Онлайн магазин Тему (Temu) за България - тема 13 - февруари 2025

  • 65 239
  • 1 662
  •   1
Отговори
# 1 635
  • София
  • Мнения: 7 058
Взех си последната пратка от БП. Следващите две са с Експрес Уан. Чакам да видя какво следва. Според списъка с партньорски обекти, единственият за квартала е точно до нас. Но като съм виждала купчините с пакети и в Спиди, и в БП, не си представям магазинчето на ъгъла пълно с пратки, малката ни уличка задръстена с коли, а магазинерът вместо да продава хляб, да рови из чувалите.
Може пък да са ми избрали от Тему този куриер щото виждат, че ми е по-близо от пощата. Joy

# 1 636
  • Мнения: 1 237
И до моя блок има офис, който работи с Експрес Уан, но не би. Пратиха ме на другия край на града. 😬

# 1 637
  • София
  • Мнения: 11 097
Провери си във Вайбър съобщенията от бокс Ноу. Те ще изпратят код, с който да отвориш кутията
Благодаря, намерих Simple Smile сутринта са изпратили за връщането заявено вчера
Номера на товарителницата ви е кода за отключване на кутията.

# 1 638
  • Мнения: 17 377
Ако наистина избираха най-близкият адрес за доставка (кутии, офиси на куриери) до дома ни , то на мен най-близо са ми бокс Ноу, но в началото получавах със Спиди, а сега включиха пощата и експерс Уан. Единственият офис на експреса е в една от промишлените зони и най-далеко от дома ми (на 4-5 спирки). Къде гледате партньорските им офиси, да видя къде евентуално ще си търся пратките с тях?

# 1 639
  • София
  • Мнения: 7 058
Пошегувах се. Знам, че не избират по това.

Просто е много интересно как в малкия град пратките се местят групово по куриерите.
Първо всички, чакахме пред кутиите на сеймдей, после куриера на Спиди се видя в чудо да ни обикаля. 1-2 пъти пак групово ги тръснаха в офиса на Спиди. После обичайните заподозрени се засичахме пред пощата. И сега на тази малка уличка очаквам да стане задръстване.

# 1 640
  • на морето
  • Мнения: 1 508
Получих сешоара, но що ми се струва, че и на трите степени духа еднакво
https://share.temu.com/IYw365dtmSA

# 1 641
  • Мнения: 1 410
Лично на мен не ми се е случвало,но тук в темата писаха,че са се свързали с box-a и са им дали код за по голяма кутия.

Да, но се прави предварително. Винаги звъня, защото, ако ми отвори от най-малките кутии? И си искам винаги най-голямата. То и нещата са ми по-обемни.
Ако вече е пробвала коя кутия ще й се отвори, трябва да анулира връщането, да пусне ново и да звънне на Бокса за по-голяма кутия. При вече отворена вратичка, Бокса не могат да съдействат.
VaniaK , DeVa® , благодаря много за полезното мнение!
Пишман станах с опита ми за връщане. Както писах по-рано, пакетът, който исках да върна, не се побра в отворената от BoxNow кутия. Звъннах им малко по-късно, по съвет от тук, но казаха, че трябва Тему да ми анулират товарителницата за връщане и и да ми генерират нова. И когато съм пред кутиите, да звънна и ако има възможност, да ми отворят по-голяма кутия. Писах на бота в Тему, обясних случая, но след дълги кореспонденции, не успяхме да се разберем. Ботът дрънка глупост след глупост от рода , че когато получат пратката, ще бъде извършена проверка и ще ми възстановят парите. А аз му викам, че пратка няма да получите, че не е тръгнала, защото не се е побрала в шкафа. После пък почна да ми обяснява как се връща пратка, как се опакова, залепва разпечатаната товарителница, да опаковам в торбичката  с баркода и още дрън-дрън неща които вече съм направила. Завъртя ме в един омагьосан кръг Simple Smile Вдигна ръце от мен и ме препрати на сътрудник, който уж щял да  ми помогне. Сътрудникът ми писа, цитирам:
Скрит текст:
"Уважаеми уважаеми клиенти,
Благодарим ви, че се свързахте с Тему.
Това е Daisy, старши специалист по разрешаване на проблеми с клиенти от екипа за обслужване на клиенти на Temu.
Много съжаляваме за причиненото неудобство. След като се свържем с нашите началници, предлагаме сами да върнете пакета под PO-032-ХХХХХ в склада на Temu.
Вие сте свободни да изберете превозвача за доставка. След като заплатите разходите за доставка при връщане, предоставете ни разписката и ние ще ви възстановим сумата под формата на кредит Temu. Кредитът може да се използва директно, когато се правят поръчки в Temu, а също така може да се комбинира с купони, събития с безплатна доставка и други отстъпки. Няма срок на годност. Ако сте съгласни с този план, ще ви предоставя адреса на склада за връщане.
Очакваме вашия отговор.
най-добри пожелания,
Daisy
Екип за обслужване на клиенти на Temu
Иска да си платя връщането, което после ще ми бъде възстановено като кредит. Първо връщане ми е от тази поръчка и не би трябвало да плащам. Направо се изнервих с тая кореспонденция.

