Booking.com – 11

  • 50 013
  • 728
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 1 187
Black Cat, можеш ли да споделиш телефона, на който си се обадила.   Този телефон е само в работни дни, предполагам.   

Скрит текст:
Веднага се свързах с Booking по телефона – звъннах на българската линия. Вдигна ми едно доста осъзнато и услужливо момче. Изслуша ме много внимателно (сигурно бяхме на телефона поне 15 мин.), като каза, че разбира колко е неприятна ситуацията и как вината за създалия се казус въобще не е моя. Сподели, че в такива случаи, макар клиентите с нищо да не са сгрешили, нерядко се случва от платформата да решат да не ги компенсират. В случая, самият служител нямаше как еднолично да вземе решение за моя казус, а трябваше да ескалира case-а към "по-високите етажи". Увери ме, че ще направи всичко по силите си, за да получа компенсация в пълен размер. Поиска да му върна e-mail, в който да присъстват скрийншот на уведомлението за неуспешната транзакция, както и инфо за кода (чийто номер просто копирах, естествено, там нямаше как да предоставя скрийншот).
В крайна сметка, се свърза отново с мен около половин час по-късно и ме зарадва с новината, че молбата ми ще бъде удовлетворена и ще си получа кредитите в пълен размер, след като резервацията ми се осъществи. Само помоли, след като се върна от пътуването си, отново да се свържа с тях чрез e-mail, за да ги подсетя, че трябва да ми преведат кредитите. Аз пък от своя страна, за да се презастраховам, го помолих да ми прати уведомителен e-mail, който да доказва, че този разговор се е състоял и са поели отговорност да ми преведат сумата. Той отвърна, че принципно не е нужно, но за мое спокойствие, ще го направи. Simple Smile
[/spoiler]

# 676
  • Sofia
  • Мнения: 16 383
Prinx, сега погледнах в регистъра на обажданията си – звъняла съм на номера, посочен на първа страница от темата, а именно: 02 / 906 09 03. Да, със сигурност е било в работно време, защото правих резервациите по обяд. Peace

# 677
  • Мнения: 687
Добро утро !
Бихте ли споделили какви са ви наблюденията относно промяната на цените броени дни преди настаняването? Става дума за хотели, не апартаменти. Обикновено падат ли цените ден-два по-рано или не съвсем?
И още нещо: в един от дните, през които плануваме да резервираме хотел цените са два пъти по-високи (почти навсякъде) . Предполагам това се дължи на концерт на известен рап изпълнител, други важни събития не можах да открия… това за нас трябва да е последната нощувка и се чудя дали като наближи датата цените ще спаднат леко или напротив? Simple Smile

И ако се намери някоя добра душа да ми изпрати код на ЛС ще съм супер благодарна bouquet

# 678
  • Мнения: 2 085
Качват се цените или остават същите. Поне такива са моите наблюдения. Резервирам винаги още когато купя самолетните билети или имам точни дати. Този път харесах два хотела и един апартамент, но са скъпи. Сега цената на апартамента и единия хотел се вдигна с по 20 евро. На фона на общата цена за нощувка не е много, но се вдигна.

Дописвам. Сега видях, че сте писала дни преди пътуването. В моя случай има повече от месец.

# 679
  • София
  • Мнения: 8 230
Няма неотменно правило за цените и е до политика на хотела. Виждал съм както много ниски за деня - искат да си осигурят максимална заетост дори с цена под стандартната, така и много високи - нямаш много избор и плащаш, така и същите.
При събитие принципно са по-високи.

# 680
  • Мнения: 1 826
Специално за хотели се е случвало да падат цените. Сверявайте си ги с тези от сайта, да не би на рецепция да ги сменят всеки ден. За апартаменти е възможно всичко.

# 681
  • Мнения: 6 235
аз със сигурност бих резервирал нещо с право на отмяна, за да не стане по-лошо. Пък после си следи колкото искаш.
При големи събития съм спал в пълна дупка на цена като пет звезди, защото практически нямаше къде другаде

# 682
  • Мнения: 2 960
Здравейте, преди две седмици имахме резервация в чужбина - в хотел чрез букинг, сумата ни беше дръпната няколко дни преди престоя. Когато отидохме в хотела ни казаха,че няма плащане и трябва да платим на момента.
Искам съвет как и къде да се обърна - НЕ намирам мейл на букинг, моля за съдействие от Вас! Благодаря Ви предварително!

# 683
  • Мнения: 9 869
Това е хубаво да се прави на момента. Дано сте взели и документи от хотела - фактура за престоя/бележка от плащането.
Ако все още можете да пишете през самата вече минала резервация - най добре през там - има линк за contact customer service.

# 684
  • Мнения: 2 960
Това е хубаво да се прави на момента. Дано сте взели и документи от хотела - фактура за престоя/бележка от плащането.
Ако все още можете да пишете през самата вече минала резервация - най добре през там - има линк за contact customer service.

Здравейте, фактура взех и панаир им направих - показах,че е дръпната сумата...
Казаха,че вероятно е задържана сумата и ще ни върнат, те на рецепция нищо не знаели , при тях стояло,че не сме платили.

# 685
  • Мнения: 9 869
Влезте в самата резервация и вижте дали плащането ви през букинг е отразено в payment information преди да ги контактнете.

# 686
  • Мнения: 6 235
Към Букинг се обърнете, по телефона
На сайта им има контакти в секция contact us, или през резервацията както се написа

# 687
  • Milano
  • Мнения: 4 359
Не се разбира ясно от написаното, сумата платена ли е или само е била блокирана (преавторизация)?
Ако е платено, резултира в банкирането.

Кой я е "дръпнал", хотела или Букинг?

Грешки се случват.

# 688
  • Мнения: 2 960
Не се разбира ясно от написаното, сумата платена ли е или само е била блокирана (преавторизация)?
Ако е платено, резултира в банкирането.

Кой я е "дръпнал", хотела или Букинг?

Грешки се случват.

Дръпната е от Букинг, а е платено на място в хотела .
Т.е. два пъти таксуване
И към банката ли да се обърнем ? Или само към букинг?
За първи път ми се случва такова нещо...

# 689
  • Мнения: 1 187
На мен ми се е случвало с друг сайт, не Букинг - и то защото бях в Турция, а както ви е известно, в Турция Букинг е бая силно недолюбван и не можеш да резервираш от Турция за Турция - такааа - и резервирам през турски сайт - плащам си в хотела кеш - в турски лири  - като се прибрах - оказа се, че ми дръпнати парите и от картата, с която съм резервирала.   Писах на хотела - с агенция не съм се занимавала - то там и без друго - и в агенцията и в хотела - други езици освен турски никой не говори.
Като видях, че никой нищо не разбира - подадох си claim в банката - и след прилично дълго чакане ми върнаха парите.

Общи условия

Активация на акаунт