Booking.com – 11

  • 50 018
  • 728
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 1 187
Да, между другото,  хотелите (по-големите) почти никога не предлагат всичките си видове стаи през агенции.  Предлагат "масовката" - двойни обикновено.  Ако, обаче, искаш да наемеш swim-up стаи/апартаменти, делукс вили и т.н., задължително през хотела директно, там са и най-добрите цени, както и специалното отношение към директни клиенти - специални кодове за намаление, комплименти като плодове/бутилка вино/сладки, те пък, ако букнеш 2 пъти през тях директно, броят те лоялен клиент.  Не визирам конкретния хотел, който разисквате.

# 661
  • Мнения: 6 237
Ако ще рискувате, има много неща, които могат да се издънят.
Личен опит с един Холидей ин - резервирам от сайта им, показва стая с две queen beds, тоест побира четирима, пък пише максимум 2 души. Резервирах стаята за двама, нямаше проблем да сме четирима.
Но, ако стаята наистина побира само двама, ще трябва да вземете още една, а може и на място да няма свободни. Ако има доплащане за трети човек, щеше да ви покаже общата цена в Букинг, като търсите за трима. Според мен ако ви дава стая за трима, не е добре да пишете двама, или ще платите на място пак същото, или трябва да се криете да не видят, че сте трима.
Резервирайте стая, за която пише, че има достатъчно легла за всички.
Възможно е в Букинг да дава налични по-малко стаи, отколкото всъщност има. Така че ако в Букинг не ви дава стаи за трима, резервирайте директно.
(Стая и апартамент ги ползвам за едно и също, иначе по принцип ползвам апартамент когато е частен апартамент, само един брой, а не в хотел с няколко налични.)

Цената през октомври е наполовина на цената през август. Аз бих отишъл през есента, тогава СПА-то сигурно ще е по-приятно.

# 662
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 5 086
Аа, нямам намерение да мамя. Simple Smile Ще следя за промоции и за стаи (ако ни настанят в една, де)
Но наистина имаше нещо гнило с тези апартаменти. Hands V

# 663
  • Мнения: 9 869
И на моя от скрийншота пише делукс. Реално никаква друга опция освен делукс нямаше открита за резервиране.

# 664
  • София
  • Мнения: 1 223
Тазо година като резервирах за Лондон с 15 - годишен тийн и в официалните сайтове на няколко хотела не ми даваше опция да избера една стая за трима, предлагаше ми автоматично 2 стаи, а с дете до 14 беше възможно. Да не би по тази причина да не ви позволява?

# 665
  • Sofia
  • Мнения: 16 384
Между другото, все се каня да ви споделя нещо изключително любопитно, което ми се случи неотдавна. Simple Smile Мисля, че може да е от полза и за някой друг.

Значи, през април месец ми се наложи да правя няколко резервации за хотели в САЩ. Реших да book-на всичко в един и същ ден, за да отхвърля въпроса изцяло.
Направих първите две резервации успешно, прилагайки мой код и такъв на мила съфорумка. За третия booking разполагах с код, получен от FB групата.
И тук вече започва "премеждието" ми. Когато финализирах третата заявка, вместо да получа съобщение за успешна резервация, на екрана се изписа, че е станала някаква грешка с booking-а ми и, на практика, резервацията не е завършена. За пръв път чувах за подобна грешка – нямах представа дали не иде реч за някакъв чисто технически бъг. Най-куриозното е, че парите бяха дръпнати от картата ми (мисля, че и друга съфорумка наскоро спомена за такъв казус).
В първия момент, естествено, леко се притесних, незнаейки какво точно се случва. Освен това, ме хвана яд, че употребих толкова много нерви, а в края на краищата, не съумях да си завърша резервациите, както трябва.
Та... Към 15 мин. по-късно получавам e-mail от Booking, озаглавен "Your booking didn't work, here's what you can do".

Ето го пълното съдържание на e-mail-а:

Скрит текст:
We see you recently tried to make a booking at *****.

