форма. Не търся решение или съвет. Няма драма че ще се разходя малко повече и без това имам нужда от малко движение. Не ми се звъни по телефони и да си лафим с тоя или оня.
И на мен ми беше най-удобна контактната форма за пренасочване, но от известно време не работи. Писах им на мейла за това и ми благодариха за информацията, но така и не го оправиха. Отново ще им пратя мейл да отстранят проблема, моля на който му е удобно това пренасочване също да пише, ако получат повече сигнали, току-виж се взели в ръце и оправили контактната форма Wink

А днес проведох доста странна комуникация с тях - пуснаха ми нова пратка и реших да я пренасоча навреме, за да не забравя после. Получих отговор, че автоматът е временно недостъпен и да си избера друг. Обърнах внимание, че пратката сега тръгва от Китай и след 2 седмици този автомат може и да не е зает като в момента, но не пожелаха да пренасочат пратката към него и се наложи да избера друг, който е на 200 метра и винаги е свободен. Единият обаче е на много удобно място до Кауфланд, а другия са го скрили зад една бензиностанция и си е малко страшничко да се ходи там, а скоро стреснах един шофьор като изскочих от тъмния ъгъл с поредната пратка Satisfied Но за първи път ми отказват пренасочване към избран автомат 2 седмици преди да дойде пратката...

# 1 473
  • София
  • Мнения: 1 540
Да допълня само че с тази оферта не може да се вземе и персонализиран подарък
Така е. Вчера го разбрах.

# 1 474
  • Мнения: 17 381
Аз идвам с друг въпрос. Вчера прочетох за tipli, проверих и влязох през браузър в профила си в Тему. Изтеглих приложението и ... не мога да си вляза в профила, дава ми "проверете интернет връзката си и опитайте пак". Не ми позволява нито с Гугъл профил, нито с джи мейл, а с телефонния номер влизам в профила на детето. Хелп, защо така?

# 1 475
  • Мнения: 237
Аз никога не съм ползвала контактната форма на бокснау, винаги пращам имейл: support@boxnow.bg. Имам си темплейт само сменям номера на пратката. Много е удобно за такива като мен които се сещат по нощите за пренасочване и няма кой да вдигне телефона. Нямала съм проблем никога. Сега друг е проблема, че понякога я оставят в друга кутия, която хич не ми е удобна, въпреки пренасочването. Но следващия път ще се карам вече с тях. Ако има следващ път Laughing Нещо ми спряха всякакви оферти, само 2 подаръка за 50лв поръчка и кофти купони ми излиза.... мрън

# 1 476
  • Мнения: 701
Да допълня само че с тази оферта не може да се вземе и персонализиран подарък

Но пък може да се вземе към нея с плащане с едно кликване. 😀

# 1 477
  • Асеновград
  • Мнения: 4 117
Формата за контакти на boxnow нещо издиша. Дава ми некоректен телефонен номер въпреки, че съм въвел правилния брой цифри. Ще разчитам явно на кутията където я пъхнат. До сега пренасочвах от контактната форма. Ще направя последен опит като влезе пратката при тях дали ще се получи, но не вярвам.
Само споделям за да не се учуди в случай, че на някой друг не му сработи контактната форма. Не търся решение или съвет. Няма драма че ще се разходя малко повече и без това имам нужда от малко движение. Не ми се звъни по телефони и да си лафим с тоя или оня.
Вчера и аз се мъчих да пренасоча от контактната форма, на мен не ми даваше грешка, но не изпращаше съобщението. И странно в приложението, кутията в която трябва да получавам пратки ми изчезна. Опитвам да въведа адреса и дава няма намерени.

# 1 478
  • Мнения: 17 381
Cassy, напоследък и на мен ми даваше само от най-малките купони тип 4*25 за суми над 240 лева, 5 за суми над 110 лева, но вчера спрях колелото на 50 лева и ми даде две покупки без минимална цена и купони за 320 лева от типа 90 за суми над 220, 30 и 50 за суми над 160 и т.н. този за 90 ми е тъкмо за телефона, който планирам, защото аз имам иначе купон 80/160, а на телефона цената е 225-230 лева.

# 1 479
  • Мнения: 105
Даде ми вчера пакет купони за 200 лв. (не са лоши) при покупка на 15 артикула, но всичко от което можех да избирам бяха неща които не ми трябват и със завишени цени. Отказах се да поръчвам. Друго щеше да е, ако можеше да избирам аз какво да си поръчам.

Последна редакция: ср, 26 фев 2025, 08:56 от adin

# 1 480
  • София
  • Мнения: 7 058
Да допълня само че с тази оферта не може да се вземе и персонализиран подарък

Но пък може да се вземе към нея с плащане с едно кликване. 😀
Ау това не го знаех и не бях го пробвала. Благодарности!

# 1 481
  • Мнения: 62 410
И аз благодаря за идеята! Flowers Hibiscus

# 1 482
  • Мнения: 42 234
15 артикула са твърде много, заради купони. Аз поръчвам по два.

# 1 483
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 620
На мен пак ми даде оферта 70/98, но пък доплатих само 1 лев, че имах събрани пари от промяна на цената, така че реално няма значение. Тази сутрин също почнах да събирам пари от корекции в цената, дано ги докарам до 100 лева пак.

# 1 484
  • Мнения: 70
Имам корекция в цената,но не ми я дава.Вчера разликата беше по-голяма,но все си пише,че няма.


А доволни ли сте от прахосмукачката?

Общи условия

Активация на акаунт