Магазини Sinsay - тема 11

  • 45 858
  • 748
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 15
Здравейте, имам пратка , доставена в  магазин от онлайн поръчка, която трябва да бъде взета до 4 септ, иначе ще я върнат пак в склада, но не съм в града. Звънях в магазина , за да я задържат, но не вдигат , няма и кой да я вземе. Как да процедирам и има ли други опции, за да не я връщат в склада?

# 721
  • Мнения: 1 316
От днес подневните точки пак се начисляват, за предните дни, когато не работеше обаче няма.
Дано ги начислят. Аз не успях да засека за колко дни не ги начисляваха, ама си цъках чинно всеки ден.

# 722
  • София
  • Мнения: 2 573
Аз ходих до новооткрития ритейл парк при Красна поляна. Има и Синсей. Само не разбрах работи ли третия етаж с храната и как се стига до него.

# 723
  • Мнения: 9 617
Има стълби и асансьори към етажа с храната.

# 724
  • Мнения: 183
Голяма малоумщина!! Искам да попитам на друг случвалото ли се е? Вчера си взех поръчаха от синсай, пусната до офис. Бях поръчала 10неща (детски екипи , тениски, бельо и тнт) , у нас отварям пакета - 3 детски анцуга, които не съм поръчвала. Писах на някакъв имейл support.bg…. Ни вопъл , ни стон. Направо съм бясна 🤬🤬🤬

# 725
  • Мнения: 352
За хората, които се притесняват, че не получават имейл, който дава възможност да се напише ревю и съответно да се спечелят допълнителни точки- не изпускате нищо. Ако публикувате негативно ревю със снимки, не публикуват снимките и съответно не дават и точки за отзива.

# 726
  • 🌊
  • Мнения: 1 194
Аз напоследък успявам да се свържа  с тях само през чата. Сега във вторник ще видя дали още си седи проблема с негенерираните товарителници за връщане.
Иначе малко отзиви за последните ми поръчки:
https://www.sinsay.com/bg/bg/odeyalo-s-dekorativen-print-winnie- … he-pooh-875ec-01x хубаво одеало, но се скубе доста. Самата материя е такава, че при едно стандартно пране ще се скапе ефекта. Наиситна красива илюстрация, но някои от цветята седят като пожълтели петна.

https://www.sinsay.com/bg/bg/bazova-teniska-s-v-obrazno-dekolte-1986o-59x не знам коя вече подред купувам на Чебурашкин, не се свиват, приятна материя, не оцветяват. Абе сигурен избор поне при него за непретенциозна тениска

https://www.sinsay.com/bg/bg/pamuchni-havlii-2-broya-pusheen-122dw-mlc взех ги за къпане на бебе, леки, ярки, само едната имаше мъничък дефект, но реших да ги запазя

https://www.sinsay.com/bg/bg/kutiya-za-sahranenie-632gp-50x - тук бях много ентусиазирана и взех две, но ще се връща едната, която беше надрана, недобре боядисана и самата дръжка пусна дървени власинки, които ми се забиха в пръста. 50/50

https://www.sinsay.com/bg/bg/etazherka-za-knigi-876gr-07x - дойде с леко надраскване, но реших да я оставя, защото е хубава. Не е от "картон" както пише в единия отзив, но не е и нещо гигантско. Събра една от детските книжки, но няма невероятен обем - 4 книжки и това е

# 727
  • Мнения: 997
Забелязах, че след бъга с начисляването на точките, тези за влизане в приложението вече са с период от 3 месеца, вместо 6. Имаме едни 25 точки, начислени служебно от Синсей, с валидност до март 2026 (докато се опитваха да решат проблема), но всички след тях ми ги дава с валидност до декември 2025. Имайте го предвид, тъй като понякога не изпращат предупредителен мейл за изтичащи точки.

Последна редакция: пн, 08 сеп 2025, 12:27 от Adalind

# 728
  • Мнения: 182
Аз преустановявам покупките от Синсей, защото прекалено много издънки се навъдиха и започнаха да ме изнервят. Насочвам се вече към други магазини, пък дори и да е една идея по - скъпо.

# 729
  • Мнения: 9 617
Аз също спирам да пазарувам.
От точките обмених всичките, които бях събрала за ваучер и чакам тази поръчка и после край.

# 730
  • София
  • Мнения: 2 573
Аз пък съм доволна. Точно 1 път имаше счупено и 1 път заменен продукт. Всички други пъти беше наред всичко.

# 731
  • Мнения: 9 617
При мен не е заради счупено или повредено.
Просто доставката е много бавна.
От Алиекспрес идват по-бързо пратките.
Непрекъснато се орязват точките. Цените са иди ми дойди ми. Днес е 11.90, утре е 6.90, в петък е 22.90.
Не мога да следя непрекъснато кое колко струва и защо е увеличено. Нямаш чат с реален човек.
 Написах оплакване до КЗП за фалшивата промоция 1+1, но нямам отговор още.
А от Синсей получих отговор писан от бот. Някакви глупости където нямат нищо общо с това, което съм написала.
Оплакала съм се от служител на касата, попитала съм защо е обявена промоция до 25.08, а на дата 21.08 такава промоция вече няма.
И ми отговарят да съм била погледнала бюлетина в папка спам!!? Joy Аз се оплаквам от касиерка, те ми пишат погледнете си папка спам.

# 732
  • Мнения: 93
Аз също след 4 несполучливи поръчки вече нямам нерви да се разправям с тях. Липсват ми половината неща от поръчките
, нищо че така бяха натъпкани в една малка кутийка, че и място за муха нямаше вътре. Получавам грешни артикули, които искат да им върна за моя сметка. За боклуците които продават не си заслужава.

# 733
  • Мнения: 997
Връщане за сметка на клиента? Откакто по едно време куриерите спряха да идват да вземат пратката от адрес, връщам от офис на Спиди и казвам, че е за сметка на Синсей. Ако нещо стане на въпрос, показвам това от сайта:



Иначе за близо 90 поръчки имам една счупена чаша и едно объркано яке (върху якето от вътрешната страна беше отпечатан един размер, а етикета на Синсей беше с друг и съответно ми бяха пратили грешния размер).

Иначе и аз до Коледа вероятно само с точки ще пазарувам, зимните неща, които чакам, още не са налични.

# 734
  • Пеликания
  • Мнения: 2 732
Има безплатна доставка днес и утре.

Общи условия

Активация на акаунт