Магазини Sinsay - тема 11

  • 45 951
  • 748
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 301
Може би е някакъв бъг.. При мен излизат долу на лентата, но в общия брой ги няма.

# 706
  • Мнения: 817
Има ли все още точки за оставен коментар?

# 707
  • Мнения: 301
Да, 8 точки, ако се качи и снимка, иначе няма. На мен не ми се занимаваше последния път, но се постарах да взема пратката от магазина в същия ден като пристигна за 25 допълнителни точки.

# 708
  • Мнения: 9 633
Намалението за нови клиенти беше 25%, от днес вече е 10%.

# 709
  • Мнения: 1 613
Може и точките за снимка да са отпаднали, последните 2 снимки не са ми ги качили, съответно нямам и точки за тях. Доставката до куриер май пак е 1 седмица след изпращането.

# 710
  • Мнения: 751
Привет! Направих си днес поръчка, в друг град, защото сме тук за повече от седмица, обаче в мейла пише дни за доставка 10-14 септември! Има ли шанс да пристигне по-рано от това или да не се надявам много.
И мога ли да сменя адреса на доставка или направо през спиди да я пренасоча?
Ако някой знае ще съм благодарна за насока:)

# 711
  • Мнения: 4 704
Аз вече имам поне 10 покупки и нито веднъж нямам получен имейл, през който да оставя отзив.

# 712
  • Мнения: 350
Привет! Направих си днес поръчка, в друг град, защото сме тук за повече от седмица, обаче в мейла пише дни за доставка 10-14 септември! Има ли шанс да пристигне по-рано от това или да не се надявам много.
И мога ли да сменя адреса на доставка или направо през спиди да я пренасоча?
Ако някой знае ще съм благодарна за насока:)
Дали ще дойде преди 10 - 14-ти Септември може само да се гадае.
Адресът на доставка не може да се смени през сайта или през приложението на Синсей след като е пусната поръчката. При получаване на известие от Спиди може да се пренасочи през Смарт контрол пратката.

Евентуално ако след пускането на поръчка се установи грешка може до 15 минути да се анулира и след това да се създаде нова поръчка.
https://www.sinsay.com/bg/bg/help-can-i-make-changes-to-my-order

# 713
  • Мнения: 1 002
Днес се появи това за точките от липсващите дни: "в процес на проверка". Какво ще им проверяват и по един месец ли ще чакаме и тях? Rolling Eyes

# 714
# 715
  • Мнения: 93
И аз от 5 поръчки на нито една не съм получавала имейл за да оставя отзив…..

# 716
  • Мнения: 275
Здравейте, знаете ли някой валиден в момента инфлуенсърски код за отстъпка? Blush

# 717
  • Мнения: 817
Днес се появи това за точките от липсващите дни: "в процес на проверка". Какво ще им проверяват и по един месец ли ще чакаме и тях? Rolling Eyes



Един месец се чака. През това време може да върнеш някой артикул и точките ще се променят.

# 718
  • Мнения: 1 002
Не говорим за точките от покупки, а за тези, които се трупат при влизане в приложението всеки ден. Вече стана ясно, че имат технически проблем.

p.s. Между другото, имам случай, когато, поради бавно обработване на връщането от тяхна страна, точките от покупката се начислиха (плюс 15 точки за невърната поръчка). След това признаха връщането, но точките си останаха.

# 719
  • Мнения: 1 613
От днес подневните точки пак се начисляват, за предните дни, когато не работеше обаче няма.

Общи условия

Активация на акаунт