Unfortunately, due to a delay, you made a payment but the booking could not be confirmed in our system. We're sorry things didn't work out as expected, these things are always frustrating. To help, we want to make the next steps as easy as possible.

Would you like us to re-book this accommodation for you? If it's still available for the same price, we'll keep your original payment and you won't need to do anything else.

If we don't hear from you within the next 30 minutes or if the accommodation is no longer available, we will automatically process a refund and everything will be back in your account within 7-12 days.

След като го прочетох, естествено, натиснах бутона, че искам резервацията ми да бъде автоматично re-book-ната.
Този път всичко беше точно, но ... !!! Оказа се, че поради цялата галимация, създала се не по моя вина, кодът, който оригинално бях приложила, не беше отчетен. Ей, откачих! Не ми стигаше цялата разправия, ама отгоре на всичко, се оказа, че няма да получа и наградата си (която, в случая, трябваше да бъде пълноразмерна).

Пробно въведох кода към някаква произволна резервация и наистина си беше все още валиден.

Та, просто нямаше как да оставя нещата така. Веднага се свързах с Booking по телефона – звъннах на българската линия. Вдигна ми едно доста осъзнато и услужливо момче. Изслуша ме много внимателно (сигурно бяхме на телефона поне 15 мин.), като каза, че разбира колко е неприятна ситуацията и как вината за създалия се казус въобще не е моя. Сподели, че в такива случаи, макар клиентите с нищо да не са сгрешили, нерядко се случва от платформата да решат да не ги компенсират. В случая, самият служител нямаше как еднолично да вземе решение за моя казус, а трябваше да ескалира case-а към "по-високите етажи". Увери ме, че ще направи всичко по силите си, за да получа компенсация в пълен размер. Поиска да му върна e-mail, в който да присъстват скрийншот на уведомлението за неуспешната транзакция, както и инфо за кода (чийто номер просто копирах, естествено, там нямаше как да предоставя скрийншот).
В крайна сметка, се свърза отново с мен около половин час по-късно и ме зарадва с новината, че молбата ми ще бъде удовлетворена и ще си получа кредитите в пълен размер, след като резервацията ми се осъществи. Само помоли, след като се върна от пътуването си, отново да се свържа с тях чрез e-mail, за да ги подсетя, че трябва да ми преведат кредитите. Аз пък от своя страна, за да се презастраховам, го помолих да ми прати уведомителен e-mail, който да доказва, че този разговор се е състоял и са поели отговорност да ми преведат сумата. Той отвърна, че принципно не е нужно, но за мое спокойствие, ще го направи. Simple Smile

Та, това беше цялата ситуация. Simple Smile Много се радвам, че в крайна сметка, не ме прецакаха. Не знам, може би просто попаднах на супер добронамерен и съвестен служител. Определено това не беше без значение. Поне аз така го усетих – човекът 100 пъти ми се извини и изрази съчувствие. В крайна сметка, и помогна за успешното разрешаване на случая. Simple Smile

Естествено, като се върнах от пътуването си, им писах отново и веднага си получих кредитите.

Честно казано, не знам какъв беше тоя гаден бъг и защо изначално не съумях да си завърша booking-а. Angry

А друго любопитно нещо е, че още в същия ден, в който направих резервациите и си комуникирах с готиния служител, успях и да подаря все още активния код на една съфорумка тук, в темата. Laughing Тя го използва успешно. Та, излезе, че сигурно сме първите потребителки в историята на Booking, успели да ползват един и същ код, фигуративно казано. Two Hearts Ха-ха!

# 666
  • Мнения: 6 237
Ами просто са ви дали кредитите ръчно, без кода, затова е могло да бъде използван още веднъж.
Иначе, искай за да получиш. Аз лично бих отказал резервацията и резервирал пак с кода, чене обичам много да се разправям по телефона.

# 667
  • Мнения: 891
Здравейте! Някой дали може да ми каже дали депозита за щети се плаща предварително или е задължително само на място? Останах с убеждението, че е включен в цената, но след потвърждението не съм много сигурна.

