Магазини Sinsay - тема 11

  • 47 594
  • 748
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 4 861
maria1986, много благодаря 🤗 иначе в магазина ли се оставя продуктът и самата рекламация може ли да я пусне служител или е само онлайн?

# 421
  • София
  • Мнения: 15 574
maria1986, много благодаря 🤗 иначе в магазина ли се оставя продуктът и самата рекламация може ли да я пусне служител или е само онлайн?
Връща се на касата. Трябва номер на поръчката. Служителката вижда всичко поръчано и отбелязва нещата, които се връщат. Парите се възстановяват по-късно в картата, с която е платено.

# 422
  • Мнения: 4 861
Много Ви благодаря за отговора 🍀

# 423
  • Sofia
  • Мнения: 5 133
Здравейте, извинявам се ако въпроса ми е обсъждан преди. Поръчвам често от Синсей. Понякога избирам опция доставка до магазин. Ако имам пратка с такава доставка може ли да се отвори в магазина и да пробвам дрехата още там т.е ако не пасва размера да я върна веднага?

# 424
  • Мнения: 2 680
Предните коментари са отговор на същият въпрос. Буквално последните 5 коментара прочети.

# 425
  • Мнения: 1 525
Здравейте, аз отново пиша, по-скоро, за да предупредя да сте изключително внимателни.  За две връщания на пратки, платени с наложен платеж нямам възстановяване на суми, тъй като мейлите, където трябва да попълня банковите си детайли ме препращат към начална страница. Пиша в чата, където отговаря робот и не върши работа. На формата за контакт не отговаря никой. Телефонът за връзка вече не работи.

# 426
  • Мнения: 1 194
Пишете на support.bg@sinsay.com с банковите данни и обяснете, че изпращането им по друг начин не работи.

# 427
  • Мнения: 2 783
Получих пратка по куриер до адрес. Бях поръчала едни буркани за съхранение, единият е счупен. Куриерът написа протокол, имам документ. Ще връщам в магазин, защото не ми се занимава да чакам пак куриер да дойде. Трябва ли да нося протокола за счупения буркан с мен?

# 428
  • Мнения: 1 525
Пишете на support.bg@sinsay.com с банковите данни и обяснете, че изпращането им по друг начин не работи.
И от там отговаря робот. На практика връзката с тях е абсолютно невъзможна. Чух слух, че се изнасят.

# 429
  • Мнения: 7 451
Тогава пишете на КЗП и им приложете всяка кореспонденция, която имате със Синсей. Както и видео на екрана къде ви води линка от мейла. И дано се задействат.

# 430
  • Мнения: 1 525
Сумата която ми дължат е 19 лв. Не знам дали ще си причиня тези разправии, но го имайте предвид.

# 431
  • Мнения: 7 451
Благодаря за предупреждението. Старая се да си търся правата до край, без значение дали са 90 лв., 9 лв. или 9 ст. Принципен е въпроса. Смятам че по-голяма помощ за потребителите е да си потърсиш правата, отколкото да предупреждаваш.

# 432
  • Мнения: 1 525
Ясно, по-скоро се надявах да има начин да се свържа с тях, но явно наистина се изнасят и са го удари през просото.
Всъщност ако видите отзивите в Гугъл от последните месеци са само от хора, които не са си получили парите. Край с пазаруването от онлайн магазина за мен!

# 433
  • Мнения: 1 194
Аз чакам да ми върнат 70 и още една пратка за 70 тепърва ще подготвям за връщане.

В бъдеще може да слагате бележка с банковите данни при разпечатаната фактура в кашона с връщането.

# 434
  • Мнения: 7 451
Другият вариант е, ако има магазин във вашия град, да ги помолите за съдействие.

Общи условия

Активация на акаунт