Пазаруване от about you - тема 37

  • 78 106
  • 739
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 17
След като е извършено въставяването,минават 3-4 работни дни докато ги обработи банката.

Благодаря. Всъщност сега се сетих да вляза и през настолен компютър (ползвам само приложението по принцип) и там има един допълнителен ред, където пише, че се очаква на 03.04.

# 421
  • Мнения: 2 553
Здравейте, искам да попитам някой имал ли е проблем с връщане на пари след върната пратка от about you?
Декември месец поръчах неща на стойност около 170 лева. За жалост обаче бях забравила, че IBAN-a ми записан в профила е стария на райфайзен, който миналата година стана неактивен. За незапознатите Райфайзен стана КБЦ и после ОББ и вече имаме нови IBAN-и.
Пих една студена вода и го приех, все пак беше моя грешка.

Този месец обаче върнах пак една пратка, IBAN-а ми е актуализиран и записан още преди да я върна. На поръчката пише, че плащането е извършено, но аз пак нямам превод. Никъде не виждам кога е преминала в такъв статус, че да преценя дали да чакам (може превода да отнема време?) или да ги търся по телефон.
За старото връщане се свържете с тях. При закрита сметка, парите са върнати при тях. Би следвало да може да ви ги върнат отново по новата сметка . Свържете се с тях по телефона, или им пишете.

# 422
  • Мнения: 4 813
Знам, че не е за тук въпросът, но все пак, някой, нещо може ли да каже за Скечърс Grand 92,  как вървят номерата.
Ето го модела:
https://www.emag.bg/skechers-sportni-obuvki-ot-eko-kozha-grand-9 … tm_medium=android

# 423
  • Мнения: 50 909
Имам ги, вървят като другите Сквчърс, за мен лично- уголемени с номер.

# 424
  • Мнения: 17
Здравейте, искам да попитам някой имал ли е проблем с връщане на пари след върната пратка от about you?
Декември месец поръчах неща на стойност около 170 лева. За жалост обаче бях забравила, че IBAN-a ми записан в профила е стария на райфайзен, който миналата година стана неактивен. За незапознатите Райфайзен стана КБЦ и после ОББ и вече имаме нови IBAN-и.
Пих една студена вода и го приех, все пак беше моя грешка.

Този месец обаче върнах пак една пратка, IBAN-а ми е актуализиран и записан още преди да я върна. На поръчката пише, че плащането е извършено, но аз пак нямам превод. Никъде не виждам кога е преминала в такъв статус, че да преценя дали да чакам (може превода да отнема време?) или да ги търся по телефон.
За старото връщане се свържете с тях. При закрита сметка, парите са върнати при тях. Би следвало да може да ви ги върнат отново по новата сметка . Свържете се с тях по телефона, или им пишете.

Свързах се, но настояваха, че нищо не е върнато към финансовия отдел.

# 425
  • Мнения: 4 603
rihanna1212 Същата ситуация e и ММ. Не беше си актуализирал сметката и бяха превели парите по старата сметка. Писа им и все проверяват нещо, все не знам си какво. Мисля, че вече месец и нещо си пишат и преди няколко дни му писаха, че ще ги върнат, но все още не са. Пиши им имейл и настоявай. Въоръжи се с търпение обаче, че много се мотаят.

# 426
  • Мнения: 17
rihanna1212 Същата ситуация e и ММ. Не беше си актуализирал сметката и бяха превели парите по старата сметка. Писа им и все проверяват нещо, все не знам си какво. Мисля, че вече месец и нещо си пишат и преди няколко дни му писаха, че ще ги върнат, но все още не са. Пиши им имейл и настоявай. Въоръжи се с търпение обаче, че много се мотаят.

Добре, убедихте ме. Писах им пак.

# 427
  • Мнения: 2 553
И не само това. Посетете вашата банка, новата/независимо, че офисът може да е същият/ те имат възможност да проверят какво се е случило, точно кога са върнали неуточнения превод, каква сума и с кой номер платежно нареждане. Въоръжена с тази информация, отново пишете/за да има следа/ на сайта.
Може да се укаже, че преводът е в банката и очакват указания по коя нова сметка да се осчетови.
Не се отказвайте и си търсете парите.

# 428
  • Пловдив
  • Мнения: 1 669
... като превеждаща от време на време, да кажа, че когато сметките на Райфайзен спряха да бъдат активни окончателно, по тях изобщо не можеше да се превежда. "Светеха в червено" и преводът не минаваше. Така че тези пари са някъде. И, според мен, не бива да ги отписвате. Поне аз не бих, ако съм на ваше място. Успех! Hands Thumbsup

# 429
  • Перник
  • Мнения: 749
Freaky nation как са като номерация спрямо Gipsy? Конкретно за това яке питам, ако някой го има.
https://m.aboutyou.bg/p/freaky-nation/prehodno-yake-my-tula-1958 … _campaign=product

Аз си взех това яке, s размер, за мен са умалени с един номер.

# 430
  • Мнения: 3 851
Казуса с банковата сметка тук е, че трябва писане към about you и едновременно обаждане по телефон, докато си свършат работа. Вече са отметнали като платено, парите са се върнали при тях, няма такова нещо като да стоят в случая и чакат нареждане от титуляра
Тези не си дават зор, защото нямат пряк интерес....

Имах същата случка с H&M, бях забравила да си актуализирам новия iban,  но там са коректни и ме зариха със съобщения за неуспешно връщане. Бях се омотала с поръчки - карта, наложен платеж....
 Писах им и те се свързаха с мен по телефона,  да ми кажат, че ще оправят всичко, само ще отнеме 4-5 дни заради още такива доста случаи
Така и стана, пак наредиха преводи по новата сметка

Последна редакция: вт, 01 апр 2025, 08:54 от Щефи

# 431
  • Мнения: 2 734
Всичките дрехи Кoroshi са ми изчезнали от любими. Дали е временно или са спрели да ги предлагат?

 В аутлета ми изписва, че 10SILVIA ще е активен от 3-ти април.

# 432
  • Мнения: 3 926
Аааа и моите са изчезнали.... Thinking

# 433
  • Мнения: 472
И моите, а преди два дена пуснах поръчка с техни неща - дънки за мама и къси панталонки за приятелка. Дано ми ги изпратят, че днес като потърсих марката в търсачката, излиза "Упс" 🙄 :

# 434
  • гр. София
  • Мнения: 2 811
На мен са ми изчезнали около 20 неща от "любими". На Короши бяха 3.

Общи условия

Активация на акаунт