Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да получа възстановяване на сумата за частично недоставена стока?
Какво да правя, ако куриерът не вземе върнатия артикул?
Има ли налична опция за уведомяване, когато даден артикул е изчерпан?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да получа възстановяване на сумата за частично недоставена стока?
Ако получите непълна поръчка или липсващ артикул, имате право на възстановяване на сумата. Клиентите обикновено споделят, че в повечето случаи получават парите си обратно, след като информират магазина за проблема. Важно е да запазите информацията за комуникация и да се уверите, че възстановяването е направено в разумен срок.
-
Какво да правя, ако куриерът не вземе върнатия артикул?
-
Има ли налична опция за уведомяване, когато даден артикул е изчерпан?
-
Как мога да се свържа с поддръжката на клиенти?
-
Как мога да проверя дали даден артикул е наличен, преди да направя поръчка?
Снощи си взех няколко неща, но трябваше да мина през мобилното приложение и 2 браузъра, за да финализирам поръчката, защото все имаше някакви проблеми на последната стъпка - или не ми приемаше кода за отстъпка, или продуктите се отбелязваха като изчерпани, а не бяха. Сега да видим и как ще пристигнат, че всичките артикули са чупливи. Не знам защо не обърнат внимание на онлайн пазаруването в сайта, все дава някакви грешки.