# 668
  • Мнения: 1 826
Няма ли разбивка на цената?

# 669
  • Sofia
  • Мнения: 16 384
Ами просто са ви дали кредитите ръчно, без кода, затова е могло да бъде използван още веднъж.
Да, де, това е ясно. Те с кода не са се занимавали – само ми поискаха номера му, за да са сигурни, че разполагам с такъв. Това, че със съфорумка сме го ползвали съвместно, го споменах в кръга на шегата. Защото и двете, ултимативно, сме получили кредити, във връзка с един и същ код, макар и по различни "канали".

Аз лично бих отказал резервацията и резервирал пак с кода, чене обичам много да се разправям по телефона.
Резервацията нямаше как да бъде отказана, веднъж направена. А преди да я заявя автоматично чрез e-mail-а, който ми изпратиха от Booking, нямах представа, че кодът няма да се хване...

# 670
  • Мнения: 891
Няма ли разбивка на цената?
Има и там е описан, но като ми пратиха мейл за потвърдената резервация пише това:

    
Важна информация

    В това място за настаняване не могат да се провеждат момински или ергенски партита и други подобни празненства.
   
    Изисква се депозит за щети в размер на EUR 200 при пристигане. Той се заплаща с кредитна карта. Сумата ви ще бъде възстановена в рамките на 7 дни от напускането. Целият депозит ще ви бъде възстановен по кредитна карта след оглед на мястото за настаняване.

# 671
  • Мнения: 1 826
Платена ли е резервацията, не разбирам? Вероятно ще удържат пари за самата резервация и после при пристигане - за депозита. Ако вече е платено- значи виждате колко са ви дръпнали и дали са взели и депозита.

# 672
  • Мнения: 6 237
депозита се връща и не е включен в цената

а дали са ви го удържали с плащането е отделен въпрос, като си видите извлечението ще разберете

# 673
  • София
  • Мнения: 8 230
Наскоро имах депозит за щети. При мен не изтеглиха сумата и да я връщат после, а само поискаха съгласието ми, и предприеха съответните действия, да я блокират до напускането ми. Но движение по сметката и в двете посоки няма.

# 674
  • Мнения: 19 494


Спестете до 20% от наличните резервации за нови места за настаняване в участващите обекти, посочени със значката „Оферта за бягство“ в резултатите от търсенето и страниците за избор на стая. Спестяванията варират в зависимост от отстъпката, предоставена от обекта. Резервациите трябва да бъдат направени преди 9:59 ч. СЕТ на 30/09/25 г. за престой с настаняване от 28/03/2025 г. и напускане на или преди 30/09/2025 г. Отстъпката важи само за цената на стаята (без допълнителни такси или данъци) и ще бъде приложена автоматично при напускане. Ако направите промени в резервацията си, може да загубите отстъпката си и да дължите пълната сума. Отстъпката не може да се използва заедно с друга промоция, освен отстъпките на Genius. Цените на стаите, обозначени като „Оферта от партньор“, са изключени от тази промоция. Тази оферта се предоставя от участващите места за настаняване и зависи от наличността. До 10% връщане на кредита важи само за престои. Членовете на WIZZ Discount Club Standard и Standard Plus получават 7% кредит обратно, членовете на WIZZ Discount Club Premium и Premium Plus получават 10% кредит обратно от общата стойност на хотелската резервация. Тези, които не са членове, и членовете на WIZZ Discount Club Light получават 5% кредит обратно от общата стойност на хотелската резервация. Номерът на WIZZ акаунта трябва да бъде предоставен по време или след резервацията. WIZZ кредитите ще бъдат получени 64 или повече дни след завършване на престоя. Могат да бъдат спечелени максимум 700 кредитни точки. Прилагат се Общите условия. https://www.wizzair.com/en-gb/information-and-services/partner-s … -of-booking-com#/

Общи условия

Активация на акаунт