# 1 642
  • Мнения: 2 614
Две пратки съм имала с пощите. Като се появи в централния им склад, на другия ден е в клона. Но това за София. Възможно е за другите градове да не е така и да чакат например да се напълни цял камион за съответния град.

Днес заявих нова пратка за връщане. Едната от тях беше с 20 лв платени с карта и тях ми позволи да ги поискам по карта. Останалото ще е с кредит. По принцип до сега не съм изисквала плащане по карта, обаче твърде много ми станаха кредите и се чудя за какво да ги харча. Та според моя опит, позволява с карта само това, което е платено с карта. Кредити в пари не може да обърнем.
Преди време пощите караха с БДЖ и между София и областните градове пътуваха всеки ден

# 1 643
  • Мнения: 1 410
Три пратки имам получени в пощата. Първата , след като пристигна в София, дойде в града ми на следващия ден. Другите две се помотаха 4-5 дена по трасето. И трите дойдоха в срок.

# 1 644
  • Мнения: 1 062
Снощи пуснах поръчка с артикул за който пишеше една последна бройка. Реално направих поръчка заради него. Сега като вляза в нея ми дава изчерпан, а още не е опакована. Възможно ли е в последствие да ми пишат ,че е свършил и да изпратят останалото без него? Досега не ми се случвало, но някой може да има опит.
Имам две подобни ситуации - при първата ми върнаха парите за липсващия артикул + 10 лв. за неудобството и ми изпратиха останалите неща от поръчката, въпреки че бяха под 25 лв. Втората се разиграва в момента - купих последната бройка от един шкаф и след това няколко дни го даваше изчерпан. Накрая получих съобщение, че ми дават избор - да ми върнат парите веднага или да изчакам още една седмица, за да осигурят бройки. В последния ден от допълнителната седмица, шкафът взе, че тръгна от склада им, а вече го бях отписала Smiley Все още обаче се води изчерпан и сега се чудя дали няма да дойде някой дефектен, който са изровили отнякъде Grin Не е добре да се поръчват последни бройки, защото после няма и корекция на цената, но понякога точно такъв артикул не се предлага от друг търговец.

# 1 645
  • Мнения: 62 399
Мимоза, не когато си пред кутиите, а веднага когато имаш генерирана нова товарителница им звъниш, да ти предвидят голяма кутия.

# 1 646
  • Мнения: 9 440
Мимоза, това е много сложно. Къде ще я изпратиш? Адрес дали ли са ти? Ще ти излезе много скъпо. После я ти възстановят парите, я не. Анулирай връщането. Обаче не знам как става, не съм го правила. Предполагам следваш стъпките и указанията.

# 1 647
  • София
  • Мнения: 857
Анулирала съм връщане. Разгледай за бутон за отказ от връщане. Ако не се ориентираш, пишеш на бота, че искаш да откажеш връщане. Пиши кратко, за да се разберете.
Веднъж реших да върна едни обувки и подготвих всичко, разпечатах товарителницата, залепих. Обаче се сетих, че от същата поръчка има нещо, което добавих за минимална сума, а беше 7 лв. и не ми допадна особено. Викам си, я да върна и това. Анулирах, после наново от бутон за връщане следвах стъпките и нямаше проблеми. Докато не е сложена пратката в кутиите, могат за се правят промени. А с пощите хич не искам да се занимавам.

# 1 648
  • Мнения: 1 237
Аз малко в страни от темата, но наскоро хвалехте верикална прахосмукачка Аусо. За тази ли става въпрос?

Г

# 1 649
  • Мнения: 62 399
Много е лесно да анулираш връщане, няма нужда от бот, има бутон за отказ в самото връщане.

Общи условия

Активация на акаунт